Forum

Days Gone

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Days Gone

Indlægaf Slimjay DK » tors 30 jan 2020 12:04

Horden ved savværket tog mig ca. 10 minutter .. Men den rigtige strategi og en god portion våben og gadgets, så nåede de aldrig at jagte mig :)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Days Gone

Indlægaf SanneKrog » tors 30 jan 2020 15:40

Det er en horde inde i hulen, hvor man leder efter nogle soldater. Orker ikke at blive ved at klare dem..
SanneKrog
Niveau 1
 
Indlæg: 81
By: Stege


Re: Days Gone

Indlægaf Erroneus » tors 30 jan 2020 19:39

Jeg valgte at tage en del Hordes mod slutningen af spillet, det blev betydeligt lettere efter man fik Chicago Chopper
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Days Gone

Indlægaf HEADSTAR » lør 29 feb 2020 16:19

Er der nogen der har problemer med at gennemføre missionen Tag Hen Til Familiens Fiskested.

Det ser ud til a jeg skal rede en pige i et hus hvor hun er fanget og jeg mener at missionen gik i vasken på et tidspunkt fordi der er noget der minder om intet mindre end 2 eller 3 opgaver der bliver kryset i dette hus.

Jeg har fundet en fiskestang der hvor missionen føre mig hen og jeg kan aktivere en film der viser en pige der bliver skudt og fdør. Og jeg har fundet en pige der er i live og fanget på et badeværelse i huset men af en eller anden grund kan jeg ikke gennemføre missionen.

Er der nogen der ved noget?
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Days Gone

Indlægaf Erroneus » lør 29 feb 2020 19:27

Ser ud til at være en kendt bug, det her sq fixe det: "I fixed it by going outside the room, closing the door, then opening it again"

Altså gå ud af rummet, luk døren og åben døren igen.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Days Gone

Indlægaf HEADSTAR » søn 01 mar 2020 00:48

Erroneus skrev:Ser ud til at være en kendt bug, det her sq fixe det: "I fixed it by going outside the room, closing the door, then opening it again"

Altså gå ud af rummet, luk døren og åben døren igen.


Der er altså nogle spøjse hakker i det spil. Flere missioner opføre sig sådan og til tider virker spillet som var det igang med at fryse.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Days Gone

Indlægaf HEADSTAR » tors 29 okt 2020 04:43

En ny opdatering er dukket op som fylder intet mindre end 30.2 gb.
Er der nogen der kan bekræfte det eller tager jeg fejl.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Days Gone

Indlægaf Slimjay DK » tors 29 okt 2020 09:44

HEADSTAR skrev:En ny opdatering er dukket op som fylder intet mindre end 30.2 gb.
Er der nogen der kan bekræfte det eller tager jeg fejl.


Days Gone is one of many PS4 games which will be free to download as part of PS Plus in November thanks to the PS Plus Collection.

Now, ahead of the launch of PlayStation 5, Sony Bend has released a mammoth update for the game which looks to fix some of its biggest issues.

And we really do mean huge. This is a whopping 25GB patch on the PS4.

This update brings the game up to version 1.7, and follows in the footsteps of several more PlayStation exclusives which have received updates in the past few days and weeks in preparation for the PS5 launch in November.

An update for The Last of Us Remastered, for instance, all but eradicated loading times from the game.

In the case of this update, most of the patch notes seem to lean heavily on addressing crashing issues, framerate drops and lad.

Issues that have seemingly not been lost on the community who greeted the news with a mix of 'thank god' and 'better late than never'.

You'll find the latest patch notes, just below if you want a closer look:

Days Gone Update 1.7 Patch Notes
Added operational stability improvements
Addressed crashing issues
Fixed framerate drop and lag issues
Performance and stability performance
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454

+2

Re: Days Gone

Indlægaf cph_game_master » tors 29 okt 2020 19:49

En venlig sjæl der gider se hvor meget spillet fylder efter opdatering af 1.70? :)
Billede
cph_game_master
Niveau 5
 
Indlæg: 803
By: Kastrup


Re: Days Gone

Indlægaf Erroneus » tors 29 okt 2020 23:45

Stort set det samme, nogle ser den som 100mb mindre, andre som 100mb mere, ifølge Days Gone gruppen på Reddit.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Days Gone

Indlægaf cph_game_master » lør 31 okt 2020 02:51

Erroneus skrev:Stort set det samme, nogle ser den som 100mb mindre, andre som 100mb mere, ifølge Days Gone gruppen på Reddit.


Tak :) Dejligt det ikke er 25gb oveni de eksisterende!
Billede
cph_game_master
Niveau 5
 
Indlæg: 803
By: Kastrup


Re: Days Gone

Indlægaf HEADSTAR » lør 31 okt 2020 08:13

Men hvorfor så en update på så mange gb. Det her gør de stort set hver gang der bliver sendt en ny opdatering ud..

Det tager 12 timer for mig i øjeblikket at downloade så mange gb, det gider jeg ikke og vente på.
Jeg sletter spillet og gemmer det væk til en anden gang.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Days Gone

Indlægaf Erroneus » lør 31 okt 2020 10:49

HEADSTAR skrev:Men hvorfor så en update på så mange gb. Det her gør de stort set hver gang der bliver sendt en ny opdatering ud..

Det tager 12 timer for mig i øjeblikket at downloade så mange gb, det gider jeg ikke og vente på.
Jeg sletter spillet og gemmer det væk til en anden gang.

Det er sandsynligvis fordi de har ændret hvordan filerne ligger. Det er vigtigt i forhold til en roterende harddisk, hvor søgetiden ikke er god og derfor er det vigtigt at den kan indlæse data i klumper. Det er et problem man ser på en del spil, som i det mindste burde forsvinde på næste generation.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: Days Gone

Indlægaf Jake242 » søn 01 nov 2020 13:42

@headstar hvorfor lader du ikke den bare opdatere over natten? Jeg lod min opdatere forleden og lagde ikke engang mærke til det :wink:
Jake242
Niveau 3
 
Indlæg: 236

+1

Re: Days Gone

Indlægaf HEADSTAR » søn 01 nov 2020 14:05

Jake242 skrev:@headstar hvorfor lader du ikke den bare opdatere over natten? Jeg lod min opdatere forleden og lagde ikke engang mærke til det :wink:


Det gør jeg ikke fordi jeg er fattig og er endnu engang gået på røven på grund af beskæftigelsesindsats og de sociale myndigheder.

Problemet er at den mobil jeg har løber tør for strøm hvis jeg ikke stopper downlodet.
Mobilen har brug for at få skiftet batteri eller blive skiftet helt ud og har desværre ikke penge til at købe en ny.

Det tog 12 timer at downloade Marfia.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron