Forum

Officielt; PS5 kommer til jul 2020

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Re: Officielt; PS5 kommer til jul 2020

Indlægaf Maethiel » tors 10 okt 2019 10:32

Scoring skrev:Nå, men så går da jeg da i mod strømmen lidt.

Jeg skal have den fra dag ét af - og jeg glæder mig som et lille barn. Det eneste der kan få mig til at genoverveje er hvis prisen bliver absurd i stil med da Playstation 3 udkom.


Hvis det ikke var fordi at ps4 launch var ekstremt tynd og skuffende (for mig personligt), og jeg det første år jeg havde min ps4, ikke havde noget spil jeg gad, og den derfor kun blev brugt som filmafspiller, så var jeg nok også mere tændt på at gå day 1 ved ps5 launch :)

Men ja, lad os se hvad launch bringer af spændende spil. Man kan jo blive overrasket så meget at man bliver tvunget til at købe :P
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar

Re: Officielt; PS5 kommer til jul 2020

Indlægaf ikkNico » tors 10 okt 2019 17:05

Scoring skrev:Jeg skal have den fra dag ét af - og jeg glæder mig som et lille barn. Det eneste der kan få mig til at genoverveje er hvis prisen bliver absurd i stil med da Playstation 3 udkom.

Tak, og det mener jeg. Early adopters ermit testpublikum, så jeg ved hvad jeg skal holde øje med, når jeg køber min maskine.

I denne generation købte jeg først en Xbox efter 6 måneders tid, men den viste sig alligevel ikke være det rigtige for mig,og jeg skiftede til PS4. Næste generation kan gå i alle retninger, da jeg ser mere end to muligheder på markedet lige nu.

Android gaming kan gå an, men de skal godt nok oppe sig på FPS MP delen, men der er da lys for enden af tunnelen.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Officielt; PS5 kommer til jul 2020

Indlægaf Erroneus » tors 10 okt 2019 17:31

Med den bunke af spil firmaer som Sony har under sine vinger, har jeg svært ved at se dem fucke op. I sidste ende drejer det sig om spillene og det har Microsoft også langt om længe indset med deres store opkøb af spil firmaer, så det kan ende med næste generation betyder mange gode eksklusive spil til hver platform.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Officielt; PS5 kommer til jul 2020

Indlægaf Muppetmilker » tors 10 okt 2019 18:58

Er spændt på hvad prison mon kommer til at ligge på?

Den nye kontroller kunne godt lyde dyr, hvis rygterne passer.
Muppetmilker
Niveau 2
 
Indlæg: 158
By: Esbjerg


Re: Officielt; PS5 kommer til jul 2020

Indlægaf Erroneus » tors 10 okt 2019 22:10

Jeg forventer den kommer til at koste 3900 kr, måske runder de op til 3999 kr., meget sandsynligt.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Officielt; PS5 kommer til jul 2020

Indlægaf Krede1972 » lør 12 okt 2019 11:25

Det afgørende for mig - med hensyn til at købe - er at der er spil som jeg har interesse i at spille.
Jeg er ligeglad med hvad maskinen koster, det afgørende er hvornår der er spil til maskinen som jeg vil spille.
Er der ingen must-play-spil for mig til launch, så venter jeg til der kommer must-play-spil og omvendt er der must-have-must-play-spil fra dag et, så skal jeg have den fra dag et.

Simpelt. Sådan har det også været med køb af de forrige konsoller. Ingen interessante spil - intet køb.
Det forekommer mig at jeg først købte min PS3 over et år efter releasen, da der først kom et spil som havde min interesse efter et år.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad

+1

Re: Officielt; PS5 kommer til jul 2020

Indlægaf HEADSTAR » lør 12 okt 2019 16:44

Har heller ikke travlt med at få fingrene i en Playstation 5.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Officielt; PS5 kommer til jul 2020

Indlægaf RSkaanning » lør 12 okt 2019 21:13

Jeg skal helt sikkert have den. Om det så koster 5000 kr er jeg klar.
Billede
RSkaanning
Niveau 4
 
Indlæg: 485


Foregående

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster