Forum

Assassin's Creed Valhalla PS4

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Re: Assassin's Creed Valhalla PS4

Indlægaf palawan » tors 26 nov 2020 21:54

Vreki skrev:
palawan skrev:
glyr skrev:Ah ja tak. Det ser ud til at fungere. Så kommer det bare til trofæerne, for de nulstilles på ps5 som jeg læser det.


Med den nye update i dag, så bliver dine PS4 trofæer nu automatisk overført til PS5. Blot til info.


Jeg så godt at "The saga begins" lige poppede op da jeg loggede på idag, den fik jeg ellers på PS4.
Men det har fungeret fint med at fortsætte spillet, jeg ved dog ikke om det var pga Ubisoft connect, eller fordi jeg importerede alle profiler og savegames fra min PS4.


Jeg har ikke gidet importere noget fra PS4 endnu, men jeg kørte også let og elegant videre på PS5. Så enten via cloud saves ell. Ubisoft connect.
Men super rart at det bare virker uden nogen vrøvl :D
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: Assassin's Creed Valhalla PS4

Indlægaf Briixx » tors 26 nov 2020 22:13

palawan skrev:
glyr skrev:Ah ja tak. Det ser ud til at fungere. Så kommer det bare til trofæerne, for de nulstilles på ps5 som jeg læser det.


Med den nye update i dag, så bliver dine PS4 trofæer nu automatisk overført til PS5. Blot til info.


Ved du hvordan det sker? Jeg fik ikke noget, da jeg loggede på i dag.
Briixx
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Re: Assassin's Creed Valhalla PS4

Indlægaf palawan » tors 26 nov 2020 22:17

De landede, mens jeg sad og spillede AC:V på PS5éren (efter den nye game update).
Tror jeg havde spillet 5 - 10 minutter, og så kom de pludselig tikkende ind én efter én, uden jeg havde nogle aktier i processen.
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: Assassin's Creed Valhalla PS4

Indlægaf Briixx » tors 26 nov 2020 23:03

palawan skrev:De landede, mens jeg sad og spillede AC:V på PS5éren (efter den nye game update).
Tror jeg havde spillet 5 - 10 minutter, og så kom de pludselig tikkende ind én efter én, uden jeg havde nogle aktier i processen.


Wup, så kom de også ved mig. Fedt - tak for heads up.
Briixx
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Re: Assassin's Creed Valhalla PS4

Indlægaf Vreki » lør 05 dec 2020 10:56

En ting der efterhånden er ved at irritere mig:

Jeg er i kamp med en miniboss og laver lockon med R3. Lige idet jeg bruger en ability skifter den fokus til en tilfældig fyr i baggrunden bevæbnet med en neglefil, hvorefter den upåvirkede miniboss tramper mig flad.

Er der nogen måde at forhindre spillet i at skifte fokus automatisk?
Problemet er måske at den skifter fokus hvis jeg bevæger højre thumbstick, men det er svært ikke at gøre det instinktivt når det normalt er nødvendigt i spillet. Og i alle andre spil.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Foregående

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron