Forum

Sonic Team Racing!

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Sonic Team Racing!

Indlægaf Da Senzai » tirs 14 maj 2019 20:33

Hej!

Jeg vil lige høre, hvordan stemningen er herinde med hensyn til Sonic Team Racing, der udkommer i næste uge. :D

Forgængeren var et af de allerbedste Racing spil i sidste generation og det nye .3. spil i serien er fra samme udvikler, så jeg er meget spændt!

Hvor Sonic Racing Transformed havde fokus på vanvittigt banedesign og det at skifte fartøj under løbet, så prøver de noget nyt i Team Racing; Nemlig, at kørerne er delt op i hold og man kan hjælpe sine team-mates under løbet. Jeg er spændt på, hvordan det kommer til at tage sig ud :D.

Sonic Racing Transformed var et af de meget få spil, der var gode nok til, at jeg gad gennemføre det Single Player. Jeg håber Team Racing bliver ligeså godt og, at online-delen bliver god og med et aktivt community. :D

Det ser ud som om, at der er skruet lidt ned for galskaben. Vi må se om de nye holdelementer kan veje op for det.



Jeg regner med at købe det, men det kan godt være, at økonomien først er til det i næste måned. Så kan jeg også lige nå at få nogle førstehåndsindtryk inden :)
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Sonic Team Racing!

Indlægaf Erroneus » tirs 14 maj 2019 22:17

Kart racers fanger mig ikke mere, desværre :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Sonic Team Racing!

Indlægaf wMikkel » ons 15 maj 2019 04:29

Var det ikke meningen du skulle droppe gaming?
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Sonic Team Racing!

Indlægaf Jb » ons 15 maj 2019 10:30

Jeg har preorderet, Racing transformed var et konge spil!
jeg glæder mig rigtig meget.

Det er fedt med så mange gode kart racers denne generation, Crash Racing kommer om en måneds tid også og Mario Kart 8 Deluxe på switch'en er fantastisk!
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup

+1

Re: Sonic Team Racing!

Indlægaf BizzyVaping » tors 16 maj 2019 21:33

Findes spillet ikke på PsStoren? Kommer intet frem når jeg søger på det.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Sonic Team Racing!

Indlægaf Da Senzai » fre 17 maj 2019 10:57

Jb skrev:Jeg har preorderet, Racing transformed var et konge spil!
jeg glæder mig rigtig meget.

Det er fedt med så mange gode kart racers denne generation, Crash Racing kommer om en måneds tid også og Mario Kart 8 Deluxe på switch'en er fantastisk!


Jeg føler slet ikke rigtigt har vi har haft nogle Kart Racers eller i det hele taget rigtigt gode Arcade Racers i forhold til sidste generation. Eller også var jeg bare heldig, at der var mange titler, der passede perfekt til mig på Xbox 360 (Transformed, SkyDrift, Full Auto, Fatal Inertia, for at nævne nogle af dem, jeg holder mest af).

Jeg har dog også kun en Konsol, min PS4, så der er selvfølgelig nogle titler, jeg går glip af.

Jeg havde forstået det som om at Crash Team Racing (som var et godt og solidt spil!) bare ville være et Remake af det gamle spil, men når jeg ser Trailere fra det, så kan jeg se en del spilbare figurer som jeg bestemt ikke husker var med i Originalen. Er Nitro Fueled et nyt spil? For så bliver det altså straks meget mere interessant!

Det er lidt irriterende, at Crash Team Racing og Sonic udkommer samme tid. Der er næsten ingen kart-racers på PS4, så kan de ikke sprede dem lidt ud, så spillerbasen ikke bliver delt i to? Det er altid min største - og meget tit berettigede - bekymring i spil, jeg er interesseret i. Om der er nok folk online til, at man faktisk kan spille dem.

Det nye Power Rangers: Beyond Grid for at tage et nyligt eksempel er fantastisk, men når der ikke er nogen at spille imod, så kan det være ligemeget.

Af CTR og STR så vælger jeg at gå med Sonic Spillet og det er udelukkende basseret på, at dets to forgængere og især Transformed begge var fabelagtige spil! :D Jeg er sikker på, at Crash Team Racing også bliver godt - det var det ihvertfald, da jeg spillede det på PSX! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Sonic Team Racing!

Indlægaf Da Senzai » man 20 maj 2019 10:42

Jeg har lige skimmet et par anmeldelser igennem og læst nogle bruger kommentarer.

Team Racing virker som et godt spil og de negative kommentarer spillet får har ikke noget med Gameplayet at gøre - de går mere på at det her IKKE er TRANSFORMED 2 og, at castet er rent Sonic og ikke all-over-the-place som Transformed.

Jeg ville måske også hellere have haft et Transformed 2 (da etteren er den bedste kart racer out there), men det virker også fjollet at give Sumo Digital Crap for at forsøge at lave noget nyt istedet for blot endnu en kart racer i rækken.

Alle hold-elementerne lyder faktisk ret crazy og jeg tror, at det bliver svært at pulle off, når man sidder og spiller med Randoms online, men nu må vi se! :D

Fra IGN:

For example, all standard team-based races divide up to 12 racers into teams of three, and whoever is in the lead among team members will produce a yellow slipstream along the track that teammates can drive in to quickly build up boost, then slide out of to initiate a slingshot maneuver. It’s a clever and addictive system that incentivizes sticking together to boost one another. And when you pass a teammate, if they’re struggling from a hazard or just got hit by a rival, you’ll initiate a Skim Boost to send them rocketing back into the action; if they then pass you, that can create a new slipstream to boost you back in front of them, and so on. It’s a continuous leapfrog loop that really makes the team system feel like it matters rather than just being tacked on. Since your team can either win or lose based on total performance you have a strong incentive to stick together instead of just trying to win first place on your own. Plus, you can knock out rivals who are hounding teammates and transfer items back and forth within your team, which can really be a lifesaver if you’re in need or want to contribute excess items like boosts and rockets to help buddies catch up.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Sonic Team Racing!

Indlægaf Jb » man 20 maj 2019 11:45

også hvad jeg har set og læst mig frem til, lyder super fint, især teamdelen tænker jeg er god til local med knægten.
Crash er remake med en masse ekstra indhold sprøjtet ind, det bliver sygt godt.

synes nu egentligt det har været ok med arcade racers denne gen, der bare ikke så mange man kender da mange af dem er nye IP'er

men jeg har personligt hygget mig meget med:

Wipeout Omega Collection
Trackmania Turbo
Onrush
The Crew 2 (Virkeligt godt!)
Redout (minder meget om Wipeout)


jeg mangler stadig at købe Dangerous driving og GRIP (venter til der kommer tilbud/ prisfald), og så må vi se om Wreckfest nogensinde udkommer til PS4.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup

+1

Re: Sonic Team Racing!

Indlægaf Da Senzai » tirs 21 maj 2019 11:41

Nå, min lokale spilpusher sagde, at de ikke havde fået det, så nu køber jeg det bare digitalt. Tilføj mig på Vennelisten, hvis I køber det, så jeg har nogle at spille imod på Leaderboardsne :)
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Sonic Team Racing!

Indlægaf Jb » ons 22 maj 2019 09:32

jeg fik spillet et par timer igår, det er super cool!
hvis nogen laver en tid i time trials så skriv lige, ser ikke ud til man kan se det i selve spillet inden man spiller banen.
der er et trofæ for at slå en vens tid :p
online fungerer flawless indtil videre trods jeg er på wifi lige pt.
må lige tage mig sammen og få kablet færdig.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Sonic Team Racing!

Indlægaf Da Senzai » tors 23 maj 2019 19:56

Jeg fik spillet en time eller to i tirsdags.

Online er godt nok crazy! :mrgreen:

Eller ihvertfald sålænge, at jeg stadig er ny til spillet for der er godt nok mange bolde, man skal have i luften på en gang. For det første går det rigtigt stærkt (ihvertfald i forhold til begynderbanerne på normal i storymode), men skal også sidde og holde øje med, hvornår dine holdkammerater råber "GIV MIG ITEMS", samtidigt med, at man også selv skal holde øje med at trykke cirkel, for at tage imod items!

Du skal også lige se, hvornår de bruger Team Ultimate, så du kan time din egen og du skal også helst køre efter den gule linie, så du kan slingshotte. OMG, hvornår skal jeg have tid til at holde øje med vejen?!?! Og de andre kørere?!!?!? Mine øjne er for langsomme!, Haha! :lol:

Netkode^n virker bedre end i Transformed, så det er altid noget!

Jeg satte en Bronzetid på den øverste af sandbanerne, den kan du nok slå, JB.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Sonic Team Racing!

Indlægaf Jb » fre 24 maj 2019 08:43

[quote="Da Senzai"
Jeg satte en Bronzetid på den øverste af sandbanerne, den kan du nok slå, JB.[/quote]

slået, takker :)

jeg havde desværre problemer med at finde lobby's online igår med mere end 3 spillere i :( håber ikke community allerede er dødt. jeg spillede 3 timer i streg igår, det er mega godt når først man får styr på at holde styr på det hele som du siger, slipstreams, item transfers, ultimate osv.

men jeg kan vidst glemme alt om Platin :p, ring challenges er insane i story moden
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup

+2

Re: Sonic Team Racing!

Indlægaf Megajohn » fre 24 maj 2019 15:06

Spillet kan i øvrigt købes hos cdon.com for 199,- pt.

https://cdon.dk/spil/team-sonic-racing-44484936
Megajohn
Niveau 2
 
Indlæg: 139
By: Greve


Re: Sonic Team Racing!

Indlægaf Sbergy » søn 02 jun 2019 13:16

Var lige inde og kigge på metacritic user score, hvor det har fået score på 8,2 det ser spændende ud. Længe siden jeg har spillet racer spil.
Sbergy
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: København



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Maethiel og 23 gæster