Forum

TV til ungerne..

Har du brug for hjælp, så spørg her.

TV til ungerne..

Indlægaf RandersBajer » søn 28 mar 2021 20:17

Hejsa..

Har siddet og kigget på fjernsyn til ungerne ....Men kan ikke lige finde ud af hvad pokker de skal købe for et, har kigget lidt på et Samsung Qled 55 tommer til ca 5000 til vores tvillinger og et Samsung 32 tommer 2500-3000 til vores ældste som kun spiller Fortnite...

Er det noget i muligvis kan anbefale eller er der andre der er bedre at spille(Xbox one) på..

Håber i kan hjælpe,så deres gameroom kan blive færdig.. :D

Mvh
Carsten
RandersBajer
Niveau 0
 
Indlæg: 17
By: Gislinge


Re: TV til ungerne..

Indlægaf Trekamp » søn 28 mar 2021 23:05

Hvis det er til gaming, ville jeg kigge på det billigste tv med det laveste input lag. Der burde godt kunne findes noget 4k til en relativt fornuftig pris.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: TV til ungerne..

Indlægaf Vreki » tirs 30 mar 2021 07:27

Der er så mange forskellige. Dem alle kan blive enige om at anbefale er også smådyre.
Men jeg kan liste de kriterier jeg selv vil anvende næste gang jeg skal have fjernsyn

  • HDR: Jeg har det ikke på mine nuværende TV, men alle roser det
  • Antal HDMI porte: Man tror man køber skærmen dedikeret til een ting, men så kommer der en chromecast, en Nintendo Switch osv osv.
  • Lydudgang til surround: Optisk eller HDMI ARC så man har mulighed for at koble surroundlyd til i fremtiden. Jeg syntes det gør rigtigt meget for spiloplevelsen.
  • INGEN indbygge reklamer eller spyware: Man tror det er løgn, men der er flere producenter der syntes det er smart at selve TVet nu også kan vise reklamer, og sende info hjem om hvad du ser.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron