Forum

Ghost of Tsushima Ps5 opgradering?

Generelt snak om Playstation og services.

Ghost of Tsushima Ps5 opgradering?

Indlægaf BizzyVaping » fre 20 aug 2021 08:35

Er det ikke muligt at købe Ps5 opgraderingen til Ghost of Tsushima uden at købe den nye expansion? Jeg er stadig kun i starten af akt 3 i spillet, og jeg ville gerne spille det sidste med Ps5 opgraderinger.

Jeg har efterhånden lidt fået Assasins Creed syndrom, hvor jeg synes spillet faktisk er blevet for langt og begynder at blive lidt trivielt/ensformigt, så havde egentligt ikke planer om at købe expansionen. De gameplay videoer jeg har set, ligner mere af det samme, som jeg allerede er gået lidt død i, så tænker det samme nok ville ske med Iki island.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Ghost of Tsushima Ps5 opgradering?

Indlægaf Erroneus » fre 20 aug 2021 10:04

Desværre ikke. Man skal hen over DC udgaven, for at få PS5 funktionalitet.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Ghost of Tsushima Ps5 opgradering?

Indlægaf BizzyVaping » fre 20 aug 2021 10:32

Erroneus skrev:Desværre ikke. Man skal hen over DC udgaven, for at få PS5 funktionalitet.


Hm øv. Ud fra de par anmeldelser jeg har set virker prisen på de 219kr lidt som et skud over mål.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922

+1

Re: Ghost of Tsushima Ps5 opgradering?

Indlægaf Dasiima » fre 20 aug 2021 10:46

Det koster 150kr for at opgradere fra PS4 til PS5 DC udgaven
Billede
Dasiima
Niveau 2
 
Indlæg: 174
By: København

Brugeravatar

Re: Ghost of Tsushima Ps5 opgradering?

Indlægaf BizzyVaping » fre 20 aug 2021 11:33

Dasiima skrev:Det koster 150kr for at opgradere fra PS4 til PS5 DC udgaven


Jeg kan kun finde Ps4 standard til Ps4 directors cut opgrade til de 150. Ps4 til Ps5 kan jeg ikke finde til andet end 219kr uanset hvad jeg søger på.

Sikker på du ikke kigger på den forkerte version?
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Ghost of Tsushima Ps5 opgradering?

Indlægaf Slimjay DK » fre 20 aug 2021 11:46

Dasiima skrev:Det koster 150kr for at opgradere fra PS4 til PS5 DC udgaven


Det er ikke korrekt. du kan upgrade fra PS4 til PS4 Directors cut for 150 kr og derfra upgrade til PS5, hvilket koster 79 kr ekstra. :^o

Som jeg har læst det, så kan du gøre fra ingame menu'en. eller du kan gøre det hele i et hug med upgraden til 219 kr.

Det ville havde været rart med en 79 kr's PS4 til PS5 update uden DLC.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Ghost of Tsushima Ps5 opgradering?

Indlægaf BizzyVaping » fre 20 aug 2021 12:03

Slimjay DK skrev:
Dasiima skrev:Det koster 150kr for at opgradere fra PS4 til PS5 DC udgaven


Det er ikke korrekt. du kan upgrade fra PS4 til PS4 Directors cut for 150 kr og derfra upgrade til PS5, hvilket koster 79 kr ekstra. :^o

Som jeg har læst det, så kan du gøre fra ingame menu'en. eller du kan gøre det hele i et hug med upgraden til 219 kr.

Det ville havde været rart med en 79 kr's PS4 til PS5 update uden DLC.


Ja det havde jeg også håbet på/regnet med ville være muligt.

Jeg kan efter lidt læsen se at Sony bruger som undskyldning, at det ikke bare er den sædvanlige Ps4 til Ps5 opgrade, som vi er vant til. Dog kan jeg så også se at det vitterligt bare er et boost til opløsning og tilføjelse af haptic feedback.

Hvordan de mener det er anderledes end hvad vi er vant til og hvorfor det er nødvendigt at købe Iki Island for må stå hen i det uvisse :D
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Ghost of Tsushima Ps5 opgradering?

Indlægaf Cena » fre 20 aug 2021 15:39

Er glad for jeg er førstegangs køber af spillet da jeg med vilje sprang over på PS4 for at få den bedste oplevelse. Jeg kommer til at give 449kr for DC og det synes jeg er en helt fair pris i forhold til længden på spillet.

DOA missede desværre morgenlevering som ellers var lovet, så må vente med at prøve til weekenden eller mandag.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Ghost of Tsushima Ps5 opgradering?

Indlægaf BizzyVaping » fre 20 aug 2021 16:01

Cena skrev:Er glad for jeg er førstegangs køber af spillet da jeg med vilje sprang over på PS4 for at få den bedste oplevelse. Jeg kommer til at give 449kr for DC og det synes jeg er en helt fair pris i forhold til længden på spillet.

DOA missede desværre morgenlevering som ellers var lovet, så må vente med at prøve til weekenden eller mandag.


Ja 449 er en fin pris for hele spillet + dlc.

Flere anmeldelser snakker dog om at Iki Island's historie ikke tager mere end omkring de 3 timer at gennemføre. Ved de fleste videoer jeg har set indtil videre, der har jeg ud over det været i tvivl om det overhovedet var Iki Island de viste gameplay fra. Det hele ser bare identisk ud med vanilla spillets områder. Jeg havde troet Iki ville være bare en smule unik i udseende

Jeg synes sgu det virker lidt tyndt til 219kr.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922

+3

Re: Ghost of Tsushima Ps5 opgradering?

Indlægaf Slimjay DK » fre 20 aug 2021 16:13

Jeg nåede desværre at købe PS4 udgaven ca. 1 måned før det her blev annonceret til 280 kr. Jeg havde godt læst der ville komme en PS5 upgrade, men havde ikke forventet at den skulle koste 219 kr.

Directors cut af Death Stranding kommer til at koste 79 kr at update til PS5, og de kunne sagtens havde gjort det samme her.

Her er hvad der tilbydes i PS5 upgrade at Death Stranding.

PlayStation 5 features
Experience environment effects with the DualSense wireless controller’s haptic feedback.
Get closer to the world of Death Stranding with bespoke adaptive trigger resistance.
Hear sound effects come to life in 3D Audio (requires compatible headphones).
Get into the action quickly with the PS5 console’s ultra-fast SSD and near-instant load times.
Choose from two picture modes – performance mode with scaled 4K and up to 60FPS or fidelity mode in native 4K -both with HDR support**, so you can enjoy stunningly clear graphics and advanced texture streaming.
Death Stranding: Director’s Cut offers a Widescreen Mode for an ultra-wide play experience, using the console’s standard 16:9 aspect ratio to display letterboxed gameplay equivalent to 21:9 aspect ratio.
Upgrade path defined
If you already own the PS4 version of Death Stranding, you can get the PS5 Death Stranding Director’s Cut Digital Deluxe Edition Upgrade for only [€8.57, €10]. This option will be available at launch.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454

+2

Re: Ghost of Tsushima Ps5 opgradering?

Indlægaf palawan » fre 20 aug 2021 22:01

Købte netop Death Stranding billigt til PS4 forleden, da jeg gerne ville spille det på PS5, og syntes PS5 upgraden var super fair i pris (når den kommer).
Jeg købte Ghost of Tsushima til PS4 release, og har måske spillet et par timer, men lagde det væk, da jeg forventede, at der kom en PS5 upgrade. Jeg gider dog ikke betale yderligere dkk. 219,- oveni. Så bliver det simpelthen for dyrt, uagtet du får flere timers nyt content med.
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581

+1

Re: Ghost of Tsushima Ps5 opgradering?

Indlægaf BizzyVaping » lør 21 aug 2021 07:19

palawan skrev:Købte netop Death Stranding billigt til PS4 forleden, da jeg gerne ville spille det på PS5, og syntes PS5 upgraden var super fair i pris (når den kommer).
Jeg købte Ghost of Tsushima til PS4 release, og har måske spillet et par timer, men lagde det væk, da jeg forventede, at der kom en PS5 upgrade. Jeg gider dog ikke betale yderligere dkk. 219,- oveni. Så bliver det simpelthen for dyrt, uagtet du får flere timers nyt content med.


Ps4 versionen er også allerede patchet til Ps5, så den kører 1800p/60fps. Så det eneste du reelt får i Ps5 opdateringen er en smule højere opløsning (2160p) og haptic feedback

Så er der godt nok også 3D lyd, men ifølge anmeldelser skulle det af den ene eller anden grund ikke fungere særligt godt i Ghost of tsushima
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922

+2

Re: Ghost of Tsushima Ps5 opgradering?

Indlægaf Megajohn » lør 21 aug 2021 08:14

BizzyVaping skrev:
palawan skrev:Købte netop Death Stranding billigt til PS4 forleden, da jeg gerne ville spille det på PS5, og syntes PS5 upgraden var super fair i pris (når den kommer).
Jeg købte Ghost of Tsushima til PS4 release, og har måske spillet et par timer, men lagde det væk, da jeg forventede, at der kom en PS5 upgrade. Jeg gider dog ikke betale yderligere dkk. 219,- oveni. Så bliver det simpelthen for dyrt, uagtet du får flere timers nyt content med.


Ps4 versionen er også allerede patchet til Ps5, så den kører 1800p/60fps. Så det eneste du reelt får i Ps5 opdateringen er en smule højere opløsning (2160p) og haptic feedback

Så er der godt nok også 3D lyd, men ifølge anmeldelser skulle det af den ene eller anden grund ikke fungere særligt godt i Ghost of tsushima


Tænkte det samme. Det er allerede smukt rent grafisk og meget spilbart med de 60 frem for 30 fps.

Fantastisk oplevelse so far, men synes også det er blevet en anelse repetitivt, som en anden påpegede. Så det er lige på pause pt., og så må resten komme senere.
Megajohn
Niveau 2
 
Indlæg: 139
By: Greve


Re: Ghost of Tsushima Ps5 opgradering?

Indlægaf klatzen » søn 22 aug 2021 14:16

Hvordan er det egentligt med Legends nu hvor det bliver standalone, har man stadig adgang til det som almindelig ps4 version ejer?. Det kræves jo åbenbart for at få 100%.. desværre..
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438


Re: Ghost of Tsushima Ps5 opgradering?

Indlægaf Erroneus » man 23 aug 2021 16:35

Ja Legends er gratis for alle ejere af spillet, også fremover.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron