Forum

Days Gone

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Days Gone

Indlægaf SanneKrog » ons 04 sep 2019 11:03

Dental Floss skrev:Hvis du først er startet, så burde du prøve at gennemføre challenges, da de giver dig "batches" (rygmærker), som også burde gøre livet lidt nemmere for dig i historiedelen. Men ja, det er squ et meget fedt spil, med en super atmosfære.

Javel, det vil jeg tjekke op på :)
SanneKrog
Niveau 1
 
Indlæg: 81
By: Stege


Re: Days Gone

Indlægaf SanneKrog » lør 07 sep 2019 07:03

Hej igen.
Når ens skydevåben går ned i % - holdbarhed, hvordan reparere det...? (ligesom man kan med sit slagvåben)
SanneKrog
Niveau 1
 
Indlæg: 81
By: Stege


Re: Days Gone

Indlægaf Krede1972 » lør 07 sep 2019 07:36

SanneKrog skrev:Hej igen.
Når ens skydevåben går ned i % - holdbarhed, hvordan reparere det...? (ligesom man kan med sit slagvåben)


Google siger at det kun er slagvåben som kan repareres. Altså at skydevåben ikke kan repareres.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Days Gone

Indlægaf SanneKrog » lør 07 sep 2019 07:50

Krede1972 skrev:
SanneKrog skrev:Hej igen.
Når ens skydevåben går ned i % - holdbarhed, hvordan reparere det...? (ligesom man kan med sit slagvåben)


Google siger at det kun er slagvåben som kan repareres. Altså at skydevåben ikke kan repareres.

Okay tak :)
SanneKrog
Niveau 1
 
Indlæg: 81
By: Stege


Re: Days Gone

Indlægaf HEADSTAR » man 06 jan 2020 13:18

Og så er der lige mig som vandt et spil som blev Days Gone.

Spillet er ankommet Palle.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604

+3

Re: Days Gone

Indlægaf Palle Havshøi-Jensen » man 06 jan 2020 22:25

Perfekt - god fornøjelse!
Palle Havshøi-Jensen
Niveau 2
 
Indlæg: 142

+1

Re: Days Gone

Indlægaf HEADSTAR » lør 11 jan 2020 20:43

Jeg har spillet en del nu og glæder mig faktisk en del over spillet.

Jeg oplever :

Et spil der er udviklet for at være sejt, fyldt med læder, tatoveringer og bikers.
Det gør at jeg syntes at det bliver lidt tyndt fordi det virker som om at det er sejt fordi de skal være sejt. Ikke fordi det rent faktisk er sejt.

Jeg synes at der er nogle gode missioner og jeg syntes at køreturne er gode. Dog kan jeg ikke lide at blive rykket ud af rytmen når snigskyttene skyder på mig.

Jeg syntes at det er svært at vide om det er hovede historien jeg har gang i eller om det er en lang side mission der ruller løs.

Jeg kan ikke lade være med at tænke på det gamle Harly Davidson fra Amiga dagne når jeg drøner afsted men tænker tit på Red dead Redemption og GTA.

De her hodder ser cool ud når der er mange og den bevæger sig på en fed måde.

Jeg ser at tiden går og jeg nu er på dag 722 eller så noget, men jeg ser ikke noget formål med at sove når jeg finder en seng. Jeg har ikke kunne finde noget formål med at jeg kan bygge alt muligt da jeg kun laver forbindinger og Molotovs. Jeg leder kun efter ammunition, nye slag våben og benzin. Resten ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal bruge til.

Men ellers et fedt spil.

1000 tak Pslife.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604

+2

Re: Days Gone

Indlægaf HEADSTAR » tirs 28 jan 2020 15:09

Kan lige tilføje at spillet fik intet mindre end 34 gb af en patch i går. Og hvad der bliver skrevet så er det meget få ting der bliver lappet her, så det burde være til at få øje på.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Days Gone

Indlægaf Erroneus » tirs 28 jan 2020 17:01

Ja de har valgt at samle opdateringerne i en større patch, som skulle give mere stabilitet og forbedringer.

Kunne være man skulle fyre op under det igen snart, og spille nogle af ekstra udfordringerne de tilføjede.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: Days Gone

Indlægaf Jake242 » tirs 28 jan 2020 18:32

34GB lyder jo helt vildt...
Jake242
Niveau 3
 
Indlæg: 236

+1

Re: Days Gone

Indlægaf cph_game_master » tirs 28 jan 2020 22:07

Dejligt :) før opdateringen fyldte spillet 68,5gb, nu fylder det kun 43 GB på min harddisk :) det er der flere udviklere der kunne lære noget af i disse tider: Optimering og oprydning!
Billede
cph_game_master
Niveau 5
 
Indlæg: 803
By: Kastrup

+1

Re: Days Gone

Indlægaf HEADSTAR » tirs 28 jan 2020 22:54

Undrer mig faktisk lidt for jeg har ikke haft nogen problemer med det her spil.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Days Gone

Indlægaf HrDanish » ons 29 jan 2020 14:10

HEADSTAR skrev:Undrer mig faktisk lidt for jeg har ikke haft nogen problemer med det her spil.


Der var mange problemer med glitches og andet da spillet lige kom ud, men heldigvis har de været rigtig gode til ikke kun at fikse alle dem men samtidig at udbygge det med flere funktioner så spillet nu er rigtig godt lavet.
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Days Gone

Indlægaf SanneKrog » ons 29 jan 2020 15:44

Jeg har heller ikke haft problemer med spillet.
Er dog pt stoppet med at spille det, da jeg er mega træt af, at skulle nedkæmpe horder, hvilket jeg har svært ved at klare.
SanneKrog
Niveau 1
 
Indlæg: 81
By: Stege


Re: Days Gone

Indlægaf HEADSTAR » ons 29 jan 2020 19:43

SanneKrog skrev:Jeg har heller ikke haft problemer med spillet.
Er dog pt stoppet med at spille det, da jeg er mega træt af, at skulle nedkæmpe horder, hvilket jeg har svært ved at klare.


Jeg var omkring 2 dage om at slå horden ved sav værket ned. Ja det er sygt at det skal tage så lang tid
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster

cron