Forum

Rocket League

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » lør 14 sep 2019 17:07

Kender I det, når man føler, at man er havnet i en forkert Lobby? :mrgreen:

Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København

+2

Re: Rocket League

Indlægaf Dummiz » lør 14 sep 2019 21:06

Da Senzai skrev:Kender I det, når man føler, at man er havnet i en forkert Lobby? :mrgreen:



Shit det er sygt det der. Har lige hentet spillet igen og bliver da lidt skræmt haha
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup

+1

Re: Rocket League

Indlægaf Zieglers » man 16 sep 2019 19:28

Haha, tough kamp!

Jeg nåede lige akkurat at få RNG titlen i sidste sæson, så jeg satser på GC i 3s og 2s i denne :)
Hvor ligger I andre henne pt.?
Zieglers
Niveau 1
 
Indlæg: 80

+1

Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » man 16 sep 2019 21:27

Jeg regner med at rode rundt i Platin ligesom de sidste tre år! :D

Jeg føler selv, at jeg har en ret god spilforståelse, men mine 'mechanics' er simpelthen ikke gode nok.

Der er mange kampe, jeg taber fordi, at jeg rammer ved siden af målet, hvor man sagtens kunne havde scoret, hvis man var lidt bedre til spillet ^^

Pt. Er jeg Platin og næsten diamant tror jeg. Jeg møder nemlig nogle gange modstandere, der er diamant, så jeg må ligge lige på grænsen. Jeg spiller mest Twoes :D
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » tirs 01 okt 2019 09:54

Det kan godt være, at ambitionsniveauet skal sættes lidt op! :mrgreen:

Billede

Men føler stadig ikke, at jeg hører til! XD



Jeg giver det en uge og så er jeg platin igen :mrgreen:
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København

+1

Re: Rocket League

Indlægaf Zieglers » ons 02 okt 2019 08:53

Haha, jeg synes det er underligt med de folk der laver air dribbles i de ranks. Man kan nærme sig GC uden at kunne det, men uden game sense kommer man ikke langt :)

Jeg er frisk på 3s på min smurf hvis du har en tredje? :)
Zieglers
Niveau 1
 
Indlæg: 80

+1

Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » ons 02 okt 2019 18:50

De sidste par dage har jeg spillet med J9 - han plejer at være frisk på det hele. Han går ikke så højt op i det, men er alligevel Champ 2. Han er mega chill :mrgreen:
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Zieglers » tors 03 okt 2019 08:01

Da Senzai skrev:De sidste par dage har jeg spillet med J9 - han plejer at være frisk på det hele. Han går ikke så højt op i det, men er alligevel Champ 2. Han er mega chill :mrgreen:


Fedt, skal vi så ikke prøve at få dig i champ? :)
Zieglers
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » tors 03 okt 2019 13:17

Nej, det kommer aldrig til at ske - Jeg gider nemlig ikke bruge tid på at øve mig! :mrgreen:

Jeg har en baggrund i Fighting Games og

Jeg tror, at det er lidt det samme som dengang, jeg spillede Offline Tekken med Kneeninho, Adnan (Nuværende Europamester i Tekken) og dem.

De er extremt dygtige. Og jeg kunne mærke på mig selv, at hvis jeg skulle kunne spille op med dem, så var jeg nødt til at bruge så meget tid på spillet, at det ikke ville være sjovt mere, men istedet føles som arbejde.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » søn 06 okt 2019 21:06

Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København

+1

Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » tirs 12 nov 2019 00:08

Okay, det mål, der starter ved 0:45 har jeg det rimeligt godt med ^^


Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København

+3

Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » tirs 19 nov 2019 14:48

Denne her video er ret fed. Den er god til at vise, hvor meget der faktisk er i Rocket League og nogle af de ting, man kan :)

Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » tirs 17 dec 2019 10:25

Jeg synes ærligt talt, at det går lidt ned ad bakke for Rocket League for tiden.

Efter den seneste update har de lavet om i Matchmakingsystemet, således, at dit partys rating er basseret på den højeste spiller i Partyet istedet for den gennemsnitlige.

Min main gamingpartner er pt. Champ 2, mens jeg er Diamant 1.

Det betyder, at vi kun igår mødte hold bestående af Champ 2 spillere og vi blev kørt over i alle 7-8 kampe, vi spillede. Det var ikke sjovt og det virker usandsynligt, at vi nogensinde kommer til at vinde en kamp igen.

Jeg kan simpelthen ikke følge med, da vores modstandere helt bogstaveligt er en hel liga over mig.

Normalt, når vi har spillet, har vi mødt hold bestående af både Champs og diamanter. Det har været sjovt og udfordrende og givet os en Winrate på omtrent halvtreds procent. Måske lidt under. Præcis som det skal være i Ranked. Ranked er jo lavet for at give gode og fair kampe mod hold på jeres niveau.

Jeg har også en anden gruppe, jeg spiller med en sjælden gang imellem. De er i Guld og Platin. Dem kan jeg heller ikke spille med mere, da vi naturligt ikke vil have en chance mod et fuldt tremands diamanthold.

Det er fandeme ærgeligt. Jeg tror det nye system er lavet for at ramme smølfer, men tilgengæld ødelægger det så spillet for alle os, der har venner på tværs af rang. Jeg er ligeglad med at man før mødte en smølfe hver ti eller tyvende kamp. Nu er alle kampe dårlige istedet.

Jeg har ikke længere nogen at spille med. Har ingen venner, der er diamant ligesom mig. Og det sucks at spille RL alene.

Hold kæft, det er dumt, det her.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » fre 20 dec 2019 18:22

Er det kun jeg og min makker, der er ked af det nye system?

Gode kampe er i min verden Alfa og Omega for et multiplayer spil. Denne ændring ødelægger spillet for mig.

Eller er jeg bare den eneste på PSlife, der spiller Ranked i Party med folk, der ikke er på mit eget niveau?

Jeg overvejer kraftigt bare at droppe gaming helt nu.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » lør 26 sep 2020 13:58

Vil bare lige sige, at Epic Games sucks. De formår simpelthen at gøre Rocket League dårligere og dårligere med hver update.

Men de er nok ligeglade. Der plejer at være 250.000 online samme tid i RL i Prime Time.

Igår klokken 23 var der 1,2 millioner på. Det er nuts.

Så er det nok ikke så vigtigt for dem, at beholde deres gamle fans, hvis de kan lokke bare 1% af de nye spillere til at sidde og hjul til 200 kroner stykket.

Det er drønærgeligt. Tror, at det er tid til at Marie Kondo'e det og sige Tak for denne gang. De første fire år var det det perfekte spil og det har været awesome. Det er det ikke længere.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron