Forum

Døde spil du synes burde genoplives?

Generelt snak om Playstation og services.

Døde spil du synes burde genoplives?

Indlægaf ikkNico » lør 24 aug 2019 09:07

Vi har haft den før, men det er efterhånden mange år siden, så nu kører karusellen endnu en omgang.

Hvilke spil eller spilserier vil i gerne se blive genoplivet med endnu en ny firsk titel?

For mig er der 2; Blur og Skate.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Døde spil du synes burde genoplives?

Indlægaf Erroneus » lør 24 aug 2019 10:18

Godt emne :)

Blur var godt, jeg føler dog de vil have svært ved at lave et nyt Blur spil, uden det bliver noget vi har set rigtigt meget af, fra andre bilspil, men nu har jeg heller ikke rigtigt kunne blive fanget af bilspil 100% siden Burnout Paradise, så det er nok mig :)

Skate?! Ja tak, for fanden hvor har EA ikke smidt et Skate 4 ud, det er sært, med alle de konsoler og gaming PC'er som der findes i verden nu, er der vel næppe et bedre tidspunkt.

---
Ud over Half-Life og Portal som der er meget lange udsigter til, så mere realistisk kunne det være fedt at se Resistance komme tilbage, og nu hvor Sony har købt Insomniac er det ikke utænkeligt.

Ud over det, så vil jeg meget gerne se et nyt Dead Space, hvis EA vel og mærke kunne lure de skulle gå mere stilen fra de 2 første spil.

Til sidst, så kunne det være enormt fedt at se noget nyt i Bioshock universet. Hver en af de spil har jeg været meget underholdt af og universet er tilpas syret og charmerende samtidigt, mere tak! :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: Døde spil du synes burde genoplives?

Indlægaf Da Senzai » lør 24 aug 2019 10:27

War of the Monsters! - Det spil var ren sjov! :D

Ellers så SSX - men de skal ikke lave det ligesom de gamle SSX. De skal lave det ligesom det, der var til Xbox 360. Det spil var så Chill og så hyggeligt.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Døde spil du synes burde genoplives?

Indlægaf MrDe3is » lør 24 aug 2019 11:56

Dead Space uden tvivl. Stilen skulle være som de første 2, men med muligheden for at bygge sine egne våben som i 3'eren ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"

XBL: MrDe3is
MrDe3is
Niveau 1
 
Indlæg: 74
By: Sønderborg

+2

Re: Døde spil du synes burde genoplives?

Indlægaf Dummiz » lør 24 aug 2019 12:25

Resistance var jeg ret glad for :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Døde spil du synes burde genoplives?

Indlægaf HEADSTAR » lør 24 aug 2019 13:00

Tja, så længe playstation ikke er bagud kompatibel så bliver det svært. Ville så gerne genspille en stor del af de gode spil fra playstation 1 & playstation 2 tiden men fordi det bliver sværere og dyre at fremskaffe en brugt playstation 2 og 3er render det ud i sandet.

Gi mig en playstation 4 udave af :

Heart Of Darknes
Fade to black
Syphoon filter
De 3 første Tomb Raider
Dino Crises
Rainbow 6
Silent Hill 1og 4

Syntes at det er lidt skod at gamle spil bliver til digitalt affald.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Døde spil du synes burde genoplives?

Indlægaf ikkNico » lør 24 aug 2019 13:19

Da Senzai skrev:Ellers så SSX - men de skal ikke lave det ligesom de gamle SSX.

Oooh, godt kaldt, og stort ja tak herfra.

Før vi fik børn havde vi paraften med nogle venner en gang om ugen, hvor vi sad og kørte mod hinanden på skift i SSX Tricky.

Jeg kan huske det første var launchtitel til PS2. Betafon havde vist kun 6 titler at vælge i mellem, og jeg gik hjem med Silent Scope og en demo disc.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Døde spil du synes burde genoplives?

Indlægaf HrDanish » lør 24 aug 2019 13:44

Fedt emne! Har været fanget af en nostalgibølge for tiden så har masser af ønsker og håb der :lol:

Half-Life og Portal er der nok lange udsigter til ja, men for satan nu må Valve da snart tage sig sammen!

Har hele Resistance serien stående på min hylde men har faktisk aldrig nået at prøve dem [-X

Mere i Bioshock! Yes Please!

War of the monsters - Da Senzai jeg kan kun give dig helt ret. Mig og min bror spillede det spil konstant som unge, det var så godt!

SSX ville jeg ikke have noget imod har dog aldrig prøvet X-Box udgaven, hvad gjorde den bedre end de ældre udgaver?
__________________

Outlaws - Det må da være perfekt at lave en toer i det spil, westerngenren har ikke for mange spil og nu med Red Dead 2 er der nok flere der ville opdage den

Time Splitters - Hvis ikke nummer 2/3 er mine absolut yndlings spil til PS2 så er det MEGET tæt på!

Duke Nukem 3D - Og nej vi tæller ikke forever :^o

Blood og Redneck Rampage - Ikke så meget sagt bare 2 andre shooters fra 90'erne som jeg brugte alt for meget tid på at spille alene eller mod vennerne i multiplayer.

Aliens vs. Predator - Drop den nyeste reboot og vend tilbage til den gamle serie fra slutningen af 1990erne. Elskede at kravle rundt på vægge og tagene som Aliens.

Thief - Gerne hvor de læner sig mest op af nummer 1 og 2 i serien da de var klart de bedste, selv om jeg ikke ville have noget imod at de bruger dele fra de andre, glemmer aldrig Shalebridge Cradle fra 3eren.

Rogue Squadron/Starfighters - Med alle de nye film vi har fået er der rigeligt med nyt materiale til at de kan lave et par stykker i serien.

KOTOR/Warcraft - 2 af mine yndlings serier fra min ungdom, begge har ikke fået forsættelser i lang tid da de begge har en Mmorpg kørende, og især Warcraft tvivler jeg meget på men man har jo lov at håbe.

Red Alert - Strategi var førhen den genrer jeg nok spillede mest og især RA2 har jeg spillet til døde med kammeraterne.

Age of Mythology - Nu hvor Microsoft endelig er kommet igang med AoE4 og de snakker om at lave en remaster af AoM efter de er færdige med AoE 2 og 3 remasterne.

Dungeon Keeper - Nej EA's Pay to play mobilspil tæller ikke her!

Heroes of Might and Magic - I stillen af 1-3, ikke som de nyere spil.

Giants: Citizen Kabuto - Skide sjovt og virkelig godt koncept med de 3 forskellige racer og deres forskellige i styring og våben.

Freedom Fighters - Nu hvor IO er deres egne igen og har rettighederne så håber jeg virkelig på de vil genoplive dette spil. God historie og koncept og godt gameplay.

Future Cop: LAPD - Ved ikke om nogle kan huske den men man spiller en robot der kan lave sig om til en Hovertank, der var både en singleplayer campagine og en 1 mod 1 "MOBA" hvor man angriber hinandens base og tager små baser på kortet mens en hær af tanks og fly kører i baner mod ens base.

Det blev lidt af en liste, sorry :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Døde spil du synes burde genoplives?

Indlægaf tue69 » lør 24 aug 2019 14:50

Dejligt topic.

Jeg kunne godt tænke mig et reboot af følgende:

Burnout - synes den form for arcade-racing var fantastisk. Har kastet tonsvis af timer i det og nydt turen hele vejen. Fedt at Paradise blev rebootet, men kunne godt tænke mig at serien fortsatte.

Call of Juarez - de første to var fantastisk. The Cartel flunkede mens Gunslinger var helt ok.

Freedom Fighters - kan ikke helt beslutte mig for om det er de gode minder eller om spillet egentligt var så godt som jeg husker det. Men jeg tager gerne et kapitel mere.

The Darkness - nød begge spil, primært det første men begge kunne noget.

Condemned - en af mine absolutte favoritter fra Xbox 360 og ville elske at serien blev genoplivet. En af de SP-titler jeg har hygget mig mest med.

Dead Space - et longshot da det aldrig kommer til at ske, men de to første spil var geniale.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus

+1

Re: Døde spil du synes burde genoplives?

Indlægaf ikkNico » lør 24 aug 2019 16:39

tue69 skrev:Call of Juarez - de første to var fantastisk. The Cartel flunkede mens Gunslinger var helt ok.

Cartels er overgået af GR Wildlands, men Gunslinger var pissefedt. Jeg sad hele tiden under RDR2 og tænkte på det. Havde RDR2 været mere som Gunslinger, havde jeg helt sikkert gennemført det.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Døde spil du synes burde genoplives?

Indlægaf Trekamp » lør 24 aug 2019 18:02

Syphon Filter var et godt bud!
Derudover, savner jeg også ofte No One Lives Forever :)
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: Døde spil du synes burde genoplives?

Indlægaf Rechain » lør 24 aug 2019 18:11

Døde spil? Lyder mere korrekt med gamle spil, men ok.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Re: Døde spil du synes burde genoplives?

Indlægaf Erroneus » lør 24 aug 2019 18:48

IOI har rettighederne til Freedom Fighters og de skulle arbejde på noget andet end Hitman, så det er muligt. Men ja, ved ikke om det vil holde op i år 2020 f.eks :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Døde spil du synes burde genoplives?

Indlægaf Rytteren » søn 25 aug 2019 00:06

For mig personligt, har der lige været udgivet noget i forbindelse med døde spil jeg ville have skrevet på (valkyria chronicels f.eks). Herudover vil der inden for den nærmeste fremtid, udkomme nogle i andre (Baldurs gate)

Men.

Monkey Island ala 1-3
Suikoden
Chrono Trigger
Indiana jones (The fate of atlantis)
Simon the sorcerer
Skies of Arcadia
Cannon fodder
Castle crashers
Tenchu
Trails in the Sky
Heroes of might and magic. Alt med Tarnum var fantastisk.
Demon's Souls
Grandia
Dune
Final fantasy tactics
Shadow of the colossus
silent hill
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Døde spil du synes burde genoplives?

Indlægaf ikkNico » søn 25 aug 2019 00:17

Rytteren skrev:Cannon fodder

SÅ fantastisk et spil.
Synes jeg så enmobiludgave for nogle år siden.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron