Forum

PS4: Cyberpunk 2077 310 kr. Wupti

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Re: PS4: Cyberpunk 2077 310 kr. Wupti

Indlægaf Erroneus » ons 09 dec 2020 17:28

BingoDK skrev:Lad os håbe at du ikke får denne besked:

https://imgur.com/a/aMul0Uz

Det er kun på PC via GOG, hvor de har indsat et tidstjek pga. filerne som hentes ikke er krypteret, som de er på Steam og Epic.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: PS4: Cyberpunk 2077 310 kr. Wupti

Indlægaf BingoDK » ons 09 dec 2020 17:40

I know, havde bare været lidt komisk (og højst utænkeligt), hvis det var lagt ind i spillet for at stoppe folk fra at spille før releasen.
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606

+1

Re: PS4: Cyberpunk 2077 310 kr. Wupti

Indlægaf palawan » ons 09 dec 2020 22:31

Har spillet det et par timer hertil aften. Det er godt nok temmeligt buggy (flyvende mennesker midt på vejen, lukkede dører man bare vader igennem, døde mennesker der flyver ½ meter over gulvet etc.).
Har brugt mange timer på PS5 versionen af AC:Valhalla, og jeg synes der er en meget tydelig forskel i kvaliteten af grafikken imellem de to - Hvilket der selvfølgelig også bør være, når det ene er et native PS5 spil og det andet er et PS4 spil, men det er alligvel slående...
Det kører umiddelbart ret flydende, og virker ikke til, at mangle kræfter på en PS5.
Tænker det bliver godt lidt nede af vejen, når det er blevet patchet lidt mere op, og vi får lov til, at opgradere til PS5 versionen.
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: PS4: Cyberpunk 2077 310 kr. Wupti

Indlægaf Erroneus » ons 09 dec 2020 22:42

Der skulle også komme en ret stor patch til spillet i morgen, som fixer en del problemer, men ja personligt venter jeg på PS5 udgaven... medmindre det tager alt for lang tid, men vi er nok en måned eller 2 inde i det nye år inden den lander.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: PS4: Cyberpunk 2077 310 kr. Wupti

Indlægaf palawan » ons 09 dec 2020 22:49

Overvejer også at ligge det til side indtil PS5 versionen lander og vende retur til AC: Valhalla ;)
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: PS4: Cyberpunk 2077 310 kr. Wupti

Indlægaf BizzyVaping » tors 10 dec 2020 05:43

Erroneus skrev:Der skulle også komme en ret stor patch til spillet i morgen, som fixer en del problemer, men ja personligt venter jeg på PS5 udgaven... medmindre det tager alt for lang tid, men vi er nok en måned eller 2 inde i det nye år inden den lander.


Ja det er skide irriterende med den ps5 opgrade.

Jeg er endt med at bestille både til Ps og PC af samme grund. Jeg ville have nøjes med PC indtil Ps5 updaten kom, men kom så til at tænke på, at jeg nærmest ikke kommer til, at være hjemme i sidste halvdel af december. Så snuppede begge versioner da ps5 er lidt nemmere at tage med end en stationær + skærm :lol:
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: PS4: Cyberpunk 2077 310 kr. Wupti

Indlægaf BizzyVaping » tors 10 dec 2020 06:24

Så lige en test af samtlige konsol versioner og Ps4 versionen kører åbenbart 60fps på Ps5 allerede inden Ps5 opdateringen :)

Men hold nu op hvor kører spillet da helt uacceptabelt på last gen konsollerne. Base Ps4 er helt nede på 20fps i kamp nogen gange. Xbox one S rammer 15fps.

https://www.youtube.com/watch?v=yvtPget ... nel=Resero
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922

+1

Re: PS4: Cyberpunk 2077 310 kr. Wupti

Indlægaf OmarE » tors 10 dec 2020 10:05

Nogen der har modtaget deres fra coolshop?
OmarE
Niveau 4
 
Indlæg: 615


Re: PS4: Cyberpunk 2077 310 kr. Wupti

Indlægaf BingoDK » tors 10 dec 2020 10:32

palawan skrev:Overvejer også at ligge det til side indtil PS5 versionen lander og vende retur til AC: Valhalla ;)

Der er også rigeligt at se til. Jeg er på 100 timer og stadig kun 44 % i trophy progression :o
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Re: PS4: Cyberpunk 2077 310 kr. Wupti

Indlægaf Erroneus » tors 10 dec 2020 10:43

Godt at se kører så godt på PS5, men ja det er jo rigtig skidt op de gamle konsoller. Man må håbe de får mere styr på det, de lavede også nogle store optimeringer til The Witcher 3.

Det er dog tydeligt, at jeg venter på den rigtige PS5 udgave. En ting er performance, noget andet er grafiske bugs og bugs i selve spillet.

Intet fra Coolshop modtaget, i følge DAO ankom den dog til deres depot i går aften.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: PS4: Cyberpunk 2077 310 kr. Wupti

Indlægaf darkangeldk » tors 10 dec 2020 11:49

Erroneus skrev:Godt at se kører så godt på PS5, men ja det er jo rigtig skidt op de gamle konsoller. Man må håbe de får mere styr på det, de lavede også nogle store optimeringer til The Witcher 3.

Det er dog tydeligt, at jeg venter på den rigtige PS5 udgave. En ting er performance, noget andet er grafiske bugs og bugs i selve spillet.

Intet fra Coolshop modtaget, i følge DAO ankom den dog til deres depot i går aften.



Samme her, mit ankom til deres central i Erritsø i går aftes, og har valgt morgen levering - vil ikke sige at kl. 10.49 er morgen længere?
Coolshops chat kan selvfølgelig ikke hjælpe og deres mail tager 2-3 hverdage om at svare. Kører snart i Elgiganten Odense og henter en kopi og sender det andet tilbage til Coolshop...
darkangeldk
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: Søndersø


Re: PS4: Cyberpunk 2077 310 kr. Wupti

Indlægaf crimbz » tors 10 dec 2020 12:04

Jeg har modtaget mit fra coolshop. Det lå i postkassen da jeg var ude med hunden kl. 05:20.
crimbz
Niveau 2
 
Indlæg: 159
By: Albertslund


Re: PS4: Cyberpunk 2077 310 kr. Wupti

Indlægaf OmarE » tors 10 dec 2020 12:07

darkangeldk skrev:
Erroneus skrev:Godt at se kører så godt på PS5, men ja det er jo rigtig skidt op de gamle konsoller. Man må håbe de får mere styr på det, de lavede også nogle store optimeringer til The Witcher 3.

Det er dog tydeligt, at jeg venter på den rigtige PS5 udgave. En ting er performance, noget andet er grafiske bugs og bugs i selve spillet.

Intet fra Coolshop modtaget, i følge DAO ankom den dog til deres depot i går aften.



Samme her, mit ankom til deres central i Erritsø i går aftes, og har valgt morgen levering - vil ikke sige at kl. 10.49 er morgen længere?
Coolshops chat kan selvfølgelig ikke hjælpe og deres mail tager 2-3 hverdage om at svare. Kører snart i Elgiganten Odense og henter en kopi og sender det andet tilbage til Coolshop...


Mit ankom til deres depot i København i går aftes, har heller ikke modtaget det. Jeg tager forbi Elgiganten og køber det, og sender det andet retur til coolshop. Et af årets mest ventede spil også har man ikke styr på hvornår man afsender ordren, så kunderne kan have det til release.
OmarE
Niveau 4
 
Indlæg: 615

+1

Re: PS4: Cyberpunk 2077 310 kr. Wupti

Indlægaf BingoDK » tors 10 dec 2020 12:45

Nogen der har modtaget fra Wupti endnu?

Mit tracking nummer virker ikke, så kan jeg ikke se hvad status er, og kundechatten står fuldstændigt stille.

EDIT: Mailen er netop kommet små 10 min. efter jeg skrev indlægget.
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Re: PS4: Cyberpunk 2077 310 kr. Wupti

Indlægaf Erroneus » fre 11 dec 2020 13:49

Mit dukkede op i morges fra Coolshop via DAO.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron