Forum

Hvad klarede du i dit spil idag:

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Maethiel » tors 24 okt 2019 00:21

MrDe3is skrev:Havde en save game i Dead Space 2 med 25+ gennemførelser, som jeg kom til at gennemføre oveni her for et par uger siden.
I dag gennemførte jeg så det for 9. gang på en ny save game, og startede op på 10. gang ;-) :-p


Så er man altså vild med et spil, når man gennemfører det 9 gange :shock: :o

Bevares, jeg er ved at gennemføre GTA 5 for 2. eller 3. gang, meeen, derfra og så op til 9 gange :lol: Shit...

Må man spørge hvad der fanger dig så meget ved lige netop Dead space 2? :)
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar
+1

Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf MrDe3is » tors 24 okt 2019 12:14

Maethiel skrev:Så er man altså vild med et spil, når man gennemfører det 9 gange :shock: :o

Bevares, jeg er ved at gennemføre GTA 5 for 2. eller 3. gang, meeen, derfra og så op til 9 gange :lol: Shit...

Må man spørge hvad der fanger dig så meget ved lige netop Dead space 2? :)


Selvfølgelig må du da spørge om det ;-)
He he, de 9 gange er bare her på de sidste 14 dages tid :-P Havde som sagt en save game som jeg havde gennemført over 25 gange, som jeg kom til at gemme oveni :-P Har også flere save games i spillet, også nogle jeg har slettet. Så har nok gennemført det mellem 40-50 gange... det gælder også for 1'eren og 3'eren. Så det er ikke kun 2'eren jeg synes er så fedt ;-) :-P

Det er ganske enkelt gameplayet jeg elsker helt vildt. Elsker de våben der er i. Kan godt lide at det ikke bare er en assault rifle man for stukket i hånden. Hvad angår fjender, så er jeg til det mere groteske og volddige, derfor elsker jeg de muterede monstre der er i spillene. Jeg elsker alle du uhyggelige lyde og ting der sker omkring en, som man ikke ser, men kun hører. Jeg elsker ligeledes omgivelserne man er i. For mig er Dead Space serien de ultimative Sci-Fi Horror survival spil, med alle de rette elementer.
Skal gerne indrømme, at det dog lidt trist i 3'eren, at de er går lidt fra horror delen. Til gengæld syndes jeg, at det at man kan kombinere og bygge sine egne våben i 3'eren, gør godt op for det. De fleste våben har to skud metoder, og i 3'eren kam man kombinere to forskellige våben fra de to første spil, plus en masse nye. I 1'eren og 2'eren bruger jeg mest min Force gun og min Line gun. I 3'eren har jeg så bygget et våben, der har en rapid fire shotgun som sin main, og en Force guns main skud som det sekundere skud på våbnet. Force gun er ikke særlig kraftig, men kan skyde meget hurtigt, og virker ved at skyde en trykbølge af luft af lige foran mig. Så den del virker super til at nedlægge en fjende, eller blæse mange fjender der er kommet tæt på væk fra mig, og så bruger jeg shotgun delen til at slå ihjel med ;-) :-P
Kan også godt lide måden de har lavet "video klip" i spillet. Der er i bunde og grund ingen video'er i spillet. Spillet er 3. person, og I stedet for, flytter kameraet sig bare rundt og fokusere på noget der sker rundt om en, og det udgør så for et video klip. I 2'eren, er man nærmest haunted af nogle syner man for om sin døde kæreste fra 1'eren af. Disse syner har sådan en orange glød til sig... På et tidspunkt åbner man en dør, hvor hun pludselig farer på en og prøver at stikke en kanyle i øjet på en, hvor der så komme et QTE hvor man skal tappe på "A". Pludselig forsvinder den orange glød, og så ser man at det er en selv der i virkeligheden er ved at stikke kanylen i øjet på sig selv.
Det er bare nogle af de ting jeg synes er fedt ved dem. Men ork, jeg kunne blive ved med at sidde her og skrive om dem :-P
Desværre er der et af spilene som kun findes til PS3, som jeg aldrig har prøvet. Så overvejer stærkt om jeg skal købe en PS3 så jeg kan spille det. Er desværre bare aldrig blevet særlig gode venner med en PS controller. Hvilket er ret træls, da der jo findes nogle fede exclusives til PS, som jeg nok aldrig kommer til at spille desværre.

Det fede for mig ved spil er tit, at jeg har meget svært ved F.eks at huske baner. Så hvis jeg spiller bilspil, er hver runde som at køre på ny. Det gør også, at der stadigvæk et steder i Dead Space serien, hvor jeg for jump scares.. total fedt :-D :-P

Hvis der er nogen af jeg her, der læser dette og har et spil i tænker kunne være lige så fedt for mig at prøve. Så sig endelig til. Det skal være til Xbox One, eller som det mindste 360 som One bagud kompatibel med. I know, I know, dette er en PS side. Men ved også at der er mange her som kommer fra Xboxlife fordi der er mere gang i siden her... tænker ligeledes at der nok er nogle stykker af jeg PS players som også har en Xbox ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"

XBL: MrDe3is
MrDe3is
Niveau 1
 
Indlæg: 74
By: Sønderborg


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Maethiel » fre 25 okt 2019 02:15

MrDeis:

Det er tydeligt at du er helt vild med Deadspace :D

Fedt du har det på den måde! Jeg er selv alt for utålmodig til at spille de samme spil igen og igen, når jeg først har oplevet det.

Dog har jeg før været tæt på at platinumme GTA V på ps3, og er nu i gang på ps4, så på den måde kan jeg godt have det lidt på samme måde. Har også GTA V på pc (hvor jeg dog kun spillede online). Så har haft GTA V på 3 platforme :P
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar
+1

Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf HrDanish » fre 25 okt 2019 03:48

MrDe3is skrev:Hvis der er nogen af jeg her, der læser dette og har et spil i tænker kunne være lige så fedt for mig at prøve. Så sig endelig til. Det skal være til Xbox One, eller som det mindste 360 som One bagud kompatibel med. I know, I know, dette er en PS side. Men ved også at der er mange her som kommer fra Xboxlife fordi der er mere gang i siden her... tænker ligeledes at der nok er nogle stykker af jeg PS players som også har en Xbox ;-)


Nu er jeg ikke den største horror mand selv og tror ikke de er helt så horrory som Dead Space men måske Prey eller Bio-Shock spillene?

Og godt nok ikke til X-Box men hvis ikke du har prøvet System Shock 1 & 2 er de nok værd at lege med for dig. De er begge til PC, nummer 1 er fra 1994 men en remake lander forhåbentlig næste år og nummer 2 udkom i 13 i en forbedret udgave, men der er også en endnu bedre udgave på vej. Og så er der faktisk også en 3'er under udvikling til pc, som muligvis også vil komme til PS og XBox. Hvis ikke du har prøvet dem så tror jeg de vil være et billig kig værd.
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300

+1

Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf MrDe3is » lør 26 okt 2019 13:05

Maethiel skrev:MrDeis:

Det er tydeligt at du er helt vild med Deadspace :D

Fedt du har det på den måde! Jeg er selv alt for utålmodig til at spille de samme spil igen og igen, når jeg først har oplevet det.

Dog har jeg før været tæt på at platinumme GTA V på ps3, og er nu i gang på ps4, så på den måde kan jeg godt have det lidt på samme måde. Har også GTA V på pc (hvor jeg dog kun spillede online). Så har haft GTA V på 3 platforme :P

He he, det kan du lige bande på jeg gør :-P Har også alle achievements i dem alle 3. Inklusiv dem i 2'eren og 3'eren for at gennemføre på sværeste mode. I det ene af dem, der kan man kun gemme 3 gange i en hel gennemførelse og dør du, ryger du tilbage til sidste sted du gemte. I den anden kan du gemme lige så tosset du vil, men dør du, så ryger du helt tilbage og skal starte spillet forfra... og så er det samtidig med også på det sværeste sværhedsgrad, samt fjender dropper ikke noget, så alt skal samles rundt omkring ;-)

Vil jo sige, at det at gennemføre GTA, er jo også noget der tager bare lidt længere tid en Dead Space. Så de antal gennemførelser er da heller ikke dårligt ;-) :-P Dead Space 2, tog jeg lige lidt over 7 timer om i starten. Nu gennemføre jeg det på ca 4,5 timer ;-) :-P

HrDanish skrev:Nu er jeg ikke den største horror mand selv og tror ikke de er helt så horrory som Dead Space men måske Prey eller Bio-Shock spillene?

Og godt nok ikke til X-Box men hvis ikke du har prøvet System Shock 1 & 2 er de nok værd at lege med for dig. De er begge til PC, nummer 1 er fra 1994 men en remake lander forhåbentlig næste år og nummer 2 udkom i 13 i en forbedret udgave, men der er også en endnu bedre udgave på vej. Og så er der faktisk også en 3'er under udvikling til pc, som muligvis også vil komme til PS og XBox. Hvis ikke du har prøvet dem så tror jeg de vil være et billig kig værd.

Jeg har faktisk Prey, men har ikke nået at spille det så meget endnu. Er ret dårlig til at give mig igang med et nyt spil. Skal dog uden tvivl have startet det forfra og gennemført snart, for det jeg har nået at spille, tiltaler mig helt vildt ;-) :-P

Bioshock har jeg spillet alle af og vil sige at det ikke helt er mig. Det er ikke dårlige spil, men de fanger mig bare ikke helt på samme måde som Dead Space dog.

Jeg har faktisk kigget på System Shock flere gange og synes de ser ret fede ud. Dog er jeg ikke helt så glad for at spille på PC, fordi jeg sidder ved mit sofabord og bruger mit TV som skærm. Så stillingen er ikke særlig god at sidde og spille PC i. Ved heller ikke helt om min PC kan trække dem. Måske nok 1'eren, men er i tvivl om 2'eren. Har nemlig kun mit onboard grafikkort, som max kan tildeles 512 Mb RAM. Men kigger dog så ofte på de spil, at en eller anden dag, så spiller jeg dem nok ;-) :-P
Har godt set der er snak om nogle remakes og et nyt et. Håber virkelig de - eller som det mindste det nye, kommer til Xbox også. Kunne være rigtig fedt ;-)


Hvad klarede jeg i mit spil i dag?? ... ja det var så godt nok i går :-P Købte Doom i 2016 kort tid efter det udkom. Fik dog aldrig spillet det mere end en halv times tid. Havde siddet og spillet et mere "langsomt" spil før det, og kunne simpelhent ikke vende mig til fast pace som Doom er.
I går besluttede jeg mig så for, at nu skulle det være. Det har jeg godt nok ikke fortrudt, for hold da op det er et fedt spil... MEGA fedt endda :-P Så billedet her under, viser lige hvad jeg nåede i går :-P
Billede
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"

XBL: MrDe3is
MrDe3is
Niveau 1
 
Indlæg: 74
By: Sønderborg

+1

Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf HEADSTAR » søn 27 okt 2019 12:11

Jeg bygger mine øer om i Jurassic world evolution når jeg genspiller efter 3 stjerner.
Super hyggeligt spil.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf MrDe3is » man 28 okt 2019 18:58

Fik gennemført resten af Doom, samt samlet en hel del collectibles, fundet secrets og opgraderet alt i min dragt og våben ;-) :-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"

XBL: MrDe3is
MrDe3is
Niveau 1
 
Indlæg: 74
By: Sønderborg

+1

Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Maethiel » man 28 okt 2019 20:52

Fik klaret alle knife flights i GTA V.

Jeg har haft mareridt, fra dengang jeg klarede dem på ps3. Jeg frygtede at jeg ikke fik dem klaret igen.. Det go 30min, og meget få crashes, så var de klaret :O Jeg var i chok... Fik også spillet et par story missions, så det går stadig fremad mod platinum :)
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar
+1

Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Maethiel » tirs 29 okt 2019 23:54

De sidste par dage har jeg fået disse trofæer i GTA V :

San Andreas Sightseer
Small Town, Big Job (story related)
All's Fare In Love And War (den var dælme glitchy, men ENDELIG fik jeg den)
The Moment Of Truth (story related)

Og så har jeg klaret en masse story missions. Fremskridt fremskridt, fremskridt....
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar
+1

Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf MrDe3is » ons 30 okt 2019 21:40

Fik fundet de sidste secrets, collectibles osv i Doom og fik gennemført de sidste challenges jeg manglede. Jeg fik også "Mastery" i alle mine våben, samt gennemført alle undtagen 2, Rune challenges. Så nu mangler jeg bare de sidste to Rune challenges, og så tror jeg også man kan få "Mastery" for hver Rune man har unlocked..?? Så det mangler jeg også lige ;-) :-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"

XBL: MrDe3is
MrDe3is
Niveau 1
 
Indlæg: 74
By: Sønderborg

+1

Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Maethiel » tors 07 nov 2019 18:38

Har klaret nogle stunt jumps, så nu mangler jeg kun 9, og så har jeg printet en liste over de story missions og strangers and freaks, jeg satser på at kunne få de 70 guldmedaljer i. Har en del af dem, og mange mangler kun 1 requirement, så jeg håber det kan lykkes.

Puha, når jeg (håber jeg da), får platinum i GTA 5, så skal jeg ikke røre det spil i noget tid :D

EDIT :

Nu er stunt jumps klaret, og så mangler jeg kun 70 guldmedaljer! 8)
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar
+1

Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf HEADSTAR » lør 09 nov 2019 21:05

Jeg kom op på toppen af Timberwolf Mountain i The Long Dark på en gåtur fra hytten hvor spydet er. Det er det halve af spillet jeg er gået i slud og sne.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Da Senzai » ons 22 jan 2020 16:00

Jeg fik gennemført Historien i Dragons Dogma: Dark Arisen. Sidst, jeg gennemførte det var i sidste generation på Xbox 360 og det var mindst ligeså fedt på PS4.

Det er et af mine all-time yndlingsspil og et af de få Single Player spil, der kan holde min interesse fanget. Jeg elsker den følese af eventyr Dragons Dogma giver mig og jeg er vild med de tosser, man ender op med i sit Party.

Min favorit mission er det hæsblæsende scenarie, hvor man kun 4 mand skal storme en hel borg, der er blevet indtaget af gobliner.

Jeg havde også helt glemt, hvor Episk slaget mod Dragen Grigori var. Det var så sick!

Men jeg er stadig ikke færdig med spillet. Jeg er lige startet forfra i New Game+. Der var en par missioner, jeg ikke fik klaret i første omgang og så mangler jeg at give mig i kast med Bitterblack Island, der er et helt spil i sig selv.

Det er så godt, det her. Elsker det.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København

+1

Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf vendictas » lør 25 jan 2020 19:47

Resident Evil 2 .Hardcore. Claire S rang. Rute A på under 2:30 uden ' infinite knife og handgun'.Ikke låst op:)

Er normalt ikke en ' speedrunner' og trophies siger mig ikke en dyt men det var godt nok sjovt at prøve at optimere ens ' run'. Utallige gange måtte jeg gå tilbage til tidligere 'saves' og spille bosser om igen og igen eller også ville dumme mig på puzzles pga tidspres:).

Nu kan jeg ikke vente på Resident evil 3 remake og med alle de 'delays' bliver det måske en dag 1 titel.
vendictas
Niveau 2
 
Indlæg: 177
By: Kalundborg

Brugeravatar

Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Maethiel » lør 06 jun 2020 02:00

Klarede Buu sagaen i DBZ - Kakarot, og dermed har jeg gennemført historie delen.

Nu mangler jeg bare at poppe 3 trofæer mere, så er der platinum :)
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 37 gæster