Forum

Hvad spiller i?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Rena » man 26 apr 2021 09:37

Dead Island Riptide Definitive Edition med min DM og glæder mig til igen at kunne cut limb af, i stead for at løbe fra zombierne
Billede
Rena
Niveau 6
 
Indlæg: 1424


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Marddos » man 26 apr 2021 11:51

Jeg færdiggjorde sent i aftes historien i God of War på PS5, hvor det bare kørte perfekt.

Hold da op et godt spil og en sinddsyg historie. VANVITTIGT godt stemmeskuespil! Baldur stjal samtlige scener og så havde jeg slet, slet ikke set den store afsløring, der kom til sidst inden rulleteksterne, komme. Jeg havde slet ikke tænkte tanken, men synes det er så fedt!
Billede
Manchester United <3
Marddos
Niveau 4
 
Indlæg: 540

+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Maethiel » man 26 apr 2021 14:21

En god blanding af :

FIFA 16,17,19 (ps4) - Bare ryddet lidt trofæer op

Uncharted 4 (ps4) - Lige blevet færdig med survival DLC trofæerne, HOLY MOLY!

Dragon Ball FigtherZ - igen, lidt trofæjagt/opsamling

Red Dead Redemption (ps3) - Prøver at få færdiggjort alt DLC og det sidste online jeg mangler, så jeg kan komme i gang med at nulre med singleplayer

Diablo 3 (ps4) - Mangler kun hardcore og de sidste bounties, så skulle der være platinum
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar
+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf HrDanish » man 26 apr 2021 20:13

Gik i gang med The Last of Us Part II i sidste uge, da jeg langt om længe opgav at vente på at der måske/måske ikke kommer en PS5 patch til den.

Hvor er det spil bare alt for godt! Naughty Dog er simpelthen blandt de bedste til at skabe en spændende historier og en verden der føles så naturlig og gennemtænkt.
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300

+4

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Maethiel » tirs 04 maj 2021 15:03

Red Dead Redemption (ps3) - Prøver at få færdiggjort alt DLC og det sidste online jeg mangler, så jeg kan komme i gang med at nulre med singleplayer

Diablo 3 (ps4) - Mangler nu kun de sidste bounties, så skulle der være platinum

Sacred 2 (ps3) - Er lige kommet i gang, men glæder mig til det kommer rigtig i gang



Spil jeg burde komme i gang med :

Phoenix Wright Ace attorney trilogy (ps4) - skal bare gennemføres og holde øje med et par missable trofæer.

South Park The Stick Of Truth (ps4) - Samme som med ace attorney.
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf morfar » tirs 04 maj 2021 22:47

Alien Breed Impact til PS3.

Fik første trofæ for 10 år siden. Nu er jeg nødt til lige at nappe de sidste par trofæer.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus

+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Odyzeus » ons 05 maj 2021 13:30

Wreckfest. God sjov og spas, og ligner et nemt plat.
Odyzeus
Niveau 4
 
Indlæg: 689
By: København


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf klatzen » ons 05 maj 2021 19:53

Ghost of Tsushima. Synes godt nok det er overrated og fanger slet ikke. Overvejer stærkt at hoppe videre.
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Maethiel » tirs 23 nov 2021 08:15

Jeg er blevet bidt hårdt af FIFA 21 igen. Efter jeg fik platinum i 22, bestemte jeg mig for at gå tilbage og prøve med 21.

Nu er jeg blevet bidt af FUT, og jeg har efterhånden fået bygget et ret vanvittigt hold med Team of the seasons og andre special cards :D Det er vanvittigt addictive og jeg har gjort det ved ren grind i Squad battles og Division rivals. Det vil sige INGEN købte coins eller FIFA point.

Har spillet 255 kampe online og jeg er langt fra færdig med det. Det er vildt nok.

Har altid set FUT som pay2win, og det ER det også i starten. Men hænger man i, så kan man altså åbenbart få et godt hold bygget op, og så kommer sejrene (det hjælper nok også man bliver bedre når man har spillet FIFA så meget efterhånden).

Er blevet nyforelsket i en serie som for mig, efterhånden bare var at bygge dream teams i karriere mode på begynder sværhedsgrad for hyggens skyld. Fed oplevelse! :)
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf BizzyVaping » søn 09 jan 2022 12:53

Deep Rock Galactic - Det er skide sjovt i co-op
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Vreki » søn 09 jan 2022 13:06

BizzyVaping skrev:Deep Rock Galactic - Det er skide sjovt i co-op


Også mig :D . Jeg har spillet steam udgaven før, men efter en pause på over et år så gør det mig ikke noget at starte forfra.
Der er også kommet nogle nye missionstyper siden jeg sidst spillede det.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307

+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Erroneus » søn 09 jan 2022 14:37

Deep Rock Galactic er super sjovt, fik spillet en pæn sjat over julen på PC sammen med et par venner.

Lige nu står den på Far Cry 6, som er god underholdning.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Slimjay DK » søn 09 jan 2022 14:58

Ratchet & Clank - Rift Apart. Super smukt & fed underholdning :) og med mulighed for DK tale, er det også oplagt til et yngre publikum.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf BizzyVaping » søn 09 jan 2022 15:35

Vreki skrev:
BizzyVaping skrev:Deep Rock Galactic - Det er skide sjovt i co-op


Også mig :D . Jeg har spillet steam udgaven før, men efter en pause på over et år så gør det mig ikke noget at starte forfra.
Der er også kommet nogle nye missionstyper siden jeg sidst spillede det.


Jeg plejer ellers slet ikke kunne med indi spil, men DRG rammer et eller andet som bare er sjovt selvom det også er super simpelt.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf JanR » man 10 jan 2022 00:43

Morfar og jeg går efter platin i DRG, så I kan bare tilføje os hvis i vil være med til noget coop.
Vi er omkring level 15, og chiller bare på hazard 2/3 pt.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster