Forum

No Man's Sky tråden.

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf Erroneus » tirs 26 mar 2019 17:04

Yir, og VR spillere kan spille med almindelige spillere, og gratis opdatering, super fedt :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf Zieglers » tirs 26 mar 2019 19:55

Erroneus skrev:Yir, og VR spillere kan spille med almindelige spillere, og gratis opdatering, super fedt :)


Det er virkelig lækkert! Jeg har stadig til gode at prøve vr med move controllers, de har været udsolgt i noget tid efterhånden - de kommer vist på lager først i april, så jeg glæder mig! Ved du om det er move kompatibelt?
Zieglers
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf Erroneus » tirs 26 mar 2019 21:12

De har ikke annonceret om der er PS Move support, men det vil blive mit gæt :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf Zieglers » tirs 26 mar 2019 21:27

Erroneus skrev:De har ikke annonceret om der er PS Move support, men det vil blive mit gæt :)


Ja, krydser fingre! Ellers vil det nok føles en smule som spildt arbejde :)
Zieglers
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf HEADSTAR » lør 03 aug 2019 03:18

Så.... =D> Den 14 August bliver hvad jeg opfatter, den sidste opdatering på gaden og gratis.

Den skulle efter hvad der bliver beskrevet fylde lige så meget som NEXT opdateringen.

Der kommer VR til dem så gider det og meget andet.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf Erroneus » lør 03 aug 2019 12:03

Spændt på at prøve det af i VR, det får virkelig meget ros for VR delen, af dem som har prøvet det.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf pjulledk » lør 03 aug 2019 13:11

Glæder mig til at prøve spillet i VR
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro

+1

Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf pjulledk » lør 03 aug 2019 13:14

HEADSTAR skrev:Så.... =D> Den 14 August bliver hvad jeg opfatter, den sidste opdatering på gaden og gratis.

Den skulle efter hvad der bliver beskrevet fylde lige så meget som NEXT opdateringen.

Der kommer VR til dem så gider det og meget andet.


"Beyond will be our most ambitious chapter so far, and something we’ve been working ridiculously hard on. We’ll continue to support No Man’s Sky in this way for the foreseeable future."

Der vil fortsat komme nye opdateringer til spillet efter Beyond .
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro

+2

Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf HEADSTAR » lør 03 aug 2019 15:01

pjulledk skrev:
HEADSTAR skrev:Så.... =D> Den 14 August bliver hvad jeg opfatter, den sidste opdatering på gaden og gratis.

Den skulle efter hvad der bliver beskrevet fylde lige så meget som NEXT opdateringen.

Der kommer VR til dem så gider det og meget andet.


"Beyond will be our most ambitious chapter so far, and something we’ve been working ridiculously hard on. We’ll continue to support No Man’s Sky in this way for the foreseeable future."

Ja det kan jeg læse men lad os nu se, jeg aner simpelthen ikke hvad jeg skal bruge spillet til længere. VR kan ikke hjælpe for mit vedkommende. Men fordi det nu er fuldt online er fremtiden så ikke at det vil være stabilitets opdateringer der vil komme hen over tiden.

Der vil fortsat komme nye opdateringer til spillet efter Beyond .
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf kratoss98 » ons 14 aug 2019 08:06

der kommer en opdatering i dag hvorfor er der ingen der snakker om den det er da underligt. der er ikke engang en nyhed på forsiden om det selvom det nok er en af de største playstation virtual reality spil der nogen sinde er udkommet. det forstår jeg ikke. det er en skam for den ser god ud opdateringen
kratoss98
Niveau 2
 
Indlæg: 100


Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf HEADSTAR » ons 14 aug 2019 08:55

kratoss98 skrev:der kommer en opdatering i dag hvorfor er der ingen der snakker om den det er da underligt. der er ikke engang en nyhed på forsiden om det selvom det nok er en af de største playstation virtual reality spil der nogen sinde er udkommet. det forstår jeg ikke. det er en skam for den ser god ud opdateringen


Det kan hænge sammen med at det her var salgs argumentet i 2016 og at de der i dag spiller spillet er fanboys.
Der er stadig kritik af Halogames på Facebook og spillet sælger vel sådan set ikke det store længere.

Selvfølgelig lyder det spændende men det er bare forsent, ikke nok med det så er det helt bestemt ikke alle der bruger VR.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf kratoss98 » ons 14 aug 2019 09:29

spillet sælger fint og folk på facebook er en lige gyldig side i 2019

opdateringe er også mere end vr. tro du har misset lidt info haha
kratoss98
Niveau 2
 
Indlæg: 100


Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf HEADSTAR » ons 14 aug 2019 12:09

kratoss98 skrev:spillet sælger fint og folk på facebook er en lige gyldig side i 2019

opdateringe er også mere end vr. tro du har misset lidt info haha


Jeg er udmærket klar over at der vil være mere end VR i opdateringen men det er da kun til glæde for gamle spiller. Spillet er
, eller har lige været på tilbud hos PSN men at det pludselig skulle begynde at stor sælge bare fordi der kommer VR tvilver jeg stærkt på.

Personligt glæder jeg mig da til opdateringen da det er et fedt spil. Hold kæft jeg har allerede brugt 650 timer i spillet. Jeg kunne virkelig godt tænke mig at se rulleteksterne.

Hvad du har af problemerne med Facebook kommer mig ikke ved men det er fra spillesider forbundet med Facebook jeg læser mine informationer.

Hvis du ikke lage mærke til det så var der jo lavet en video til den kommende opdatering, desværre fyldt med klip fra Next.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf kratoss98 » ons 14 aug 2019 14:57

det er klip fra beyond. måske så du den forkerte trailer????
kratoss98
Niveau 2
 
Indlæg: 100


Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf HEADSTAR » ons 14 aug 2019 15:43

kratoss98 skrev:det er klip fra beyond. måske så du den forkerte trailer????


Tror det var hos Gamingbible eller playstation univers eller hos Halogames jeg så videon.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster

cron