Forum

The Long Dark

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Re: The Long Dark

Indlægaf HEADSTAR » man 29 jun 2020 17:09

Der sker det lige nu at rigtig mange sider og vænter på "Winter's Embrace" som skulle kunne prøves af fra i dag og en måned frem.
Resultatet er at vi kan få tilføjet 2 nye emblemer men ingen ved hvad det er vi får.

Det eneste der vides er at det hele endnu en gang skulle blive en del svære, altså som det plejer at være.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604

+1

Re: The Long Dark

Indlægaf HEADSTAR » tirs 07 jul 2020 08:37

Okay....

Vi fik en ny og vældig kritiseret challenge som handler om at finde 25 poser ketchup chips og 25 flasker Ahorn Sirup.

Noget er gået galt og hele The Long Dark hsr fået fordelt 25 flasker som så skal findes overalt i alle game modes.
Der er fundet 25 poser chips i challenge så de er ikke noget problem.

Der bliver snydt med savegames så de 25 flasker kan findes..

Og jeg føler at jeg voldtager et godt spil ved at rende og lede.

Det er blevet ekstra koldt, både indefor og udenfor.

Vi har fået 30 dage til at overleve i 25 dage hvilke er rigtig nemt men det med flaskerne har ødelagt challenge.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: The Long Dark

Indlægaf HEADSTAR » fre 21 aug 2020 19:21

Hinterland har meddelt at episode 4 er udsat på grund af Corona.
I hjørnerne bliver der snakket om at det er en dårlig undskyldning for ikke st kunne lave computer spil.

Min egen mening er at det er for slapt, Hinterland har i øvrigt heller ikke snakket om hvor vidt The Long Dark rykker over på den nye Xbox eller Playstation 5.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604

+1

Re: The Long Dark

Indlægaf Erroneus » lør 22 aug 2020 12:27

Æv. Men ja det er ikke voldsomt overraskende, de er ikke ligefrem kendt for deres tempo med det her og det lugtede allerede af en sen udgivelse i 2020. Til deres forsvar skal det dog siges, at nogle ting er svært at få produceret i form af mocap og lyd optagelser i studio, og de har udgivet nogle pæne opdateringer til sandbox delen.

Jeg tror desværre ikke vi ser en udgave optimeret til PS5 eller XSX før om "lang tid", de vil heller bruge ressourcer på episode 5 og få spillet ud til switch. Men i det mindste kan man spille det på de nye konsoller via bagudkompabilitet, og hvis vi er heldige, så får vi også et lille performance boost i spillet på de nye konsoller fra den indbygget bagudkompabilitet.

Nu hvor EP4 først kommer i 2021, så venter jeg med at spille de nye opdateringer til sandbox, før EP4 er ude og så bliver det på PS5. Man kunne drømme om de får lavet noget crosssave support, da jeg også ejer det til PC, men har mest spilletid på PS4, men det virker ikke sandsynligt før om mange år :lol:
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: The Long Dark

Indlægaf HEADSTAR » søn 23 aug 2020 11:27

Der er ingen opdatering til sandkasse spillet, den blev fjernet igen og hvis vi er heldige får vi 4 days of night igen til efteråret.

Der bliver snakket om hvor vidt det overhovedet var nødvendigt at give os denne opdatering da den ikke indeholder noget ud over et nyt billede som rent faktisk fantes.
Der gættes nu på at vi får et fængsel at besøge hvilke ligger sig op ad wintermute historien.

Winter's Embrace er slut men gav os 2 nye ting at samle op og bruge.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: The Long Dark

Indlægaf Erroneus » søn 23 aug 2020 11:38

Nej der er ikke nogle opdatering til sandbox delen nu, men de har udgivet et par opdateringer til det, siden episode 3 udkom, deriblandt den store Fearless Navigator opdatering.

Der må desværre bare tålmodighed til.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: The Long Dark

Indlægaf HEADSTAR » fre 28 aug 2020 04:14

Av ja, fearless Navigator.

Men nu sker der noget nyt.
Hinterland er igang med at opdatere et eller andet der på sigt kan give The Long Dark et nyt udseende.

Kan ikke huske hvilke spil der fik samme overhaling hvor udvikleren hade valget imellem bedre grafik eller et nyt gameplay.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: The Long Dark

Indlægaf Erroneus » tors 17 sep 2020 17:08

Udkommet til Switch

PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: The Long Dark

Indlægaf HEADSTAR » fre 18 sep 2020 15:52

Erroneus skrev:Udkommet til Switch




Jep, men Hinterland har sagt at man har stoppet Wintermute på grund af Corona men har til til en ny platform.

Underligt.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: The Long Dark

Indlægaf Erroneus » fre 18 sep 2020 16:31

De har været i gang med den switch udgave i lang tid, og det giver mening for dem at få det ud på en ny platform, da de betyder mere salg. Irriterende for os andre, men nu er det i det mindste ude, så kan de forhåbentligt få mere tid til de sidste afsnit igen.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: The Long Dark

Indlægaf HEADSTAR » lør 19 sep 2020 12:03

Kan sagtens forstå at Hinterland går efter pengene her men det pssser bare ikke ind nogen steder.

Wintermute har været længer undervejs end hvad det tager at porte spillet.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: The Long Dark

Indlægaf HEADSTAR » fre 16 okt 2020 10:59

4 days of night er aflyst og erstattet af ESCAPE THE DARKWALKER!!

Og vi får et ny kort eller område til December som hedder Ash Canyon.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604

+1

Re: The Long Dark

Indlægaf Erroneus » fre 16 okt 2020 11:13

Cool!

Opdatering på EP4 til januar.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: The Long Dark

Indlægaf HEADSTAR » søn 29 nov 2020 19:53

Jeg har ladet ps4eren optag start skærmen fra spillet i 60 minutter. Den vil jeg gerne lave om til sådan en time leaps video og skære det hele ned til 10 minutter for så kan jeg dele med Twitter og derefter til mobilen så jeg kan poste på Facebook.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: The Long Dark

Indlægaf HEADSTAR » tirs 08 dec 2020 06:02

Jep, så fik vi Ash Canyon og nye lækrere sager. Men igen er der problemer med opdatering som sedvanlig.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


ForegåendeNæste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster