Forum

Platinum & 100% tråden

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf JanR » tirs 07 jan 2020 17:31

Erroneus skrev:Jeg kan heller ikke huske nogle crash med PS VR. Jeg siger ikke at jeg ikke har haft det, men kan ikke lige huske nogle og jeg har haft det siden udgivelse, og spiller det regelmæssigt.

Det lyder mere sandsynligt at det er nogle specifikke spil som gør det, end selve PS VR.


Jeg kan se at problemet har eksisteret siden 2017 for folk, og drejer sig om alle slags VR-spil.
Blandt andet Polybius, Playroom, Driveclub VR, Playstation Worlds VR, Skyrim VR, WipEout VR, Summer Lesson, Ultrawings, Firewall: Zero Hour og mange andre.
En person prøvede at udskifte sin konsol mens han fejlsøgte, og stadig samme problem. Så det er kun et problem som opstår ved brug af PSVR.

Fandt lige en tråd på Reddit, hvor der står at man skal deaktivere "supersampling" i systemindstillingerne for at fjerne fejlen. Har dog slettet alle mine VR-spil for nu, så må se om løsningen virker på et andet tidspunkt.
Det er en ældre plasmaskærm som jeg bruger til min PS4, så det kan sagtens skyldes at supersampling ødelægger spil hvis alle betingelserne er opfyldt.

Har derudover aldrig haft nogle problemer med hverken min PS3 eller PS4, og de har ellers en del år på bagen.
Det er bare PSVR som er begyndt at fucke med konsollen.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Erroneus » tirs 07 jan 2020 20:24

Sært, der må være en kombination som fremkalder det, men det er da surt.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Slimjay DK » ons 08 jan 2020 12:41

JanR skrev:
Slimjay DK skrev:Jeg har ikke haft et eneste crash med VR ? :shock:


Hvor mange timer har du cirka brugt det på gaming?


nok ikke mere end 40 timer + , men mener så heller ikke jeg har "supersampling" slået til, da jeg ikke har behovet. Så det kan være det er det der gør forskellen.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf JanR » ons 08 jan 2020 13:46

Slimjay DK skrev:nok ikke mere end 40 timer + , men mener så heller ikke jeg har "supersampling" slået til, da jeg ikke har behovet. Så det kan være det er det der gør forskellen.


Jeg kiggede lige i indstillingerne, og har heller ikke supersampling slået til. Har ingen anelse om hvad problemerne skyldes.
Måske støv inde i PSVR processor enheden, som bliver overophedet. Orker ihvertfald ikke at rode mere med det foreløbigt.

Men skriv endelig hvis du oplever de samme problemer pludselig, med at billedet og konsollen fryser og derefter automatisk genstarter konsollen efter et par minutter.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Kehaan » ons 08 jan 2020 14:39

Platin nummer 120 i "A Way Out". Vi var godt underholdt undervejs, og ser frem til flere spil i samme stil fra samme udvikler.
Billede
PS5 / PSVita / PS3 Super Slim
Kehaan
Niveau 5
 
Indlæg: 1087

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Joa » lør 11 jan 2020 19:03

Platin nummer 43 i "Goat Simulator".

Underligt spil, men super easy plat (på nær lige "Flappy Goat" - det kan hoppe noget så grufuldt i havnen!).
Billede
Joa
Niveau 4
 
Indlæg: 324
By: Vejle

+2

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf I_vendetta_DK_I » søn 12 jan 2020 11:29

Joa skrev:Platin nummer 43 i "Goat Simulator".

Underligt spil, men super easy plat (på nær lige "Flappy Goat" - det kan hoppe noget så grufuldt i havnen!).


Så må jeg hellere få testet det, hvis min tålmodighed rækker så langt... :-D
Det gjorde den så ikke... Slettet og borte for evigt.
I_vendetta_DK_I
Niveau 1
 
Indlæg: 67

+2

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Joa » man 03 feb 2020 13:14

Platin nummer 44 i "Ben10".

Nemt lille spil - mit første platin via Playstation Now.
Ret nemt platin, men dog frustrerende med de 3 bosser, som man skal nakke uden at tage skade. Ikke fordi det er super kompliceret, men fordi hvis man fejler skal man igennem hele det stage igen (tager omkring 10 minutter per gang) for at forsøge sig mod bossen igen. Var sku træls til tider (specielt med den sidste boss).
Billede
Joa
Niveau 4
 
Indlæg: 324
By: Vejle

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf JanR » man 03 feb 2020 20:33

Platin og 100% i Dragon Age: Inquisition.

Rimelig dårligt spil desværre, så endte med at skippe alle cutscenes og dialoger i den sidste tredjedel.
Alt for kompleks historie, som bliver fortalt meget rodet og gjort ligegyldig. Og meget repetitivt gameplay hele vejen igennem.
Er nok bare blevet ramt af RDR 2 forbandelsen, hvor man kommer til at sammenligne Rockstars evne til at fortælle historier og skabe open world spil.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København

+2

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf MrGlennDK » fre 07 feb 2020 13:52

Days gone , MW , Star Wars fallen Order og Spyro year of the dragon ,
MrGlennDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1184
By: Haderslev

+3

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf vendictas » man 17 feb 2020 18:51

100 % i The Surge 2 og dlc.
Prøvede det første surge via ps +, ikke noget særligt men læste om alle deres forbedringer i efterfølgeren så besluttede mig for at give det en chance.
Nu er jeg på NG+++ genemspilning og The surge 2 er nu efter min mening, den bedste titel I souls-like genren.
vendictas
Niveau 2
 
Indlæg: 177
By: Kalundborg

Brugeravatar

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf JanR » man 17 feb 2020 22:57

Platin og 100% i Just Cause 3.

Meget imponerende at Avalanche Studios formåede at lave dårligere styring af køretøjer og fly, end Just Cause 2 som var på min top1 over spil med dårligst styring nogensinde.
Challenges er svære fordi der er 1-2 sekunders forsinkelse når man drejer på controlleren, til der sker noget i spillet.
Loadingtiderne er ekstreme, og spillet er generelt fyldt med fejl.

Når man skubber de negative ting til side, er gameplayet om at smadre alting ganske sjov.
Desværre bliver det alt for repetitivt når man skal gøre det samme 200 gange, og mange af byerne og militærbaserne blot er identiske kopier af hinanden. Historien er ikke-eksisterende, så spillet byder egentlig ikke på det store.

2/5 i rating.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Joa » lør 22 feb 2020 01:44

Platin nummer 45 i "Sims 4".

Mit kun tredje "Ultra-Rare" platin! :) Nu må vi se om det bliver ved med at være det dog!

Super nemt og hurtigt platin at få nu her (nogen på PSNprofiles har fået platin på under 2 timer, det var før i tiden et 60+ timers plat), da "Gallery" funktionen tillader at man kan downloade familier, som popper disse trofæer. Der er en super fin guide nu her med hvilke familier, som et par brugere på PSNprofiles har lavet, popper hvilke trofæer samt hvordan.
Billede
Joa
Niveau 4
 
Indlæg: 324
By: Vejle

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Kehaan » tirs 25 feb 2020 15:23

Nuppede også platin i Sims 4. Ganske nemt med den nye guide som er ude :D Og tænkte jeg hellere ville få det gjort, inden de eventuelt patcher det, så man ikke kan bruge gallery, haha.
Billede
PS5 / PSVita / PS3 Super Slim
Kehaan
Niveau 5
 
Indlæg: 1087

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Joa » tirs 25 feb 2020 16:58

Kehaan skrev:Nuppede også platin i Sims 4. Ganske nemt med den nye guide som er ude :D Og tænkte jeg hellere ville få det gjort, inden de eventuelt patcher det, så man ikke kan bruge gallery, haha.


God idé. Kunne godt forestille mig at det er noget, som de kigger på hen af vejen!
Det er også helt vildt at se at platinum-trofæet er steget med 1.5% siden jeg startede spillet første gang for omkring 2 uger siden.
Det er sjælendt at det er den vej, som det går med de her PS+ spil når det kommer til "rarity" af trofæerne :)
Billede
Joa
Niveau 4
 
Indlæg: 324
By: Vejle


ForegåendeNæste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: klatzen og 14 gæster