Forum

Assassin's Creed Valhalla PS4

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Re: Assassin's Creed Valhalla PS4

Indlægaf Dasiima » tirs 10 nov 2020 12:59

Marddos skrev:Hvor havde jeg virkelig set frem til at spille spillet i dag, men Coolshop har ifølge Bring ikke indleveret spillet hos dem endnu på trods af, at de har oprettet label og gjort klar til afsendelse i går :(


Siden sommers har jeg lavet to forudbestillinger hos Coolshop, begge kom først 3-4 dage efter. Coolshop dur ikke til forudbestilling.
Billede
Dasiima
Niveau 2
 
Indlæg: 174
By: København

Brugeravatar

Re: Assassin's Creed Valhalla PS4

Indlægaf Marddos » tirs 10 nov 2020 13:23

Jeg prøver også så vidt muligt at holde mig fra Coolshop, men det er min fødselsdagsgave fra en kammerat, så jeg kan ikke rigtig tillade mig at give ham røg for at have bestilt derfra :lol:
Billede
Manchester United <3
Marddos
Niveau 4
 
Indlæg: 540


Re: Assassin's Creed Valhalla PS4

Indlægaf darkandel » tirs 10 nov 2020 13:56

Coolshop har sendt rigtig mange personer hjem der pendler mellem kommuner pga corona så de er nok lidt bagefter
darkandel
Niveau 5
 
Indlæg: 806
By: 9400 Nørresundby


Re: Assassin's Creed Valhalla PS4

Indlægaf CD » ons 11 nov 2020 10:52

jeg var åbenbart en af de første 100 de bestilte spillet så jeg har lige fået en kode så jeg får en ekstra mission med fik den på mail.
Setup. Samsung UHD 7005 60",PS3 slim 1tbSSHD(modificeret 320gb.) Logitech z - 5500 5,1 THX. Samsung BD 8500. Sony vario. PS4 2tb HDD.
Billede
CD
Niveau 6
 
Indlæg: 1649
By: Middelfart


Re: Assassin's Creed Valhalla PS4

Indlægaf warflydk » ons 11 nov 2020 13:17

CD skrev:jeg var åbenbart en af de første 100 de bestilte spillet så jeg har lige fået en kode så jeg får en ekstra mission med fik den på mail.

Jeg har også fået den mail/kode. Men hvis man indløser den nu på ps4, har man det så også på ps5 når den kommer? Eller er det bedst at vente med at indløse den?
warflydk
Niveau 0
 
Indlæg: 8
By: Nørresundby


Re: Assassin's Creed Valhalla PS4

Indlægaf Erroneus » ons 11 nov 2020 14:52

warflydk skrev:
CD skrev:jeg var åbenbart en af de første 100 de bestilte spillet så jeg har lige fået en kode så jeg får en ekstra mission med fik den på mail.

Jeg har også fået den mail/kode. Men hvis man indløser den nu på ps4, har man det så også på ps5 når den kommer? Eller er det bedst at vente med at indløse den?

I følge Ubisoft, så vil alt DLC til spillet på PS4 følge med over til PS5 udgaven.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Assassin's Creed Valhalla PS4

Indlægaf anderton » ons 11 nov 2020 17:27

Er der nogen i Aalborg området, som ikke fik købt. Har et uåbnet fra Wupti til prisen (inden det returneres i Føtex/Bilka)
Købte til Xbox i stedet
/Anderton
anderton
Niveau 2
 
Indlæg: 111
By: Aalborg


Re: Assassin's Creed Valhalla PS4

Indlægaf Vreki » tors 12 nov 2020 21:36

Slimjay DK skrev:Så ankom mit eksemplar .. Nu sidder man og tænker, skal det i maskinen nu, eller skal jeg vente til d. 19 :)


Foreløbig er min plan lige at starte det op på PS4 en dag eller to før PS5 ( forhåbentligt ) ankommer.
Så kan jeg lave en sammenligning og se om PS5 er spareskillingerne værd. :lol:

Men da jeg ikke har spillet Assassin's Creed nævneværdig før så startede jeg lige med at spille Freedom Cry før jeg besluttede mig for at bestille det.
Og så kunne man jo få Black Flag på tilbud, så jeg regner med at jeg er beskæftiget den næste uges tid.

Men for h. da også hvor er den fyr glad for umotiveret at kravle op på ting og sidde og glo som en anden kalkun, gerne når man har den halve by i hælene eller omvendt selv forsøger at indhente en "klient".

Er det blevet bedre i Valhalla?
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Assassin's Creed Valhalla PS4

Indlægaf palawan » tors 12 nov 2020 23:13

De nyere AC har ændret sig meget fra de spil, som du p.t. spiller - og til det bedre, synes jeg.
RPG og hele "open world" delen er blevet meget mere fremtrædende i forhold til de tidligere (ligesom også gjorde sig gældende for Odyssey og Origins).
Jeg har vel spillet 6 - 8 timer af det nye, og har indtil videre mest brugt tiden i både, på heste ryg, forsøge at skabe nye alliancer, begå raids, så jeg har kunne skaffe div. materiale til at kunne udbygge min camp etc.
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581

+1

Re: Assassin's Creed Valhalla PS4

Indlægaf glyr » fre 13 nov 2020 17:32

Ved vi med sikkerhed om man kan tage sit save game med fra ps4 til ps5 ?
Har lige fået mit eksemplar i dag og er i tvivl om jeg skal starte det op.
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor


Re: Assassin's Creed Valhalla PS4

Indlægaf BingoDK » fre 13 nov 2020 18:00

Det burde være muligt, man skal bare logge på Ubisoft Connect i spilmenuen. Ved ikke om der virker med Sony egen cloud funktion.

https://www.thesixthaxis.com/2020/11/12 ... -for-free/
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Re: Assassin's Creed Valhalla PS4

Indlægaf glyr » fre 13 nov 2020 18:10

Ah ja tak. Det ser ud til at fungere. Så kommer det bare til trofæerne, for de nulstilles på ps5 som jeg læser det.
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor


Re: Assassin's Creed Valhalla PS4

Indlægaf palawan » tors 26 nov 2020 21:00

glyr skrev:Ah ja tak. Det ser ud til at fungere. Så kommer det bare til trofæerne, for de nulstilles på ps5 som jeg læser det.


Med den nye update i dag, så bliver dine PS4 trofæer nu automatisk overført til PS5. Blot til info.
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581

+1

Re: Assassin's Creed Valhalla PS4

Indlægaf Vreki » tors 26 nov 2020 21:17

palawan skrev:
glyr skrev:Ah ja tak. Det ser ud til at fungere. Så kommer det bare til trofæerne, for de nulstilles på ps5 som jeg læser det.


Med den nye update i dag, så bliver dine PS4 trofæer nu automatisk overført til PS5. Blot til info.


Jeg så godt at "The saga begins" lige poppede op da jeg loggede på idag, den fik jeg ellers på PS4.
Men det har fungeret fint med at fortsætte spillet, jeg ved dog ikke om det var pga Ubisoft connect, eller fordi jeg importerede alle profiler og savegames fra min PS4.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Assassin's Creed Valhalla PS4

Indlægaf glyr » tors 26 nov 2020 21:44

palawan skrev:
glyr skrev:Ah ja tak. Det ser ud til at fungere. Så kommer det bare til trofæerne, for de nulstilles på ps5 som jeg læser det.


Med den nye update i dag, så bliver dine PS4 trofæer nu automatisk overført til PS5. Blot til info.


Fedt så er der ingen udskylding for at vente :)
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster