Forum

Rocket League

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » ons 12 dec 2018 21:18

Jeg kan godt lide den nye Artemis bil. Den lyder ret dum, når den kører! :mrgreen:
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København

+1

Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » tirs 18 dec 2018 20:53

Så skete det endeligt!

Jeg var kommet bagud med mine Daylige Wins, så Jay9 og jeg gik lige i Tryhard-mode og vandt 11 kampe i streg! Så nu er Geniet her er kommet i Champ! :D

Det er kan godt være, at det er i Snow Day, men jeg er ligeglad! - Det hele tæller! :mrgreen:

Men nu tager det 100 år at finde kampe. Der er åbentbart ikke så mange Champ Tryhards, der spiller hockey! :lol: :lol:
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København

+1

Re: Rocket League

Indlægaf Redman DK » ons 19 dec 2018 20:34

Jeg er blevet en smule træt af at spille med randoms, så hvis nogen mangler en at spille med er jeg fresh :)
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » ons 19 dec 2018 22:12

Du er velkommen til at spille med mig og J9, når han er online.

Jeg sucks, men J9 er ret god ^^
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København

+1

Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » søn 17 feb 2019 00:19

Jeg er kørt ret død i Rocket League, men jeg synes stadig, at det er spændende at se RL eSport!

Er der andre end mig, der så Dreamhack i dag? Det var fandeme fedt!

FlipSid3 Tactics , mit absolutte favorit raketbold-hold gik heldigvis videre til dag 3.

Derudover var der et nyt hold, jeg ikke har set spille før. Nemlig, Team Echo Zulu! De kom altså "out swinging" og har også kvallet til dag 3. De har tæsket flere RLCS hold i denne turnering og spiller fandeme solidt. Især "Tahz" er et bæst i forsvaret.

Her er Scrub Killa ved at lave et vanvittigt air-dribble shot, som Tahz selvfølgelig bare lige redder på målstregen;

https://clips.twitch.tv/AssiduousStylishDugongTheThing
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » tirs 23 apr 2019 14:05

Det slog mig lige idag, at jeg aldrig ser folk køre i Mantis mere efter, at de lavede hit-boksen om.

Det er ret synd for det var ligesom en 'Sleeper' bil og et solidt alternativ til Octane og Dominus.

Jeg stoppede også selv med at bruge den samme dag updaten kom :/
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Nergh » tirs 23 apr 2019 15:39

Mantis var da også en smule overpowered, som jeg husker det.

Jeg har aldrig kørt med andet end Octane (jo måske en smule Dominus), så jeg har aldrig prøvet Mantis.
Nergh
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » tirs 23 apr 2019 20:07

Mantis var ikke overpowered - hvis den havde været det, så ville bilen havde set spil i competitivt Rocket League (LANs og RLCS)

Det jeg godt kunne lide ved Mantis var, at når man ramte bolden helt rigtigt med forhjørnet af bilen, så kunne man skyde nogle seriøse boomers! Den var også god at lave pinches med og så kan jeg godt lide, at bilen var en stor planke, så man havde noget bil at arbejde med, når man vender og drejer sig i luften :D.

Det var ikke for at nerfe bilen, at den blev lavet om. Tværtimod. Dengang de ændrede hitboksen var Batmobilen meget populær. Både i Pro-scenen og i ranked. I et forsøg på at få folk til at bruge flere forskellige biler, så ændrede de Hitboksen på "Plank" bilerne (Paladin, Mantis), således, at de nu har samme hitbox som Batmobilen.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » tirs 06 aug 2019 21:29

Jeg læste lige, at de fjerner Crates fra spillet. Selv er jeg lidt indifferent, men jeg er spændt på, hvad de gør med Painted items systemet, det kunne jeg godt lide. Painted Decals og hjul er det fedeste.

Og så synes jeg, at det er mega synd for det kæmpe Rocket League Trading Community, der er. Det vil nok blive smadret nu :(
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Zieglers » ons 07 aug 2019 13:53

Da Senzai skrev:Jeg læste lige, at de fjerner Crates fra spillet. Selv er jeg lidt indifferent, men jeg er spændt på, hvad de gør med Painted items systemet, det kunne jeg godt lide. Painted Decals og hjul er det fedeste.

Og så synes jeg, at det er mega synd for det kæmpe Rocket League Trading Community, der er. Det vil nok blive smadret nu :(


Jeg er selv nysgerrig på hvad de finder på, men synes det er synd for dem der har lagt masser af penge og tid i det
Personligt synes jeg det var hyggeligt med de gratis keys man ind imellem fik og så rulle om items.

Kommer aldrig til at købe bestemte hjul eller andet og vil ikke støtte epic games på den måde.
Zieglers
Niveau 1
 
Indlæg: 80

+1

Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » ons 07 aug 2019 16:10

Enig! ^^


Synes, at modellen som den er nu er rigtig god. Det er fedt med en gratis Decrypter i ny og næ og det er fedt, at det er så nemt at gennemføre sæson passet i forhold til andre spil.

Det kunne være fedt at købe Goal explosions direkte, men på den anden side er de ikke særlige, hvis bare kan kan købe dem.

Jeg håber hellet ikke, at det bliver ligesom eSports Items, hvor de roterer. Det er noget fis. Faktisk vil jeg ikke have, at de laver det om nu, hvor jeg tænker over det, lol :P

Jeg tror faktisk godt, at Epic kan gå hen og blive rigtigt upopulære, hvis de ikke passer på.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » lør 17 aug 2019 22:56

Nu har Kuxir lige tabt igen.

Tænk, at jeg siger det her, men han er nødt til at blive samlet op af et bedre hold ellers også må han kicke Al0t og så få en bedre Team-Mate.

Kuxir er verdensklasse, men han er simpelthen nødt til at have en holdkammerat, der er af samme støbning som ham selv. Rocket League er 3v3, så det er ikke nok kun at have 1 verdensmand på holdet.

Men sålænge, at hans hold er orgless, så er der nok ingen S-Tier spiller, der forlader sit hold og joiner ham.

Han er nødt til at droppe sit hold og finde et bedre. Så! Der blev det sagt!

Ved godt, at det er hårde ord.

Kuxir har været på det samme hold i 4 år, hvis ikke længere.

Ligaens mest Loyale mand, men sidst, han vandt mesterskabet var i sæson 2, vi går ind i sæson 8 nu.

Jeg tror godt, at han kunnet have måske vundet, hvis han havde spillet længere med Miztik og Yukeo, men Yukeo skiftede til Dignitas. Dignitas havde også lige vundet 2-3 sæsoner i streg.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » ons 11 sep 2019 11:22

Der kommer Rocket League
til OL 2020! :D

https://esportsobserver.com/intel-world-open-2020/

Hvis jeg var en betting man, så ville jeg nok sætte mine penge på, at Frankrig vinder! :mrgreen:
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Rytteren » tors 12 sep 2019 01:34

"take place in the run-up to the 2020 Summer Olympics in Tokyo, Japan."

Sååååå ikke helt gaming til OL endnu. Men tæt på.
Forventer selvfølgelig spil som bob, kalaha, 3 på stribe, skak osv. kommer på samtidig :P
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » tors 12 sep 2019 10:28

Jeg synes, at det er fair nok, at de vil adskille digital og fysisk stadig. :mrgreen:

Det er dagen før OL. Samme Location som OL. Officielt Støttet af OL og der er 250.000 dollars på højkant. Det kommer ikke tættere på OL. Men ja. Teknisk set er det ikke OL. :mrgreen:

Og så er det lidt en Personlig sejr og anerkendelse at de vælger Rocket League og et Fighting game. I min verden bliver det ikke mere eSport end de to ting ^^
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron