Forum

Ps5 forudbestilling hvor ?

Generelt snak om Playstation og services.

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Megajohn » fre 20 nov 2020 16:37

De er også hjernedøde alle de kurer-firmaer.. Bring satte også bare min PS5 i indkørslen ud til vejen i regnvejr, selvom jeg var hjemme (der holdt oven i købet 2 biler i indkørslen), og på trods af det klart var aftalt, at de ikke skulle gøre det.

Jeg nåede tilfældigt lige at se bagenden af bilen, da han kørte og undrede mig over, hvorfor han ikke var kommet ind.
Megajohn
Niveau 2
 
Indlæg: 139
By: Greve


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf darkandel » fre 20 nov 2020 17:00

Dasiima skrev:
darkandel skrev:Vildt min PlayStation 5 er blevet stjålet fra dao eller en fra Føtex dao siger Føtex har fået den og Føtex siger de ikke har den. Heldig var det en ekstra jeg havde bestilt for at være sikker på at få en. Men hvem fanden skal erstatte pakken ?


Min er sandsynligvis også blevet stjålet. Købt fra Coolshop og leveret med Bring, men ingen af dem aner hvor den er. Jeg vil påstå at kurerer erstatter forhandler, som erstatter dig.


Min er så åbenbart dukket op et helt andet sted i byen hun siger bring/dao har et eller andet samarbejde og det har skabt en masse problemer med pakker forsvinder og så pludseligt dukker op. De har lige haft ringet til mig
darkandel
Niveau 5
 
Indlæg: 806
By: 9400 Nørresundby


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Briixx » fre 20 nov 2020 18:00

jevachenko07 skrev:Synes det er et hæderligt comeback fra Coolshop, efter deres ringe håndtering igår https://ekstrabladet.dk/flash/efter-ps5 ... ed/8374144

Vi kommrt også til at få en form for kompensation står der.


Yes, det er sgu i orden. Fair nok, at de ikke har nok konsoller. Det eneste rigtige i den forbindelse er naturligvis at lade folk beholde deres plads i køen. Og det har de også indset, sammen med en uforbeholden undskyldning. Det er sgu i orden, synes jeg.
Briixx
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Lynggaard CR » fre 20 nov 2020 18:29

Undskyldning accepteret for mit vedkommende. Men hvor lang er den kø mon? Jeg tør jo ikke tro på at jeg får en næste gang de kommer på lager.
Billede

“I suppose I do get sad, but not for too long. I just look in the mirror and go, ‘What a good-looking fuck you are.’” -
Lynggaard CR
Niveau 3
 
Indlæg: 282
By: København NV


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Da Senzai » lør 21 nov 2020 11:04

Megajohn skrev:De er også hjernedøde alle de kurer-firmaer.. Bring satte også bare min PS5 i indkørslen ud til vejen i regnvejr, selvom jeg var hjemme (der holdt oven i købet 2 biler i indkørslen), og på trods af det klart var aftalt, at de ikke skulle gøre det.

Jeg nåede tilfældigt lige at se bagenden af bilen, da han kørte og undrede mig over, hvorfor han ikke var kommet ind.


Det fatter jeg heller ikke, at de tør. Jeg kom hjem klokken 22.00 forleden og der stod en pakke ude foran min hoveddør. Jeg tænker, at der er rimeligt gode odds for, af den kunne blive stjålet.

Jeg var ikke blevet kontaktet om noger som helst.

Kan forestille mig, at de bare efterlader pakkerne, fordi, at de er monsterpresset pladsmæssigt på udleveringsstederne
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København

+1

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Ronnie81 » søn 22 nov 2020 20:39

Er der i det hele taget nogen som har modtaget en fra Dustin endnu ? :(
Ronnie81
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: københavn


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Redman DK » søn 22 nov 2020 22:43

Ronnie81 skrev:Er der i det hele taget nogen som har modtaget en fra Dustin endnu ? :(


Ja jeg modtog min, men jeg havde jo så også bestilt tilbage i juni.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Kimosabe » man 23 nov 2020 11:02

Fik Proshop egentlig aldrig en eneste ?
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646

+1

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf fottendahl » man 23 nov 2020 15:10

Kimosabe skrev:Fik Proshop egentlig aldrig en eneste ?


hvis man spørg deres robot, har de ikke modtaget nogen. Jeg har selv bestilt derinde. Jeg kan også se at mange skriver at de vil modtage i mellem d. 10 - 15 december. men at proshop først forventer at modtage i foråret 2021. så det må antages at Proshop har glemt at bestille selv. de har ikke engang modtaget ting som headsæt, controller etc.

så ville meget gerne høre hvis nogen faktisk har modtaget noget fra dem.
fottendahl
Niveau 0
 
Indlæg: 1
By: Fyn


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Kimosabe » man 23 nov 2020 15:40

Utroligt hvis de skulle have misset at bestille nogen ? Og så samtidig åbne helt op for pre-orders. Har ellers haft super fine erfaringer med Proshop, men her har de da kvajet sig.
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf sebQbe » man 23 nov 2020 16:10

Nå, da jeg bestilte kl 14.21 gik der åbenbart noget galt i deres ende så min ordre blev ikke registreret korrekt. Så til trods for at min ordre "gik igennem" og den fremtidige transaktion blev registreret i min bank, så siger Coolshop at min ordre ikke gælder. De kan ikke engang sætte mig i kø... :cry:
sebQbe
Niveau 2
 
Indlæg: 172


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Bendix » man 23 nov 2020 23:52

Jeg var inde på is the site down og det lader til at coolshop var nede indtil 14:19.

Jeg bestilte kl 14:20 efter at Proshop have fucket min forudbestilling i september op og de andre steder var udsolgt.

Jeg tror de sidste bestillinger lå omkring kl 15 ved Coolshop Men det kunne være spændende at høre hvornår i fik bestillingen ved coolshop igennem d 19

14:20 Digital Edition

Jeg håber i alle fik en og ikke scalpers
Bendix
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf DonOlsen » tirs 24 nov 2020 08:27

Min bestilling ligger også 14.20. Nu afventer jeg bare svar fra cool shop hvornår de modtager og sender. I den besked hvor de offentliggjorde at man kunne bestille dem d 19 stod der at vi der var heldige at nå det, ville modtage d 15/12 sandsynligvis før, men den sidste jeg talte med fra cool shop viste ikke noget.
DonOlsen
Niveau 0
 
Indlæg: 32


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Racermus » tirs 24 nov 2020 09:31

Jeg bestilte 14.26 en Disc version, da DE var udsolgt..

OG den blev annulleret...
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 318
By: Rødovre


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Bendix » tirs 24 nov 2020 13:09

BILKA HAR NU til forudbestilling
Senest rettet af Bendix tirs 24 nov 2020 13:41, rettet i alt 1 gang.
Bendix
Niveau 0
 
Indlæg: 7


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron