Forum

Playstation now

Generelt snak om Playstation og services.

Re: Playstation now

Indlægaf HEADSTAR » lør 27 apr 2019 14:31

Jammen for filan, jeg har jo al det internet det her kræver?
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Playstation now

Indlægaf Erroneus » lør 27 apr 2019 15:26

Hvis det er PS4 spil, så download dem. Hvis det er PS3 spil, så bliver de streamed ja.

Internet er ikke bare internet, det kommer også an på de svartider man har, så f.eks. internet via mobil eller DSL linier kan give udfordringer. Hvis du kører trådløs til din PS4, se om du kan få testet med kabel.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+2

Re: Playstation now

Indlægaf Rechain » lør 27 apr 2019 16:46

De streamede titler jeg har prøvet var elendigt. Og sidder med en forbindelse "op til" 1000/1000 hver vej (kablet). Må sige at Xbox Game Pass er bedre. Foretrækker at kunne downloade titler hurtigt, spille dem og så slette igen. Der er også da også titler at hente, men syntes størstedelen var streaming. For mig blev de 7 dages trial stoppet før månedlig betaling fandt sted. Jeg tvivler lidt på spil streaming, hvis PS Now skulle være standarden. Elendig kvalitet og respons time selv med en god forbindelse. Spil service abbo. er jeg med på, men der vinder Microsoft mht Game Pass pga download.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962

+2

Re: Playstation now

Indlægaf HEADSTAR » søn 28 apr 2019 12:15

Bare en skam at det ikke er alle spil som kan downloades.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Playstation now

Indlægaf Erroneus » søn 28 apr 2019 19:23

Ja, men det kommer næppe til at ske, emulering af PS3 spil er for svært, og hvis det skulle være sket på PS4, var det sket for lang tid siden. Det bliver interessant om PS5 kommer til at kunne klare det, men jeg tror ikke Sony vil bruge ressourcer på det, fordi gevinsten af bagudkompatibilitet med spil 2 generationer ældre er begrænset for den almindelige forbruger.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Playstation now

Indlægaf HEADSTAR » man 29 apr 2019 09:56

Erroneus skrev:Ja, men det kommer næppe til at ske, emulering af PS3 spil er for svært, og hvis det skulle være sket på PS4, var det sket for lang tid siden. Det bliver interessant om PS5 kommer til at kunne klare det, men jeg tror ikke Sony vil bruge ressourcer på det, fordi gevinsten af bagudkompatibilitet med spil 2 generationer ældre er begrænset for den almindelige forbruger.


Jeg tror at selve service og Playstation now sagtens kan gøres bedre men som du nævner er det tæt på game over med de gamle spil.

Beklager min kærlighed til de gamle spil men det var der kvalitet lå :)
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Playstation now

Indlægaf HEADSTAR » lør 18 maj 2019 15:17

Jeg downloade Destroy All Humans og har først nu fået problemer med Playstation Now. Spillet går hele tiden ned.

Øv, øv, øv da jeg så slettede spillet forsvandt savegames også men hade også savegames fra spillet da jeg steamede det. Men blev sat temmelig meget tilbage i spillet.

Hvorfor er der 2 savegames?
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Playstation now

Indlægaf ikkNico » tors 06 jun 2019 17:30

Øv, ville lige benytte mig af de 7 dages gratis prøveperiode, som plus kunder tilbydes. Den vil stadig have et kreditkort, selvom jeg har rigelig med dækning i min wallet.

Hvorfor skal Sony lægge et lag af besvær henover sådan en fin service? *suk

Hverken MS eller Sony skal have min kortoplysninger, så vil jeg hellere undvære PS Now.
Hvis de gør det samme med EA Access, så er det lige før jeg sætter XB1 op igen. der kan man i det mindste tegne abonnementer uden kreditkort.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Playstation now

Indlægaf Erroneus » fre 07 jun 2019 10:34

Æv, til info kan det oplyses at der kommer tilbud på PlayStation Now i dag. 12 måneder for 525 kr.:
https://www.pslife.dk/news/kmpe-days-of ... 11828.html
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Playstation now

Indlægaf ikkNico » fre 07 jun 2019 11:56

Det er da fint med det tilbud.

Jeg fik smidt min paypal konto på, og kører lige nun mine 7 gratis prøvedage.

Har kun lige kort fået prøvet et par spil, men ingen input lag endnu. I hvert fald ikke noget der generer i single player spil.

Stærkt skuffet over det første Killzone dog.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar
+1

Re: Playstation now

Indlægaf ikkNico » lør 08 jun 2019 09:41

Nu siger jeg lige noget; Gaming services er ikke entydigt gode.

PS Now er en fin service. Godt udvalg af spil, men for filan hvor der mangler download af PS3 titler.
Jeg har downloaded et hav af PS4 titler, der skal prøves. Spil jeg normalt ville have skippet. I går fandt fx både Vikings og Battle Chasers.

Til gengæld kan jeg slet ikke nyde PS3 titlerne. Det er som at spille på en sort/hvid bærbar fra midt 90erne. Der er ikke meget forsinkelse, men den er der lige præcis nok til at præcisions-sensitive spil som Raiden ikke er sjove at spille.

På et tidspunkt i fremtiden vil den slags irritationsmomenter være elimineret, men indtil det sker, så foretrækker jeg klart at kunne downloade spillene. Heldigvis har Sony været så fremsynet, at alle PS4 titler kan afvikles på PS5 i al evighed. Vi siger farvel til konsol generationer med PS5.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Playstation now

Indlægaf HEADSTAR » søn 09 jun 2019 19:09

ikkNico skrev:Nu siger jeg lige noget; Gaming services er ikke entydigt gode.

PS Now er en fin service. Godt udvalg af spil, men for filan hvor der mangler download af PS3 titler.
Jeg har downloaded et hav af PS4 titler, der skal prøves. Spil jeg normalt ville have skippet. I går fandt


Hvad er det for forsinkelser du oplever, jeg har nogle ting og sager nor jeg sipller..
Har ellers normal god hotspot forbindelse fra tablet og det her har jeg aldrig oplevet.
At skyde kan være svært, at bruge menuen er også underligt, to tryk på controlleren for noget virker o. S. V
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Playstation now

Indlægaf Erroneus » søn 09 jun 2019 20:14

Hotspot forbindelse? Hvis du kører dit internet over en 4G forbindelse, så giver du dig også de dårligste omstændigheder.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Playstation now

Indlægaf ikkNico » søn 09 jun 2019 22:49

HEADSTAR skrev:Hvad er det for forsinkelser du oplever, jeg har nogle ting og sager nor jeg sipller.

Det er er under et halvt sekunds forsinkelse på alle PS3 spillene. Det gør ikke så meget i action adventure spil som God of war, men spiller du et shmup som Raiden, hvor hvert milisekund tæller, så mærker du det.

Det er naturligt nok, og ikke noget der for nuværende kan elimineres helt, da alle input på controlleren lige skal en tur ud af huset, og op til en server og tilbage igen på skærmen.

Min PS4 er kablet op til en YouSee coax forbindelse, men ganske fint ping til hele DK (14ms fra storkøbehavn til Tranbjerg)
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Playstation now

Indlægaf HEADSTAR » man 10 jun 2019 01:46

Syntes det var yders problematisk at snig skyde i spec ops the line.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron