Forum

Borderlands 3 tråden

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Borderlands 3 tråden

Indlægaf Trekamp » tirs 01 okt 2019 12:40

For eksperimentets skyld, kan du prøve at forbinde ps4 til hotspot fra tlf, og se om du nu kan finde spillere?
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: Borderlands 3 tråden

Indlægaf Dummiz » tirs 01 okt 2019 19:55

Trekamp skrev:For eksperimentets skyld, kan du prøve at forbinde ps4 til hotspot fra tlf, og se om du nu kan finde spillere?


Jo det er noget med spillet at gøre. På gearbox egen forum er der et par tråde med folk der har præcis det samme problem som mig så jeg er skam ikke Palle alene i verden med det problem. Du siger noget med det hotspot. Det prøver jeg lige senere :D
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Borderlands 3 tråden

Indlægaf Trekamp » tirs 01 okt 2019 21:31

Dummiz skrev:
Trekamp skrev:For eksperimentets skyld, kan du prøve at forbinde ps4 til hotspot fra tlf, og se om du nu kan finde spillere?


Jo det er noget med spillet at gøre. På gearbox egen forum er der et par tråde med folk der har præcis det samme problem som mig så jeg er skam ikke Palle alene i verden med det problem. Du siger noget med det hotspot. Det prøver jeg lige senere :D


Ok, jeg kunne kun finde noget med de vanskeligheder på pc.

Lykke til med forsøger - håber det lykkes.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: Borderlands 3 tråden

Indlægaf Dummiz » ons 02 okt 2019 07:28

Trekamp skrev:
Dummiz skrev:
Trekamp skrev:For eksperimentets skyld, kan du prøve at forbinde ps4 til hotspot fra tlf, og se om du nu kan finde spillere?


Jo det er noget med spillet at gøre. På gearbox egen forum er der et par tråde med folk der har præcis det samme problem som mig så jeg er skam ikke Palle alene i verden med det problem. Du siger noget med det hotspot. Det prøver jeg lige senere :D


Ok, jeg kunne kun finde noget med de vanskeligheder på pc.

Lykke til med forsøger - håber det lykkes.


Jo mange tak. Nu er jagt sæsonen alligevel startet så hvis jeg ikke kan få det til at virke kan jeg altid tage på jagt i stedet :lol:
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Borderlands 3 tråden

Indlægaf BingoDK » tors 03 okt 2019 11:12

Dummiz skrev:Jo det er noget med spillet at gøre. På gearbox egen forum er der et par tråde med folk der har præcis det samme problem som mig så jeg er skam ikke Palle alene i verden med det problem. Du siger noget med det hotspot. Det prøver jeg lige senere :D


Nej, du er bare Palle alene i Borderlands :D (sorry, kunne ikke modstå fristelsen)

Er der andre, der har prøvet med at spille online med en kammerat, der ikke ejer spillet via Share Play?

Vi har kun fået det til at lykkedes ved at han logger på min PS4 som 2-player, hvor vi så kører en splitscreen co-op, hvor han giver controlleren videre til en anden bruger, som han sidder på på sin egen PS4. Det fungerer bare ikke helt super, da man åbenbart skal have en ret god forbindelse for at det skal køre..
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Re: Borderlands 3 tråden

Indlægaf Trekamp » tors 03 okt 2019 17:03

Dummiz, hvis du laver en “test connection” under settings->network, hvilken NAT-type står der så?
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: Borderlands 3 tråden

Indlægaf Trekamp » tors 10 okt 2019 17:21

Så fik jeg gennemført.
Ramte en flot lvl 39, og er nu klar til UVHM.
Hvordan ser det ud hos jer?
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: Borderlands 3 tråden

Indlægaf I_vendetta_DK_I » tors 10 okt 2019 21:36

Har også gennemført B3 lvl 50... Borderlands game over
I_vendetta_DK_I
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 18 gæster

cron