Forum

No Man's Sky tråden.

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf HEADSTAR » tors 15 aug 2019 12:44

Jeg har desværre ikke selv mulighed for at download men det lader til at Beyond er fyldt med fejl.

Fejl kan undgås ved at slå online delen fra.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf Erroneus » tors 15 aug 2019 16:45

Ikke overraskende, når det er så stor en opdatering.

Der er allerede kommet et hotfix ud, og et nyt er på vej ud.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf HEADSTAR » tors 15 aug 2019 17:01

Det Halogames laver her er ret voldsomt, er det 11 gb Beyond fylder.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf xXSNOOOPXx » tors 15 aug 2019 20:54

HEADSTAR skrev:Det Halogames laver her er ret voldsomt, er det 11 gb Beyond fylder.


Ikke for at fluekneppe
Men de hedder nu hello games :)
Billede
xXSNOOOPXx
Niveau 1
 
Indlæg: 86


Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf HEADSTAR » fre 16 aug 2019 16:43

xXSNOOOPXx skrev:
HEADSTAR skrev:Det Halogames laver her er ret voldsomt, er det 11 gb Beyond fylder.


Ikke for at fluekneppe
Men de hedder nu hello games :)


Skægt du siger det, måske er det derfor de konstant smakker røret på over hos Halogames og at Hallo games bare har sidet og ventet på feedback fra gamerne at det nu har taget 6 år at færdiggøre No Man's Sky :mrgreen:
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf HEADSTAR » lør 17 aug 2019 17:11

Åh hvor ville jeg ønske jeg kunne finde ud af at uploade billeder fra spillet. Der er dæleme dukket nogle gode No Man's Sky fotografer op. Hold op nogle billeder der bliver postet på Facebook :shock:
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf Dummiz » lør 17 aug 2019 21:40

HEADSTAR skrev:Åh hvor ville jeg ønske jeg kunne finde ud af at uploade billeder fra spillet. Der er dæleme dukket nogle gode No Man's Sky fotografer op. Hold op nogle billeder der bliver postet på Facebook :shock:


Troede for længst spillet var dødt.
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf kratoss98 » søn 18 aug 2019 00:05

det sælger godt og får en masse opdateringer og god omtale og andre ting. men hvis man ser bort fra det er det ret dødt ja
kratoss98
Niveau 2
 
Indlæg: 100


Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf Dummiz » søn 18 aug 2019 00:16

Hvordan kan det sælge godt og være død på samme tid :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf Erroneus » søn 18 aug 2019 01:38

Det er fordi det er noget vrøvl.

Spillet er på tilbud på stort set alle platforme pt. pga. den store opdatering og pga. den store opdatering, er der mange som spiller det pt. Det er i top 10 over mest aktive spil På Steam, og hvis man kigger på aktivitet omkring spillet på sociale medier, fora og reddit, så er der gang i den.

Spillet har også fået en hel ny bunke af mulige brugere, med VR support.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf ikkNico » søn 18 aug 2019 10:16

NMS er sådan et spil, jeg er nødt til at prøve i nogle timer, før jeg ved om det er noget for mig. Desværre har biblioteket det ikke på lager, og der er svjv ikke en demo?
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf Erroneus » søn 18 aug 2019 11:28

Der er ingen demo nej. Du må reservere det på biblioteket, når du så har det, så har de fået smidt et par patches ud mere :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf Rechain » man 19 aug 2019 16:10

Købte det selv igår (dog til Xbox), det er et rigtig godt og afslappende spil :) afventede med vilje nogle år grundet opstarten. Sidste år fortrød jeg købet af Everspace. Det var godt nok skuffende, Everspace er da flot, men slet ikke det jeg troede det var :roll: derimod er No Man’s Sky et spil som indfriede mit ønske omkring denne type spil =D>

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf HEADSTAR » man 19 aug 2019 16:50

Dummiz skrev:Hvordan kan det sælge godt og være død på samme tid :)



Det kan jo være at det er dødt når jeg har brugt 650 timer på spillet. Men sælger stadig godt i forhold til dem der ikke har købt.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf Erroneus » lør 21 sep 2019 01:49

Har smidt små 25 timer i det det over den sidste uge, jeg tænkte nu skulle det være med den store Beyond opdatering og et hav patches til at fixe bugs fra den store opdatering.

25 timer på en uge, så det giver sig selv jeg finder spillet super underholdene. Det rammer en perfekt blanding af udforskning, ressource styring/indsamling, rum kampe og en kryptisk historie. Det er et spil, hvor man engang lige må google nogle ting, men det er lidt af charmen, at man også skal prøve at regne ting ud.

Jeg er ikke stødt på nogle bugs eller crashes, så spillet kører rigtig godt, og kan kun anbefales. Det er et spil jeg kommer til at ligge mange flere timer i, mange :) Og som jeg kan fornemme, så er det også et spil man kan hælde alt den tid i man vil, hvis man virkelig vil gå amok i basebyggeri, rum flåder, lege gartner, udforske rummet og de forskellige missioner. Og ang. missioner, jeg er vel ca. en 1/3 igennem hovedhistorien, der er rigtig meget som lige trækker en væk, ford man skal udforske eller få lavet en opgradering til ens skib, base, våben, rumdragt eller space buggy.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster