Forum

Fed modding af PS5

Generelt snak om Playstation og services.

Fed modding af PS5

Indlægaf JohnH » man 24 maj 2021 10:09

Nok ikke alle der kan gøre det så godt :D

Ps. sidst i videoen viser han et mod med sorte matte skjolde og antifingeraftrykfolie

JohnH
Niveau 1
 
Indlæg: 90
By: Køge

+4

Re: Fed modding af PS5

Indlægaf Morten Skou » ons 26 maj 2021 14:14

Ja, det gør den sgu da noget kønnere, selv om jeg heller ikke er vild med træ-looket :-)
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828

+1

Re: Fed modding af PS5

Indlægaf JohnH » ons 26 maj 2021 22:16

Morten Skou skrev:Ja, det gør den sgu da noget kønnere, selv om jeg heller ikke er vild med træ-looket :-)


Jeg synes den sorte er superflot, men nu er jeg jo også Xbox fan 8)
JohnH
Niveau 1
 
Indlæg: 90
By: Køge

+1

Re: Fed modding af PS5

Indlægaf HEADSTAR » tors 27 maj 2021 07:18

Morten Skou skrev:Ja, det gør den sgu da noget kønnere, selv om jeg heller ikke er vild med træ-looket :-)


Kan slet ikke forstå hvorfor Sony har valgt det design Playstation 5 har. Glæder mig til at se en mindre og ny udgave.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Fed modding af PS5

Indlægaf Jake242 » tors 27 maj 2021 10:48

@headstar - jeg tror ikke du skal regne med at den bliver specielt meget mindre... om nogen, så må Sony da efterhånden have lært på lektien - at de har ekstremt svært ved at lave noget mindre uden at det lyder som en jetjager. Ps4 pro var ikke meget mindre(hvis overhovedet) end den første ps4... and lets face it, der er ingen... som i INGEN, der opgradere fra en PS5 til en PS5 slim hvis der er en PS5 pro om hjørnet
Jake242
Niveau 3
 
Indlæg: 236


Re: Fed modding af PS5

Indlægaf Jake242 » tors 27 maj 2021 10:51

Morten Skou skrev:Ja, det gør den sgu da noget kønnere, selv om jeg heller ikke er vild med træ-looket :-)


Øv jeg tænkte lige der var basis for en carpenterlife.dk side :mrgreen:
Jake242
Niveau 3
 
Indlæg: 236



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron