Forum

Kommer der nogle gode spil?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Kommer der nogle gode spil?

Indlægaf Da Senzai » tirs 10 sep 2019 23:36

Jeg fik kort besøg af min kammerat, der lige havde været en tur på Biblioteket og låne Samurai Shodown.

Jeg fik støvet mit Arcade Stick af og efter at have leget samurai-krigere og fægtet med sværd i halvanden time stod den 21-2 til ham og jeg måtte erkende mit nederlag.

Og som altid spurgte han mig: 'Kommer der nogen nye spil, du ser frem til?' Jeg svarede det samme, som de sidste par år; 'Næ.'

Hvortil han svarede: 'Nej, der kommer aldrig nogle gode spil.'

(Lige børn leger bedst xD )

Nu spørger jeg Jer. Hvis man ikke gider eller har tålmodighed til Single Player spil er der så noget godt på vej? I Gerne noget, hvor onlinedelen ikke allerede er dødt på release.
Senest rettet af Da Senzai ons 11 sep 2019 08:33, rettet i alt 1 gang.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Kommer der nogle gode spil?

Indlægaf ikkNico » ons 11 sep 2019 07:41

Det er jo tit problemet med online. Det gælder om at hoppe på fra starten, da selv rigtig gode og sjove spil simpelthen dør efter 3-6 mdr. Titanfall 2 er fx. helt dødt nu.

Slåsspil virker mest som en niche, hvor kun Street Fighter og Tekken bliover ved med at have en aktiv spillerbase.

Hvis jeg skulle anbefale noget her og nu, så er det Divsion 2 eller Warframe, men ingen af dem er noget for dig Senz. Så kommer FIFA lige om lidt med et nyt arcade-agtig spil og Modern warfare, men de er heller ikke spil for dig.

Beklager du gamle
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar
+1

Re: Kommer der nogle gode spil?

Indlægaf Da Senzai » ons 11 sep 2019 08:48

Det er rigtigt mange spil, jeg simpelthen bare springer over. Jeg har tit brændt nallerne ved at købe et spil til 4-500 kroner og så allerede dag 1 er der ingen at spille med.

Jeg synes, at det er ret vildt at tænke på.

Det er over 100.000.000 solgte ps4'ere i omløb. Og alligevel kan man sidde med et godt spil. Nyt eller gammelt og være den eneste person lige nu i hele verden som sidder og spiller spillet. Det er surrealistisk.

Jeg overvejer at købe Dragons Dogma igen. Det er en af mine bedste oplevelser nogensinde. Jeg har aldrig været så meget på Eventyr, som da jeg spillede det spil. Nøj, det var godt. Men på den anden side, så har jeg allerede gennemført det.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Kommer der nogle gode spil?

Indlægaf Jb » ons 11 sep 2019 08:56

mit mest spillet online spil på ps4 er Plants vs zombies, super aktiv spillerbase selv i 2'eren som er gammelt nu.
faktisk spiller jeg egentlig mest online på min switch, splatoon 2 er virkelig godt, det samme med Smash bros og Mario kart
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Kommer der nogle gode spil?

Indlægaf Trekamp » ons 11 sep 2019 13:26

Borderlands 3? Spillerbasen i 2’eren har været fantastisk, og det er stadig til at få grupper uden problemer, her 7 år efter det udkom.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus

+2

Re: Kommer der nogle gode spil?

Indlægaf Da Senzai » tors 12 sep 2019 12:12

Jeg prøvede at slå Borderlands op, men det ser tidskrævende og kedeligt ud. Ordet 'Loot' er også et kæmpe rødt flag. Det må simpelthen ikke være the Main-drive i din to-liniers salgs-pitch.

'Jamen, Defiance og Vermintide har også Loot, dem kunne du godt lide' Ja, de var gode PÅ TRODS AF Loot.

Ærligt talt, så er jeg nok ikke længere Gamer eller en, der spiller videospil i den brede forstand. Jeg spiller bare Rocket League en gang imellem.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Kommer der nogle gode spil?

Indlægaf Cena » tors 12 sep 2019 12:37

Jeg er på barsel og min baby sover hele tiden, så jeg har haft meget tid til at spille de sidste 1½ måned. Af nævneværdige spil har jeg spillet:
- Control
- Greedfall
- Forza Horizon (Xbox/PC Only)
- Remnant from the ashes

Control var overraskende fedt. Kommer lidt sløjt fra start men combat bliver virkelig fedt når man bliver opgraderet. Jeg har ikke haft det så sjovt i combat siden inFAMOUS: Second Son.

Greedfall er klassisk RPG med fokus på at udforske og loot.

Forza Horizon er bare det mest underholdende bilspil på markedet!

Remnant from the ashes. Lidt Dark Souls agtigt RPG med fokus på at udforske og loote. Det er skide svært imo og umiddelbart virker det til det er sjovest i CO-OP. Jeg har ingen venner der spiller det, så det opgav jeg ret hurtigt.

Spil jeg venter på:
- Borderlands 3
- Star Wars: Fallen Order
- Doom Eternal

Og så kommer der lidt forskellige måske titler.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Kommer der nogle gode spil?

Indlægaf Maethiel » tors 12 sep 2019 14:08

Spil jeg venter på :

1. GTA 6
2. L.A. Noire 2
3. Sleeping dogs 2
4. Dragon Ball Z Kakarot (DBZ RPG style spil, lyder AWESOME)
5. Red Dead Redemption 3
6. Diablo 4
7. Watchdogs Legion
8. South park (Whatever navn det får)
9. Uncharted et eller andet
10. Portal 3

Så jeg tænker at jeg kommer til at vente længe :D

De eneste som er annoncerede (så vidt jeg ved) og relativt tæt på release er Watchdogs Legion og DBZ Kakarot :)

Generelt spiller jeg for lidt, da jeg har en meget smal smag i spil.
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar

Re: Kommer der nogle gode spil?

Indlægaf Erroneus » tors 12 sep 2019 16:06

Som en primært singleplayer gamer, elsker jeg den fremtid vi har i møde med: The Outer Worlds, Star Wars Jedi: Fallen Order, Death Stranding, Cyberpunk 2077, Marvel's Avengers, Watch Dogs Legion, Dying Light 2, The Last of Us som alle udkommer de næste 7 måneder :O

Men spil som du efterspørger Da Senzai, ja dem der er der nok bare langt imellem. Har du overvejet Monster Hunter, som lige har fået sig en store udvidelse eller måske du skal anskaffe dig en Nintendo Switch og overveje Marvel Ultimate Alliance 3, selv om det måske er lidt meget at købe en switch for et spil, men den har jo også smash bros.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: Kommer der nogle gode spil?

Indlægaf Maethiel » fre 13 sep 2019 02:30

Jeg vil gerne lige tilføje Yakuza - Like a Dragon til min liste over spil jeg glæder mig til :) Så lige traileren på forsiden herinde, og det ser for fedt ud.
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar


Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 41 gæster

cron