Forum

US konto på ps5

Generelt snak om Playstation og services.

Re: US konto på ps5

Indlægaf schou132 » søn 29 nov 2020 17:52

Husk at vælge en stat hvor du ikke skal betale taxes
Billede
schou132
Niveau 4
 
Indlæg: 383
By: Aarhus C


Re: US konto på ps5

Indlægaf Erroneus » søn 29 nov 2020 19:17

Dasiima skrev:Jeg mener opsætning på PS5

Lav en ny bruger, login med US kontoen, køb og hent spil fra US kontoen. Skift over til din almindelige bruger og spil dem fra der.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: US konto på ps5

Indlægaf BizzyVaping » søn 29 nov 2020 19:34

Erroneus skrev:
Dasiima skrev:Jeg mener opsætning på PS5

Lav en ny bruger, login med US kontoen, køb og hent spil fra US kontoen. Skift over til din almindelige bruger og spil dem fra der.

Og husk at sæt US brugeren til at have din Ps5/Ps4 som primær konsol
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: US konto på ps5

Indlægaf famulor » man 30 nov 2020 10:40

BizzyVaping skrev:
Erroneus skrev:
Dasiima skrev:Jeg mener opsætning på PS5

Lav en ny bruger, login med US kontoen, køb og hent spil fra US kontoen. Skift over til din almindelige bruger og spil dem fra der.

Og husk at sæt US brugeren til at have din Ps5/Ps4 som primær konsol

Er der en bestemt grund til man ikke bare spiller fra US profilen og bruger den som "main profile"?
famulor
Niveau 1
 
Indlæg: 91
By: Herfølge


Re: US konto på ps5

Indlægaf Erroneus » man 30 nov 2020 11:20

famulor skrev:Er der en bestemt grund til man ikke bare spiller fra US profilen og bruger den som "main profile"?

Den primære årsag, det er at de fleste har en dansk/eu profil i forvejen, og gerne vil forsætte med at spille via den, af hensyn til trophies og man har sine venner på den profi.

Men hvis man er helt ny PlayStation bruger, så kunne man godt starte på en US profil, dog skal man være opmærksom på at hvis man køber fysiske skiver i butikkerne og vil købe DLC til de fysiske skiver, så skal det ske fra en DK/EU profil, da DLC binder sig op på regionen af spillet.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: US konto på ps5

Indlægaf famulor » tirs 01 dec 2020 00:24

Erroneus skrev:
famulor skrev:Er der en bestemt grund til man ikke bare spiller fra US profilen og bruger den som "main profile"?

Den primære årsag, det er at de fleste har en dansk/eu profil i forvejen, og gerne vil forsætte med at spille via den, af hensyn til trophies og man har sine venner på den profi.

Men hvis man er helt ny PlayStation bruger, så kunne man godt starte på en US profil, dog skal man være opmærksom på at hvis man køber fysiske skiver i butikkerne og vil købe DLC til de fysiske skiver, så skal det ske fra en DK/EU profil, da DLC binder sig op på regionen af spillet.

Det giver mening. Jeg satser på DE udgaven af PS5 og går (indtil videre) ikke op i trophies etc og de fleste af mine venner spiller PC alligevel så jeg kan egentlig lige så godt oprette en US profil.
famulor
Niveau 1
 
Indlæg: 91
By: Herfølge


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster