Forum

Heart Of darkness

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Heart Of darkness

Indlægaf HEADSTAR » fre 06 nov 2020 09:43

Er der nogen der kan huske Heart Of Darkness fra Playstation 1 dagne.

Jeg har desværre købt 2 udgaver af spillet fordi sælger ikke var i stand at afprøve det han solgte og jeg fik en udgave der ikke virkede.
Så fandt jeg Nintendopuschern og købte spillet derfra til 295kr

Den første udgave kostede 260kr hvilke jeg er noget utilfreds med da Heart Of Darkness er en eftertragtet tittel.
Sikke en idiot.

Spillet : Ej hvor er det perfekte at spille det på Playstation 3. De statistiske baggrunde der er brugt gør at spillet virker fantastisk.
Men det er svært og noget hektisk at spille og blev klar over at det var derfor at spillet blev lagt på hylden.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Heart Of darkness

Indlægaf Erroneus » lør 07 nov 2020 10:56

Det ligger åbenbart fra før min tid, så måtte lige finde en video af det, imponerende grafik for et PS1 spil :)

PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Heart Of darkness

Indlægaf HEADSTAR » lør 07 nov 2020 12:19

Erroneus skrev:Det ligger åbenbart fra før min tid, så måtte lige finde en video af det, imponerende grafik for et PS1 spil :)



Det er et fedt spil =D>
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Heart Of darkness

Indlægaf Jake242 » lør 07 nov 2020 13:47

HEADSTAR skrev:Er der nogen der kan huske Heart Of Darkness fra Playstation 1 dagne.

Jeg har desværre købt 2 udgaver af spillet fordi sælger ikke var i stand at afprøve det han solgte og jeg fik en udgave der ikke virkede.
Så fandt jeg Nintendopuschern og købte spillet derfra til 295kr

Den første udgave kostede 260kr hvilke jeg er noget utilfreds med da Heart Of Darkness er en eftertragtet tittel.
Sikke en idiot.

Spillet : Ej hvor er det perfekte at spille det på Playstation 3. De statistiske baggrunde der er brugt gør at spillet virker fantastisk.
Men det er svært og noget hektisk at spille og blev klar over at det var derfor at spillet blev lagt på hylden.


Playstation 3?
Jake242
Niveau 3
 
Indlæg: 236

+1

Re: Heart Of darkness

Indlægaf HEADSTAR » tirs 10 nov 2020 14:39

Det er et Playstation 1 spil som jeg bruger på Playstation 3.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron