Forum

Larm fra skive/blæser?

Generelt snak om Playstation og services.

Re: Larm fra skive/blæser?

Indlægaf ikkNico » fre 21 jun 2019 11:46

HEADSTAR skrev:Jeg har lige skildt min ps4ere for at fjerne støv og snavs. Sikke meget der kan samles sammen af skidt inde i den maskine.
Det var ikke nemt da jeg ikke kunne få strømforsyningen løftet men det gik.
Allerede ved første opstart var resultatet der, ingen støj. Så det kan altså godt betale sig at pille ved maskinen.

+1

Min PS4 støjede så meget, at jeg kunne høre den over lyden i mine hørebøffer, når jeg fx. spillede R6S. Så jeg fik fat i lidt luft på dåse, en T8 skruetrækker og en masse vatpinde.
Det er alligevel pænt meget støv sådan en maskine kan nå at samle sammen på 3 års tid, men efter 45 minutter er den nu helt musestille, selv i R6S.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar
+1

Re: Larm fra skive/blæser?

Indlægaf Slimjay DK » fre 21 jun 2019 12:30

Gik du all in, eller var det kun rengøring fra toppen ?
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Larm fra skive/blæser?

Indlægaf HEADSTAR » fre 21 jun 2019 15:06

Slimjay DK skrev:Gik du all in, eller var det kun rengøring fra toppen ?


Jeg kunne ikke fjerne strømforsyningen og måtte bruge en pensel for at fjerne støv fra blæseren.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Larm fra skive/blæser?

Indlægaf HEADSTAR » fre 21 jun 2019 15:08

ikkNico skrev:
HEADSTAR skrev:Jeg har lige skildt min ps4ere for at fjerne støv og snavs. Sikke meget der kan samles sammen af skidt inde i den maskine.
Det var ikke nemt da jeg ikke kunne få strømforsyningen løftet men det gik.
Allerede ved første opstart var resultatet der, ingen støj. Så det kan altså godt betale sig at pille ved maskinen.

+1

Min PS4 støjede så meget, at jeg kunne høre den over lyden i mine hørebøffer, når jeg fx. spillede R6S. Så jeg fik fat i lidt luft på dåse, en T8 skruetrækker og en masse vatpinde.
Det er alligevel pænt meget støv sådan en maskine kan nå at samle sammen på 3 års tid, men efter 45 minutter er den nu helt musestille, selv i R6S.


Jeg er i hvert fald glad for resultatet
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Larm fra skive/blæser?

Indlægaf ikkNico » fre 21 jun 2019 17:31

Slimjay DK skrev:Gik du all in, eller var det kun rengøring fra toppen ?

Jeg fjernede harddisk og strømforsyning, og så fik den ellers med vatpinde og komprimeret luft. Jeg skiftede ikke kølepasta
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar
+1

Re: Larm fra skive/blæser?

Indlægaf HEADSTAR » søn 23 jun 2019 07:04

ikkNico skrev:
Slimjay DK skrev:Gik du all in, eller var det kun rengøring fra toppen ?

Jeg fjernede harddisk og strømforsyning, og så fik den ellers med vatpinde og komprimeret luft. Jeg skiftede ikke kølepasta


Tror min Ps3er ville have godt af at få skiftet kølepasta men det er jeg simpelthen ikke dygtig nok til.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron