Forum

EA Access PS4

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Re: EA Access PS4

Indlægaf tue69 » tors 25 jul 2019 12:37

Solgte min fysiske kopi af FIFA 19 og mass Effect og det betalte gildet for mig.

Glæder mig til at spille Unravel og til et gensyn med Burnout.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: EA Access PS4

Indlægaf HEADSTAR » tors 25 jul 2019 12:49

Erroneus skrev:Nej, ved ikke lige hvor du får de gamle Mass Effect og Dead space spil fra, de er jo ikke ude til PS4.

Man kan se den fulde liste her: https://www.ea.com/en-gb/ea-access/game ... ion-4-only

Hvis du åbner EA Access app'en på din PS4, kan du vælge Learn more og de spil under Play er dem du har fuld adgang til, dem under Try er de nyere spil man kan prøve i 10 timer.


Til at starte med var jeg inde i EA Aacces og fandt både Mass Effect og Dead Space spilne men ser også hvad der bruges til at vise hvilke spil vi får til Playstation.

Det er da lidt af en nitte
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: EA Access PS4

Indlægaf ikkNico » fre 26 jul 2019 16:09

HEADSTAR skrev:Det er da lidt af en nitte

Enig. Jeg er sgu' skuffet.

"Over 35 spil", eller rettere præcis 35 spil. Her taber PS4 rigtig meget fordi den ikke har b/c.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: EA Access PS4

Indlægaf HEADSTAR » fre 26 jul 2019 17:36

ikkNico skrev:
HEADSTAR skrev:Det er da lidt af en nitte

Enig. Jeg er sgu' skuffet.

"Over 35 spil", eller rettere præcis 35 spil. Her taber PS4 rigtig meget fordi den ikke har b/c.


Kan simpelthen ikke forstå det pjat her, jeg kan spille Dead Space 3 igennem playstation now, hvorfor lader EA og Sony os ikke steame spilne som playstation now :roll:
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: EA Access PS4

Indlægaf Erroneus » fre 26 jul 2019 19:51

HEADSTAR skrev:Kan simpelthen ikke forstå det pjat her, jeg kan spille Dead Space 3 igennem playstation now, hvorfor lader EA og Sony os ikke steame spilne som playstation now :roll:


Tja det er helt andet setup, så vil koste flere penge for EA, og dermed også gøre EA Access til et dyrere produkt. Spil streaming er ikke billigt at trække, nogle skal betale regningen.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: EA Access PS4

Indlægaf Erroneus » tors 12 sep 2019 20:25

Anthem tilføjet til deres vault, så man kan spille det nu uden begrænsninger.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: EA Access PS4

Indlægaf Cena » tors 12 sep 2019 22:54

Erroneus skrev:Anthem tilføjet til deres vault, så man kan spille det nu uden begrænsninger.


Er ved at downloade det på PC da det også er kommet i Origins i dag. Er spændt på at prøve det, da jeg aldrig fik prøvet ved udgivelsen. Kan se nogen siger det faktisk er blevet et fed spil - som dog kun er sjovt nogle dage. Det får et skud og så må vi se :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: EA Access PS4

Indlægaf HEADSTAR » fre 13 sep 2019 20:17

Kikker først forbi når Mass Effect dukker op. Der er sikkert et eller andet jeg ikke forstå men når de er til xboxen så burde de også være her.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: EA Access PS4

Indlægaf Erroneus » fre 13 sep 2019 21:51

HEADSTAR skrev:Kikker først forbi når Mass Effect dukker op. Der er sikkert et eller andet jeg ikke forstå men når de er til xboxen så burde de også være her.

De er til Xbox, fordi at Xbox One understøtter bagudkompatibilitet med Xbox 360 xpil.
PS4 understøtter ikke PS3 spil, derfor ligger Mass Effect 1-3 der ikke.

Måske hvis Bioware en dag laver en remaster af de 3 første spil eller måske hvis PlayStation 5 kan håndtere PS3 spil, hvilket dog ikke er sandsynligt.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: EA Access PS4

Indlægaf Vreki » søn 15 sep 2019 16:35

Cena skrev:
Erroneus skrev:Anthem tilføjet til deres vault, så man kan spille det nu uden begrænsninger.


Er ved at downloade det på PC da det også er kommet i Origins i dag. Er spændt på at prøve det, da jeg aldrig fik prøvet ved udgivelsen. Kan se nogen siger det faktisk er blevet et fed spil - som dog kun er sjovt nogle dage. Det får et skud og så må vi se :)


Sådan har det efter min mening været hele tiden.
Det er en rigtig god spiloplevelse i starten, men så rammer man muren hvor loot bliver uinteressant og man bruger lige så lang tid på at rydde op i inventory som på at spille missioner
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Foregående

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster