Forum

The Long Dark

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Re: The Long Dark

Indlægaf HEADSTAR » lør 12 dec 2020 13:14

Vi sågar lov til at beholde DARKWALKER som challenge hvilke er rigtig fedt for så har Hinterland hørt efter.

Vær lige opmærksom på at spillet driller og hotfixs er på vej.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604

+1

Re: The Long Dark

Indlægaf Erroneus » lør 12 dec 2020 13:31

Jeg håber de får smidt en PS5 opdatering ud til spillet, det klør lidt for at spille det igen, men det ligger nok lidt væk :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: The Long Dark

Indlægaf HEADSTAR » søn 13 dec 2020 11:35

Erroneus skrev:Jeg håber de får smidt en PS5 opdatering ud til spillet, det klør lidt for at spille det igen, men det ligger nok lidt væk :)


Der bliver ikke snakket om ny xbox eller Playstation 5 desværre. Håber spillet bliver lavet færdigt på Playstation 4.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: The Long Dark

Indlægaf Erroneus » søn 13 dec 2020 12:56

HEADSTAR skrev:
Erroneus skrev:Jeg håber de får smidt en PS5 opdatering ud til spillet, det klør lidt for at spille det igen, men det ligger nok lidt væk :)


Der bliver ikke snakket om ny xbox eller Playstation 5 desværre. Håber spillet bliver lavet færdigt på Playstation 4.

Nej desværre. Jeg har prøvet at bringe det op et par gange, men det bliver ignoreret :D Det skal nok komme, det gjorde de sidste gang med ps4 pro og xbox one x, men de vil nok ikke love noget for tidligt.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: The Long Dark

Indlægaf HEADSTAR » fre 18 dec 2020 07:20

Der bliver spillet på Playstation 5!
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: The Long Dark

Indlægaf HEADSTAR » ons 23 dec 2020 11:16

Vi er et par stykker der er ved at opfinde en ny challenge og bruger The Hunted Part 1 som vi ellers bruger som speed run fordi bjørnen jager dig. Det tager ikke så lang tid at komme igennem men hvad nu hvis vi driller bjørnen og render den anden vej og leger at vi er forfulgt af bjørnen for at se hvor længe man kan overleve. Hinterland er i øvrigt blevet spurgt.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: The Long Dark

Indlægaf HEADSTAR » ons 30 dec 2020 07:42

Hov, hov, hov.

Kik lige på trofæet Faithful Cartographer, det trofæ jeg kalder verdens sværeste trofæ.
Der er kommet værktøjer til at kontrollere at det rigtig sted på kortet er mærket op korrekt hvilke gør det nemmere.
Kan tilføje at alt hvad der er beskrevet om dette trofæ hos Wiki er gamle nyheder og ikke opdateret.

En effekt er at : Vi leder efter Location Trigger og Icon.

Når ikonet er fundet bliver ikonet ført over på kortet som et hvidt billede, som et eksempel, Fyrtånet i Desolatede Point.
Det fungere som det skal.
Location Trigger er derimod lavet om så vi ikke skal finde det der bliver til sort tekst på kortet når location trigger er fundet.
Hvis kort og viden findes hos Wiki går det galt fordi vi leder efter noget der ikke længere findes i spillet.

Inde i spillet er der nu en meny der viser at de rigtige steder er fundet og gør det super nemt at få trofæet.
Dog skal det tilføjes at trifæet stadig skal hentes i et spil. Dør vi, er det en ommer.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604

+1

Re: The Long Dark

Indlægaf Erroneus » ons 30 dec 2020 17:52

HEADSTAR skrev:Hov, hov, hov.

Kik lige på trofæet Faithful Cartographer, det trofæ jeg kalder verdens sværeste trofæ.
Der er kommet værktøjer til at kontrollere at det rigtig sted på kortet er mærket op korrekt hvilke gør det nemmere.
Kan tilføje at alt hvad der er beskrevet om dette trofæ hos Wiki er gamle nyheder og ikke opdateret.

En effekt er at : Vi leder efter Location Trigger og Icon.

Når ikonet er fundet bliver ikonet ført over på kortet som et hvidt billede, som et eksempel, Fyrtånet i Desolatede Point.
Det fungere som det skal.
Location Trigger er derimod lavet om så vi ikke skal finde det der bliver til sort tekst på kortet når location trigger er fundet.
Hvis kort og viden findes hos Wiki går det galt fordi vi leder efter noget der ikke længere findes i spillet.

Inde i spillet er der nu en meny der viser at de rigtige steder er fundet og gør det super nemt at få trofæet.
Dog skal det tilføjes at trifæet stadig skal hentes i et spil. Dør vi, er det en ommer.

Fedt. Jeg regner med at gå efter de sidste trofæer, når spillet er udgivet i en PS5 udgave.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: The Long Dark

Indlægaf HEADSTAR » tors 31 dec 2020 06:48

Rygterne om The Long Dark 2 er allerede i gang. Dog er det stadig Skyrimm billeder der bliver brugt men jeg er noget bekymret for at det vi spiller i dag ikke bliver lavet færdigt.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: The Long Dark

Indlægaf Erroneus » tors 31 dec 2020 12:54

HEADSTAR skrev:Rygterne om The Long Dark 2 er allerede i gang. Dog er det stadig Skyrimm billeder der bliver brugt men jeg er noget bekymret for at det vi spiller i dag ikke bliver lavet færdigt.

De rygter syntes jeg ikke man kan tage alt for seriøse. Jo det er da ikke utænkeligt at de har nogle grafikere som arbejder på en 2'er, men Hinterlands har igennem tiderne været gode til løbende opdateringer, har lavet pæne udvidelser af deres antal af ansatte, så jeg har ingen bekymring overhovedet at de ikke færdiggøre med de sidste par episoder.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: The Long Dark

Indlægaf HEADSTAR » tors 31 dec 2020 14:39

De har slået 2 jobopslag op på Twitter. Så der sker noget i hvert fald.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: The Long Dark

Indlægaf HEADSTAR » lør 13 mar 2021 09:20

Hinterland har glemt at følge med i at Sony og Steam har The Long Dark på tilbud.
Det betyder at rigtigt mange har, de sidste 3 måneder opdaget at de har købt et spil som udgives i afsnit og det har skabt et pres hos Hinterland. I næste uge får vi en opdatering vedrørende udgivelse af episode 4.

Ikke nok med det så har Hinterland meldt ud at Survival mode spillet, altså sandkasse spillet er færdigt hvilke kom bag på den del spiller da nogen af os har fundet en del hemmelige steder at stille spørgsmål til.
Et spørgsmål der blandt andet er stilt er : Hvad i alverden er det for motorvej der er omme bag ved Milton Town..

Ikke nok med det så er spillet så meget ude af balance af dyr står stille selv om t jeg står ved siden af dem.
Dyr der ikke dør af at blive skudt, lange load tider, nedbrud og andet skvader som Hinterland til tider skylder Corona'en skylden på.

Og så det sværste spørgsmål : Da Sony og Steam sælger på tilbud er der fundet nye køber til spillet.... Og rigtig mange ser nu at det er på 8. år Hinterland har bygget på The Long Dark.

Desperate spiller har tvunget Hinterland til at snakke ved at kritisere spillet for bagefter at forslå at vi får betalt dlc til spillet hvilke får mig til at se rigtig kritisk på The Long Dark for jeg har jo betalt for det jeg nu engang har fået.
Samtidig med det så er Hinterlands øknomi blevet stillet på højkant fordi folk kan ikke forstå hvor pengene er blevet af.
Der er fundet nogle penge tal fra salg som ikke giver mig mening og vender mig imod at spillet er et indie spil med langt over 3,3 mio solgte spil.
Er det et indie spil længer?
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604

+1

Re: The Long Dark

Indlægaf Erroneus » lør 13 mar 2021 11:27

HEADSTAR skrev:Hinterland har glemt at følge med i at Sony og Steam har The Long Dark på tilbud.

Ah det tror jeg nu ikke, de har selv fremhævet de tilbud på deres socialle medier.

HEADSTAR skrev:Er det et indie spil længer?

Ja, de er stadigvæk en selvstændig udvikler og et mindre team, og ja de har efterhånden solgt en del kopier af spillet, men mange af dem er på tilbud, så det er ikke fordi de hiver 40$ ind per salg.

HEADSTAR skrev:Samtidig med det så er Hinterlands øknomi blevet stillet på højkant fordi folk kan ikke forstå hvor pengene er blevet af.


Der er en tråd i deres forum, som du nok har set, hvor netop snakken om betalt DLC kommer op, pga. bekymringen om firmaet kan overleve deres nuværende økonomiske model. Det blev skudt til jorden med det samme af Raphael van Lierop, som har været med til at skabe spilfirmaet. Han fremhæver endda at de hyrer folk, det er ikke ligefrem et firma som har økonomiske problemer, når de går ud og hyrer folk.

Ang. afsnit 4 og 5, så bliver de ikke betalte, det er blevet bekræftet igen og vi får meget snart nyheder om afsnit 4, som du også selv nævner. Oprindeligt skulle afsnit 4 været ude omkring 2021 årsskiftet, men nu ligner en udgivelse inden for de næste par måneder. Jeg køber personligt undskyldningen omkring Corona, det har påvirket stort set alle spil og skabt forsinkelser hele vejen rundt.

De lufter ideen at der kan komme noget betalt DLC på et tidspunkt, som ikke har noget med afsnit 4 eller 5 at gøre. De vil lufte ideen med deres spillere om hvad det skulle være, inden de går videre, hvis de overhovedet vælger at gå ned af det spor. Personligt syntes jeg det er fair nok, hvis de på et tidspunkt vil begynde at lave noget betalt DLC, de har trods alt tilføjet enormt meget indhold til survival delen igennem årene, for et spil til 185 kr.

Så forhåbentligt har vi afsnit 4 inden sommeren, afsnit 5 omkring årsskiftet og så bliver det spændende hvad fremtiden bringer.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: The Long Dark

Indlægaf HEADSTAR » lør 13 mar 2021 14:40

Den med Corona'en køber jeg ikke med det her 8 år gammel spil.
Jeg syntes at det er lidt slapt for at sige det mildt.

Det virker som om at der mangler en køreplan. Redux har naturligvis skabt et hul hvilke var hvad vi fik af vide men at lave 2 episoder om for at få 3. episode til at passe burde have skabt en ny køreplan.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: The Long Dark

Indlægaf Erroneus » lør 13 mar 2021 19:03

Vi kan godt blive enig om at det er for slapt, at de er så lang tid om det. Men udgivelsen af episode 4 rykker 4-5 måneder pga. Corona, den køber jeg :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


ForegåendeNæste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron