Forum

Årets spil 2020

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Årets spil 2020

Afstemning sluttede ons 06 jan 2021 22:37

Spider Man: Miles Morales
2
8%
The Last of Us Part II
14
54%
Dreams
0
Ingen stemmer
Nioh 2
1
4%
Final Fantasy VII
0
Ingen stemmer
Ghost of Tsushima
3
12%
Demons Souls
1
4%
Astros Playroom
1
4%
Assasins Creed Valhalla
2
8%
Cyberpunk 2077
2
8%
Tony Hawks Pro Skater 1+2
0
Ingen stemmer
Sackboy
0
Ingen stemmer
Call of Duty Cold War
0
Ingen stemmer
Doom Eternal
0
Ingen stemmer
Crash Bandicoot 4
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer : 26

Årets spil 2020

Indlægaf Dasiima » ons 30 dec 2020 22:37

Tænkte det kunne være sjovt med en lille afstemning om årets spil. Giv en stemme og evt en kommentar!
Billede
Dasiima
Niveau 2
 
Indlæg: 174
By: København

Brugeravatar
+2

Re: Årets spil 2020

Indlægaf HrDanish » ons 30 dec 2020 23:07

Jeg har ikke spillet så meget som et af spillene :^o

Har dog 5 af den stående :lol:
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Årets spil 2020

Indlægaf Dental Floss » ons 30 dec 2020 23:16

Jeg har kun spillet TLOU 2.
Men den ville sikkert få min stemme uanset om jeg så havde prøvet alle på listen.

Har ikke stemt.
Dental Floss
Niveau 1
 
Indlæg: 63


Re: Årets spil 2020

Indlægaf Rechain » ons 30 dec 2020 23:27

Ingen tvivl, og det er The last of Us - Part II :) fantastisk spil!

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Re: Årets spil 2020

Indlægaf Erroneus » tors 31 dec 2020 00:38

Har spillet ca. halvdelen af spillene, men den går til The Last of Us Part II. Syntes AC: Valhalla fungerer rigtig godt, men der skal meget til at slå TLOU II. Ud over det, så syntes jeg Warzone fortjener noget ros, jeg har lagt over 200 timer i det, hvilket sjældent sker for mig, sidste jeg nærmede noget lignede var da PUBG landende. Godt nok på PC, men det fungerer godt... bortset fra sidste playlist update og nogle våben der mangler balance, men sådan er det altid ved nye sæsoner :lol:

Har ikke fået spillet Ghost of Tsushima, det kunne sandsynligvis godt have været en kandidat til top3, sammen med Spider Man: Miles Morales, som også mangler at blive spillet.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Årets spil 2020

Indlægaf HEADSTAR » tors 31 dec 2020 10:37

Jeg har ikke spillet nogen af de nævnte titler så hjemme hos mig er det Marfia der er årets spil.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Årets spil 2020

Indlægaf Vreki » tors 31 dec 2020 10:47

Erroneus skrev:Har spillet ca. halvdelen af spillene, men den går til The Last of Us Part II. Syntes AC: Valhalla fungerer rigtig godt, men der skal meget til at slå TLOU II. Ud over det, så syntes jeg Warzone fortjener noget ros, jeg har lagt over 200 timer i det, hvilket sjældent sker for mig, sidste jeg nærmede noget lignede var da PUBG landende. Godt nok på PC, men det fungerer godt... bortset fra sidste playlist update og nogle våben der mangler balance, men sådan er det altid ved nye sæsoner :lol:

Har ikke fået spillet Ghost of Tsushima, det kunne sandsynligvis godt have været en kandidat til top3, sammen med Spider Man: Miles Morales, som også mangler at blive spillet.


Det er selvfølgeligt en udfordring at sådan en afstemning ikke kun går på spillets kvalitet, men også på hvilken type spil man foretrækker.
Jeg har f.eks. ingen interesse i Skater spil, så uanset hvor godt lavet Tony Hawk spillene måtte være så får de ikke min stemme.

Af dem på listen så er det kun AC:Valhalla der har interesseret mig nok til at anskaffe det, selv om jeg også kraftigt overvejede Ghost of Tsushima

Jeg stemmer på Valhalla fordi:
  • Fantastisk stor og smuk open world
  • Flydende gameplay ( dog enkelte hickups )
  • Varieret spillestil med mulighed for fokus på stealth eller simpel vold efter smag.
  • Et rigt udvalg af forskellige typer sidequest der som regler har en god mini-historie og tilhørende voice-acting.
  • En RPG lignende mekanisme for skills og våben der giver spillet mere dybde.

Jeg startede med Black Flag, og syntes at den blev lidt repetitiv. Valhalla føltes derimod frisk fra start til slut, selv om jeg følte at den startede lidt langsom.
Valhalla har gjort mig så begejstret for AC serien at jeg nu er startet på Origins. :D
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307

+1

Re: Årets spil 2020

Indlægaf Dasiima » tors 31 dec 2020 11:46

Jeg ville selv stemme på TLOU2, men til min egen overraskelse er stemmen faldet på Ghost of Tshusima.

Jeg prøvede det i sommers på PS4 Pro, men var ikke sønderligt betaget. Nu tog jeg chancen igen på PS5 - og det er vitterligt et helt andet spil! 4K/60fps gør bare voldsom underværker. Klart det flotteste spil jeg har spillet, og så er stemningen og combat enorm dragende.

Til alle der overvejer Ghost of Tsushima - jeg kan næsten garantere at i ikke bliver skuffet
Billede
Dasiima
Niveau 2
 
Indlæg: 174
By: København

Brugeravatar

Re: Årets spil 2020

Indlægaf RandersBajer » tors 31 dec 2020 12:39

Har kun spillet TLOU2 og sackboy...Sackboy er rigtigt at spille sammen med ungerne....Men intet kan slå TLOU2 i min verden....Det er bare godt med godt på....
Godt Nytår til alle og lad os sparke det Corona shit ad h.t......
RandersBajer
Niveau 0
 
Indlæg: 17
By: Gislinge


Re: Årets spil 2020

Indlægaf Da Senzai » tors 31 dec 2020 17:48

Auto Chess, Baby! :D

Ellers tror jeg ikke, at jeg rigtigt har spillet noget, der er udkommet i 2020. Udover Fall Guys måske.

Jeg husker det mest som om, at jeg har brugt mest tid på Dragons Dogma: Dark Arisen, Vermintide 2 og Stellaris.

Cardpockalypse er 'new to me' i år og faktisk også meget sjovt :)

2020 blev også året, hvor jeg for første gang ikke fik gennemført sæson passet i Rocket League og det nyeste season pass er også det første, jeg ikke har købt.

De har formået at ødelægge alt uden om spillet og jeg magter det ikke længere. Synd, da det ellers var mit 'Game of the Generation'.

Men Epic er pisseligeglade og forringelserne er med fuldt overlæg. Det kan godt være, at vi veteraner er faldet fra, men efter at være gået f2p har de fået så mange nye spillere, at de sikkert tjener mere end nogensinde. Sådan er det. Jeg har haft 4 superfede år i spillet :)
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster