Forum

Ps5 forudbestilling hvor ?

Generelt snak om Playstation og services.

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Zalam » man 22 feb 2021 19:41

Vreki skrev:
Zalam skrev:Så jeg lever med Xbox indtil PS5 bliver tilgængelig for dødelige.


Nintendo, XBOX, PS, PC, whatever. :D
Jeg finder den gamle fanboy-krig meget lidt underholdende, så jeg brokker mig ikke hvis folk har valgt noget andet end mig. Det bliver hurtigt trættende at se folk hakke på hinandens systemer.

God fornøjelse med Boxen :)


Tak tak - en lille teori om hvorfor man kan købe dem via live-salg kunne være det er en måde hvorpå de kan undgå scalpers og "tossede" lodtrækninger.
Ved at man skal ringe ind og tilmed møde op kan de ihvertfald styre bots ikke overtager alle købene. Men det er ren teori.
Zalam
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf HrDanish » man 22 feb 2021 22:25

Vreki skrev:
Zalam skrev:Så jeg lever med Xbox indtil PS5 bliver tilgængelig for dødelige.


Nintendo, XBOX, PS, PC, whatever. :D
Jeg finder den gamle fanboy-krig meget lidt underholdende, så jeg brokker mig ikke hvis folk har valgt noget andet end mig. Det bliver hurtigt trættende at se folk hakke på hinandens systemer.

God fornøjelse med Boxen :)


Alle platforme har deres fordele så kan kun være enig med dig.

Jeg er ikke den store X-box fan men det er fordi at jeg aldrig er kommet i gang med nogle af deres store spil serie og shooters til at starte med ikke er noget jeg orker på en controller :lol:

Men folk kan spille på lige det de vil, så længe de ikke bitcher over hvad jeg spiller på!
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Racermus » ons 24 feb 2021 23:26

Racermus skrev:
Racermus skrev:
Racermus skrev:Tror jeg var heldig at få én hos føtex. Har betalt, men er nu stadig noget skeptisk..


ooooog der kom mailen på det ikke blev gennemført..... :roll: :roll: :roll:


Så ringede de lige fra bilka(?) idag, og sagde at de kunne tilbyde mig en ps5 som kommer i næste uge, fordi min ordre blev annulleret =D> =D> =D>

Så der kommer jo nok et nyt parti i kan holde øje med i næste uge!

Endelig kan jeg slappe af med det her lorte ræs om at få en ps5...! :mrgreen:


Så har jeg fået en mail om den kan afhentes d.1/3 =D> =D> de skriver så samtidig, at det er ekstra ordinært at de har én til dem der blev brændt af da de var bestilt. Og IKKE endnu et parti der kom hjem til salg for alle.
Så må vi se om det holder stik..
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 318
By: Rødovre


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf 123krone » tors 25 feb 2021 15:45

klatzen skrev:
Hyperpapa skrev:Jeg vil forslå at melde jer ind i nedenstående FB gruppe. Det var her en "insider" eller på dansk, medarbejder ved Salling Group løftede sløret for sidste drop hvor jeg sikrede mig min. Han er dog gået AWOL siden der inde men admin er vidst i kontakt med ham, og opdatere jævnligt. Jovist er gruppen også fyldt med meget desperate opslag. Men folk er gode til at hjælpe med opdatering der inde på rygter.

https://www.facebook.com/groups/412935633374981



Tak for tippet!
Gruppen hjalp mig med at få en bestilling på CDON.
Billede
123krone
Niveau 4
 
Indlæg: 650
By: Vanløse

+1

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Erroneus » tirs 02 mar 2021 09:44

Elgiganten kører lodtrækning igen, hvis man er medlem af deres kundeklub.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Trekamp » tirs 02 mar 2021 14:52

Erroneus skrev:Elgiganten kører lodtrækning igen, hvis man er medlem af deres kundeklub.


Tak for tip. Har du et link? Har lige meldt mig ind.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Erroneus » tirs 02 mar 2021 15:00

Trekamp skrev:
Erroneus skrev:Elgiganten kører lodtrækning igen, hvis man er medlem af deres kundeklub.


Tak for tip. Har du et link? Har lige meldt mig ind.

Nej desværre, de sendte en mail ud med et link til direkte tilmelding. Men prøv at tjek deres facebook eller andre sociale medier, om de skriver noget specifikt der.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf MrGlennDK » ons 03 mar 2021 02:51

Har en ven indenfor power , og de har 500stk ps5 på lager , hvorfor de ikke frigiver dem det ved han ikke ):
MrGlennDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1184
By: Haderslev


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf OmarE » ons 03 mar 2021 08:50

MrGlennDK skrev:Har en ven indenfor power , og de har 500stk ps5 på lager , hvorfor de ikke frigiver dem det ved han ikke ):


Måske er det de PS5, Power havde med i en konkurrence i sidste uge?
OmarE
Niveau 4
 
Indlæg: 615

+1

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Trekamp » tors 04 mar 2021 20:53

Hvor er det bare LATTERLIGT irriterende at se marketplace lige nu.
Hvis ikke folks opførsel under pandemien fik en til at miste tiltroen til sine medmennesker, skal det her nok klare resten.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf OmarE » tors 04 mar 2021 21:15

Elgiganten smed lige 500 koder op på en Facebook side. Ved ikke om den må nævnes her, men de røg som varmt brød
OmarE
Niveau 4
 
Indlæg: 615


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Trekamp » tors 04 mar 2021 22:05

OmarE skrev:Elgiganten smed lige 500 koder op på en Facebook side. Ved ikke om den må nævnes her, men de røg som varmt brød


Hvor var det henne? Det lyder da lidt sært, når de samtidig holder lodtrækning.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf OmarE » tors 04 mar 2021 22:13

Trekamp skrev:
OmarE skrev:Elgiganten smed lige 500 koder op på en Facebook side. Ved ikke om den må nævnes her, men de røg som varmt brød


Hvor var det henne? Det lyder da lidt sært, når de samtidig holder lodtrækning.


Gruppen hedder PlayStation 5 - Restock Danmark.

De skrev det her på et opslag.
Hej Alle.

Vi kan se at en stor del af de flere tusinde vindere vi har trukket i dag ikke har gjort brug af deres kode.

Derfor ved vi allerede nu at vi ikke kommer til at sælge alle de Playstation 5 vi har på lager. Det er rigtig ærgerligt på en vare som er så eftertragtet!
Vi har dog løbende fulgt med i jeres store engagement og vi har lyttet til jeres ønske om at prioritere jer som virkelig har kæmpet i flere måneder for at få fingrene i en PS5.

Derfor ligger vi her hele 500 koder op til køb af PS5 på elgiganten.dk.

Det vil være først til mølle og koderne virker kun én gang til 1 stk. Playstation 5 Standard Edition.

Købet skal ske i dag d. 4/3 2021 inden kl. 23.59!



SÅDAN GØR DU

1. Læg PlayStation 5 i kurven

2. Indsæt din personlige kode i feltet "kampagnekode / gavekort"

3. Prisen på produktet justeres automatisk til den rigtige pris



Vi er opmærksomme på at dette betyder at de af jer der allerede har sikret jer en PS5 kan købe en mere. Vi stoler dog på at det budskab i selv har stået på mål for igennem mange uger vil være gældende.

Køb derfor ikke en konsol hvis du ikke skal bruge den, men giv i stedet plads til en af de mange her i gruppen som vi desværre har måtte skuffe med et afslag indtil flere gange.

Rigtig god fornøjelse!
OmarE
Niveau 4
 
Indlæg: 615


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Hades » tors 04 mar 2021 22:32

OmarE skrev:
Trekamp skrev:
OmarE skrev:Elgiganten smed lige 500 koder op på en Facebook side. Ved ikke om den må nævnes her, men de røg som varmt brød


Hvor var det henne? Det lyder da lidt sært, når de samtidig holder lodtrækning.


Gruppen hedder PlayStation 5 - Restock Danmark.

De skrev det her på et opslag.
Hej Alle.

Vi kan se at en stor del af de flere tusinde vindere vi har trukket i dag ikke har gjort brug af deres kode.

Derfor ved vi allerede nu at vi ikke kommer til at sælge alle de Playstation 5 vi har på lager. Det er rigtig ærgerligt på en vare som er så eftertragtet!
Vi har dog løbende fulgt med i jeres store engagement og vi har lyttet til jeres ønske om at prioritere jer som virkelig har kæmpet i flere måneder for at få fingrene i en PS5.

Derfor ligger vi her hele 500 koder op til køb af PS5 på elgiganten.dk.

Det vil være først til mølle og koderne virker kun én gang til 1 stk. Playstation 5 Standard Edition.

Købet skal ske i dag d. 4/3 2021 inden kl. 23.59!



SÅDAN GØR DU

1. Læg PlayStation 5 i kurven

2. Indsæt din personlige kode i feltet "kampagnekode / gavekort"

3. Prisen på produktet justeres automatisk til den rigtige pris



Vi er opmærksomme på at dette betyder at de af jer der allerede har sikret jer en PS5 kan købe en mere. Vi stoler dog på at det budskab i selv har stået på mål for igennem mange uger vil være gældende.

Køb derfor ikke en konsol hvis du ikke skal bruge den, men giv i stedet plads til en af de mange her i gruppen som vi desværre har måtte skuffe med et afslag indtil flere gange.

Rigtig god fornøjelse!


Jeg fik en fra Elgiganten via denne besked. Dæleme god stil :D
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Trekamp » tors 04 mar 2021 23:13

Dælme dårlig stil, hvis du spørger mig. Der var jo mange flere i kø, som der i forvejen havde skrevet sig op.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster