Forum

hvordan kan jeg overføre billede fra iPhone eller PC til PS4

Har du brug for hjælp, så spørg her.

hvordan kan jeg overføre billede fra iPhone eller PC til PS4

Indlægaf gonzorgg » ons 03 feb 2021 11:13

Hej

Det kan være det er mig der er skør, men kan simpelthen ikke finde ud af hvordan jeg kan overføre et billede til min PS4?

Jeg har iPhone, PC, Dropbox, OneDrive og kan uden problemer få billeder fra sted til sted....MEN jeg kan simpelthen ikke finde ud af at få et billede ind i min PS4 ???

(Jeg og ungerne bruger vores PS4 til lidt spil, men mest til at styre min hjemmebiograf. Streamingtjenester, sport osv).

Nu vil jeg gerne have nogle billeder ind på maskinen, som kan bruges som "Biografforside", baggrunde osv.

Jeg har søgt herinde i forum og også online, men kan kun finde gamle forslag hvor man bruger "Playstation messenger" til at sende billede fra telefon, til "en vens playstation" som så skal videresende til min Playstation. . Men jeg kan ikke finde det program i app.store.

helst ville jeg gerne slippe for at skulle sende billede til andre, for at få det videresendt til mig selv.
og gerne slippe for at lave en PS konto nummer 2 for at sende fra mig til mig2, til mig1 igen :-).


Playstation kan så mange seje ting...kan man virkelig ikke overføre et billede nemt ?? :shock:
gonzorgg
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: Skibby



Re: hvordan kan jeg overføre billede fra iPhone eller PC til

Indlægaf gonzorgg » ons 03 feb 2021 14:41




Hej BingoDK

Tak for hurtigt svar .

Jeg har fulgt den vejledning du linker til og det fungerer rigtig fint at tilføje en tema-baggrund på den måde via USB, hvis man vil have baggrund ind.
Det er super og den ene af de ting jeg havde brug for.

Jeg vil dog rigtig gerne have adgang til billeder i det der hedder "Galleri". Det er der den bl.a. ligger skærmprint fra spil osv.
Man kan få billeder ind bl.a. ved at trykke på SHARE-knappen (altså tage scroonshot).

Den vil dog ikke tillade at tage et screenshot når man kigger på billedet fra USB i preview. #-o

Kan vi knække denne nød også...så bliver jeg rigtig glad :) .

ALTSÅ : mit billede skal på en eller anden måde ind i GALLERI, ikke kun som temabaggrund.

(Begrundelsen : Når vi skal se en film eller der er gæster i hjemmebiografen, ville det være fedt at starte med mit billede Biografens "Logo" på fuld skræm....sådan lidt "Velkommen til min biograf" tankegang :-).

Det er nørdet men sjovt hvis vi kan få det til at lykkes
Tak på forhånd
gonzorgg
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: Skibby


Re: hvordan kan jeg overføre billede fra iPhone eller PC til

Indlægaf Erroneus » ons 03 feb 2021 19:32

Din eneste mulighed, det er at ligge billede op på f.eks. imgur.com , åbne browseren på din PS4 og gå ind på billedet, besøge det i fuldskærm og så bruge share knappen til at tage et screenshot af billedet i browseren.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Majestic-12 [Bot] og 2 gæster

cron