Forum

En rigtig dudebro sæson

Generelt snak om Playstation og services.

En rigtig dudebro sæson

Indlægaf ikkNico » søn 18 aug 2019 10:24

Jeg tror godt jeg kan havne i en vaskeægte dudebro sæson denne vinter.

De spil jeg har på min venteliste udkommer alle først i 2020, og de spil der tænder mig mest i disse dage er NFS Heat, FIFA 20 (Squad battles) og Modern Warfare.
Jeg overvejede endda om jeg skulle prøve at sætte mig ind i Madden, bare for at prøve noget helt andet. Det bliver vist ikke meget mere dudebro end det.

Hvad har i andre på jeres spilister for de nøste 6 måneder?
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar
+2

Re: En rigtig dudebro sæson

Indlægaf Erroneus » søn 18 aug 2019 11:26

Jeg syntes godt vi kan mærke, at vi nærmer os slutningen af den her generation, dog når man dykker ned i det er der faktisk en del gode spil imellem.

Luigi’s Mansion 3 er pt. det eneste spil, som jeg er ret sikker på at købe og det er til Switch.

Holder dog øje med Death Stranding, The Outer Worlds , Star Wars Jedi: Fallen Order og Control, måske hvis de klarer sig godt i anmeldelserne og der kommer nogle fornuftige tilbud på dem. Men jeg kan sagtens se dem være spil jeg snupper på et senere tidspunkt, alt efter hvor meget jeg har ryddet ud i min backlog.

FIFA 20, så skal de sælge det for 199 kr eller lign, ellers bliver det et pas for mig.

Spil som Doom Eternal, The Legend of Zelda: Link's Awakening (Switch), In the Valley of Gods, Concrete Genie, og Borderlands 3 bliver nogle jeg venter med til gode tilbud.



Men Q1-Q2 af 2020 derimod, holy moly:
The Last of Us 2
Cyberpunk 2077
Watch Dog: Legion
Animal Crossing
Marvels Avengers
Dying Light 2
Ghost of Tsushima
Gods & Monsters
Psyconauts 2

Det bliver umuligt og jeg ser frem til lidt afklaring ang. bagudkompatibilitet med næste generation af konsoller, o og om der kommer "next-gen patches" til spil, kunne sagtens se mig selv vente med nogle af spillene til næste generation og så spille dem i 4K/60FPS.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: En rigtig dudebro sæson

Indlægaf ikkNico » søn 18 aug 2019 11:39

Erroneus skrev:Det bliver umuligt og jeg ser frem til lidt afklaring ang. bagudkompatibilitet med næste generation af konsoller

Synes da jeg læste et sted at PS5 bliver BC med PS4 titler, men PS3 og PS2 er ukendt
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: En rigtig dudebro sæson

Indlægaf Erroneus » søn 18 aug 2019 12:34

ikkNico skrev:
Erroneus skrev:Det bliver umuligt og jeg ser frem til lidt afklaring ang. bagudkompatibilitet med næste generation af konsoller

Synes da jeg læste et sted at PS5 bliver BC med PS4 titler, men PS3 og PS2 er ukendt

Yup, men spørgsmålet er mere om man får noget ud af at spille det på maskinen. Kan den udnytte de ekstra powers, laver de PS5 patches eller vil de have os til at købe PS5 udgaver af f.eks. Cyberpunk 2077 :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: En rigtig dudebro sæson

Indlægaf Jb » man 19 aug 2019 09:01

jeg synes september måned er stress :D
Torchlight 2
Monster Hunter Iceborne
Borderlands 3
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: En rigtig dudebro sæson

Indlægaf Slimjay DK » man 19 aug 2019 11:46

Erroneus skrev:
ikkNico skrev:
Erroneus skrev:Det bliver umuligt og jeg ser frem til lidt afklaring ang. bagudkompatibilitet med næste generation af konsoller

Synes da jeg læste et sted at PS5 bliver BC med PS4 titler, men PS3 og PS2 er ukendt

Yup, men spørgsmålet er mere om man får noget ud af at spille det på maskinen. Kan den udnytte de ekstra powers, laver de PS5 patches eller vil de have os til at købe PS5 udgaver af f.eks. Cyberpunk 2077 :)


De vil have os til at købe :) Cyberpunk 2077 Remaster :lol:
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster