Forum

The Last of Us 2 (spoilers)

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: The Last of Us 2 (spoilers)

Indlægaf Rytteren » søn 23 aug 2020 10:40

En part 3 hvor abby dør. Så er jeg på. Ligeglad med hvem der skyder hende. Bare hun ender med et brudt kranie
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar
+2

Re: The Last of Us 2 (spoilers)

Indlægaf ShadowFlame » søn 14 feb 2021 09:45

Jeg er pt. I gang med TLOU 2 på ps5. Men jeg overvejer kraftigt at vente på der kommer et 60fps patch. Det er et fedt spil, men gunplay lider sindsygt meget af 30 fps. Jeg synes det svajer på en meget ubehagelig måde.
Tror I at der kommer en 60fps mode snart?
ShadowFlame
Niveau 0
 
Indlæg: 26
By: Silkeborg


Re: The Last of Us 2 (spoilers)

Indlægaf Erroneus » søn 14 feb 2021 12:59

ShadowFlame skrev:Jeg er pt. I gang med TLOU 2 på ps5. Men jeg overvejer kraftigt at vente på der kommer et 60fps patch. Det er et fedt spil, men gunplay lider sindsygt meget af 30 fps. Jeg synes det svajer på en meget ubehagelig måde.
Tror I at der kommer en 60fps mode snart?

Ja det tror jeg der gør. Den primære mand bag spillet, Neil Druckmann, har udtalt at han er imponeret over hvad de har formået at gøre med spillet på PS5. En kendt leaker har også udtalt for et par uger siden, at de arbejder på det og det er ikke en eller anden random person, men en leaker som har været rigtig før med sine leaks. Men det er svært at sætte tid på, fordi vi har ikke flere detaljer, ud over altså de arbejder på et patch. Det lugter også af, at det bliver et fuldt patch, så fuld udnyttelse af PS5 og dualsense, hvilket forklarer hvorfor det tager lidt længere tid end bare at låse op for framerate.

Men mon ikke inden for et par måneder der er landet noget.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: The Last of Us 2 (spoilers)

Indlægaf BizzyVaping » man 15 feb 2021 05:19

Erroneus skrev:
ShadowFlame skrev:Jeg er pt. I gang med TLOU 2 på ps5. Men jeg overvejer kraftigt at vente på der kommer et 60fps patch. Det er et fedt spil, men gunplay lider sindsygt meget af 30 fps. Jeg synes det svajer på en meget ubehagelig måde.
Tror I at der kommer en 60fps mode snart?

Ja det tror jeg der gør. Den primære mand bag spillet, Neil Druckmann, har udtalt at han er imponeret over hvad de har formået at gøre med spillet på PS5. En kendt leaker har også udtalt for et par uger siden, at de arbejder på det og det er ikke en eller anden random person, men en leaker som har været rigtig før med sine leaks. Men det er svært at sætte tid på, fordi vi har ikke flere detaljer, ud over altså de arbejder på et patch. Det lugter også af, at det bliver et fuldt patch, så fuld udnyttelse af PS5 og dualsense, hvilket forklarer hvorfor det tager lidt længere tid end bare at låse op for framerate.

Men mon ikke inden for et par måneder der er landet noget.

Der har også været eksempler hvor butikker har annonceret en Ps5 version, hvor det ville være nærliggende at tro, at de har noget info, som det måske bare ikke var meningen skulle ud endnu.

Bestbuy havde i et stykke tid Ps4 versionen liggende med en tekst med "Includes free Ps5 upgrade" og en anden US butik jeg ikke pt kan huske navnet på, havde en Ps5 version til pre-order.

I begge tilfælde blev det fjernet igen, men føler mig ret overbevist om, at de ikke ville lave den slags opslag til at starte med, hvis de ikke havde haft et eller andet konkret info på det.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922

+1

Re: The Last of Us 2 (spoilers)

Indlægaf Erroneus » ons 19 maj 2021 17:16

Var ikke helt off, 3 måneder må da også falder under "et par måneder" :lol:

viewtopic.php?f=4&t=27106&p=282518&hilit=the+last+of+us#p282518
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster