Forum

Days of Play udsalg

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Re: Days of Play udsalg

Indlægaf BizzyVaping » ons 26 maj 2021 17:40

Man kan ikke beskylde dem for at gå all-in på tilbud da :)

Det ligner jo bare normal priser det meste af det
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Days of Play udsalg

Indlægaf quad » ons 26 maj 2021 18:29

Plejer der ikke at være tilbud på PS+ også?
quad
Niveau 2
 
Indlæg: 157


Re: Days of Play udsalg

Indlægaf Erroneus » ons 26 maj 2021 19:34

quad skrev:Plejer der ikke at være tilbud på PS+ også?

Jo, det skulle komme i anden omgang af udsalget, muligvis næste uge eller så ugen efter.

--
Rettelse, det bliver fra 1 juni af :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Days of Play udsalg

Indlægaf quad » fre 04 jun 2021 16:10

Kun PSN og CDON med tilbud på plus?
quad
Niveau 2
 
Indlæg: 157


Re: Days of Play udsalg

Indlægaf Erroneus » fre 04 jun 2021 17:02

Det ser desværre sådan ud. Ikke noget kanon tilbud i år på det.

337 kr. direkte fra PlayStation Store, ser ud til at være det billigste.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Days of Play udsalg

Indlægaf quad » fre 04 jun 2021 21:58

Godt nok skuffende, men selvfølgelig min egen skyld at jeg delte ud af koder sidste gang Elgiganten havde et godt tilbud og glemte at beholde til min egen fornyelse :D
quad
Niveau 2
 
Indlæg: 157


Re: Days of Play udsalg

Indlægaf quad » man 07 jun 2021 15:40

Dustinhome er også med. De har 12 måneder til 299, men selvfølgelig lige 69kr for fragt oveni.

Tror Sony har sat et krav om at ingen må være billigere end dem. Det er nok den digitale fremtid vi ser ud i nu. Frem for billigere digitale spil, bliver fysiske bare dyre i indkøbspris.
quad
Niveau 2
 
Indlæg: 157


Re: Days of Play udsalg

Indlægaf Erroneus » man 07 jun 2021 16:26

quad skrev:Dustinhome er også med. De har 12 måneder til 299, men selvfølgelig lige 69kr for fragt oveni.

Tror Sony har sat et krav om at ingen må være billigere end dem. Det er nok den digitale fremtid vi ser ud i nu. Frem for billigere digitale spil, bliver fysiske bare dyre i indkøbspris.

Tjaa det ved jeg nu ikke. Vi ser stadigvæk af fysiske spil er billigere end digitale. Det kan godt være vi havner der en dag, men indtil videre har der ikke rigtig været nogle ændring, ud over så lige begrænset antal PS Plus tilbud i år.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Days of Play udsalg

Indlægaf BizzyVaping » man 07 jun 2021 17:09

Erroneus skrev:
quad skrev:Dustinhome er også med. De har 12 måneder til 299, men selvfølgelig lige 69kr for fragt oveni.

Tror Sony har sat et krav om at ingen må være billigere end dem. Det er nok den digitale fremtid vi ser ud i nu. Frem for billigere digitale spil, bliver fysiske bare dyre i indkøbspris.

Tjaa det ved jeg nu ikke. Vi ser stadigvæk af fysiske spil er billigere end digitale. Det kan godt være vi havner der en dag, men indtil videre har der ikke rigtig været nogle ændring, ud over så lige begrænset antal PS Plus tilbud i år.


Priserne på Storen er generelt til grin.

Jeg er med på at Sony selvfølgeligt også skal tjene lidt, men når man ser, at mange spil koster 599 på storen på releasedagen og samme spil tit kan findes til 399 i fysisk udgave, så begynder det at virke temmeligt grådigt.

Sony betaler helt sikkert også et mindre beløb til udviklerne pr solgt digitalt spil end forhandlerne gør for de fysiske.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Days of Play udsalg

Indlægaf Erroneus » man 07 jun 2021 17:22

BizzyVaping skrev:Sony betaler helt sikkert også et mindre beløb til udviklerne pr solgt digitalt spil end forhandlerne gør for de fysiske.

Faktisk ikke. Sony tager både 30% ved digitale og fysiske spil, hvilket betyder at udviklerne/udgiverne tjener betydeligt bedre på digitale spil.

Hvorfor er digitale spil så ikke meget billigere? Udfordringen for Nintendo, Microsoft og Sony, det er at de stadigvæk har brug for fysiske butikker til at sælge deres konsoller, plus mange er ikke klar på kun digitale titler. Og hvis de 3 store begyndte at sælge digitale spil ved udgivelse meget billigere, så vil de risikere at få store samarbejdsproblemer med de fysiske butikker.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: Days of Play udsalg

Indlægaf BizzyVaping » man 07 jun 2021 18:23

Erroneus skrev:
BizzyVaping skrev:Sony betaler helt sikkert også et mindre beløb til udviklerne pr solgt digitalt spil end forhandlerne gør for de fysiske.

Faktisk ikke. Sony tager både 30% ved digitale og fysiske spil, hvilket betyder at udviklerne/udgiverne tjener betydeligt bedre på digitale spil.

Hvorfor er digitale spil så ikke meget billigere? Udfordringen for Nintendo, Microsoft og Sony, det er at de stadigvæk har brug for fysiske butikker til at sælge deres konsoller, plus mange er ikke klar på kun digitale titler. Og hvis de 3 store begyndte at sælge digitale spil ved udgivelse meget billigere, så vil de risikere at få store samarbejdsproblemer med de fysiske butikker.


Jeg var ikke klar over at de tog 30% i begge tilfælde.

Jeg forstår dog stadig ikke hvorfor det skal være så meget dyrere på storen, selvom jeg da så godt kan se, at det jo er en langt bedre deal for udvikleren.

Jeg tvivler lidt på, at det ville skade salget af fysiske spil i større grad, hvis de kostede det samme. Der er trods alt mange der gerne vil have en fysisk kopi. Mange køber også fysisk med intention om at sælge brugt, når spillet er gennemført.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922



Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster