Forum

PlayStation 5 - Debattråd

Generelt snak om Playstation og services.

Re: PlayStation 5 - Debattråd

Indlægaf Jake242 » lør 11 sep 2021 08:39

BizzyVaping skrev:Det har de da gjort med alle indtil Ghost of Tsushima. (Og med det kom de med en temmeligt dårlig undskyldning for hvorfor det var nødvendigt at tage penge for det med lige det spil)

Horizon Zero Dawn har næsten lige fået en gratis opdatering og uncharted 4 er da kun få måneder ældre.


Updaten på HZD gik udelukkende på at kunne køre graphics mode(4K) og performance mode samtidig.... GoT havde ekstra content med og de pakkede det sammen - hvilket er smart(fra deres side)

Uncharted sælges som en pakke med alle de nye spil og performance/graphics mode update... jeg tror at muligheden for at få noget gratis er meget lille - da en pakke med alle nye spil(collection)ikke har haft release før.

Da den tidligere uncharted collection kom(mener det var til ps4) der fik man også lov til at betale for det igen
Jake242
Niveau 3
 
Indlæg: 236


Re: PlayStation 5 - Debattråd

Indlægaf BizzyVaping » lør 11 sep 2021 15:37

Jake242 skrev:
BizzyVaping skrev:Det har de da gjort med alle indtil Ghost of Tsushima. (Og med det kom de med en temmeligt dårlig undskyldning for hvorfor det var nødvendigt at tage penge for det med lige det spil)

Horizon Zero Dawn har næsten lige fået en gratis opdatering og uncharted 4 er da kun få måneder ældre.


Updaten på HZD gik udelukkende på at kunne køre graphics mode(4K) og performance mode samtidig.... GoT havde ekstra content med og de pakkede det sammen - hvilket er smart(fra deres side)

Uncharted sælges som en pakke med alle de nye spil og performance/graphics mode update... jeg tror at muligheden for at få noget gratis er meget lille - da en pakke med alle nye spil(collection)ikke har haft release før.

Da den tidligere uncharted collection kom(mener det var til ps4) der fik man også lov til at betale for det igen


Uncharted Legacy of thieves er jo også bare uncharted 4 og Lost legacy DLC'et i 4K og 60fps. Det er ikke hele serien genudgivet til PS5 og PC. Det er jo ikke anderledes end da Horizon Zero Dawn + dlc fik en update
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: PlayStation 5 - Debattråd

Indlægaf Jake242 » lør 11 sep 2021 17:14

Lost legacy var et selvstændigt,omend lille spil. Man behøvede ikke at have uncharted 4 for at spille det, så dlc vil jeg ikke kalde det.
Jake242
Niveau 3
 
Indlæg: 236


Re: PlayStation 5 - Debattråd

Indlægaf Erroneus » tirs 28 sep 2021 13:23

Til salg hos Bilka for 6k i bundle: viewtopic.php?f=18&t=27363
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: PlayStation 5 - Debattråd

Indlægaf Lasse085 » tors 30 sep 2021 16:44

Jeg er kommet lidt sent med i ræset om at købe en PS5'er. Er der nogen steder hvor man kan blive skrevet op eller lignende?
Lasse085
Niveau 2
 
Indlæg: 125
By: Bagsværd


Re: PlayStation 5 - Debattråd

Indlægaf BizzyVaping » fre 01 okt 2021 06:38

Jake242 skrev:Lost legacy var et selvstændigt,omend lille spil. Man behøvede ikke at have uncharted 4 for at spille det, så dlc vil jeg ikke kalde det.


Det var jo en del af uncharted 4 season passet, så i min optik var det DLC :)

At det blev gjort selvstændigt var jo bare et salgstrick for også at kunne hive lidt penge ud af folk som ikke havde uncharted 4. Det kom så længe efter uncharted 4 at mange garanteret allerede havde solgt uncharted 4 igen inden de var klar med det
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: PlayStation 5 - Debattråd

Indlægaf Erroneus » lør 02 okt 2021 12:12

Lasse085 skrev:Jeg er kommet lidt sent med i ræset om at købe en PS5'er. Er der nogen steder hvor man kan blive skrevet op eller lignende?

Der er nogle muligheder:

https://ps5.stockstatus.dk/ (Ved ikke helt hvor opdateret den er mere)
https://www.facebook.com/groups/412935633374981
Meld dig ind i Elgigantens kundeklub, de kører lodtrækning engang imellem.
Hold øje med den her tråd og Tilbuds sektionen: viewforum.php?f=18
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: PlayStation 5 - Debattråd

Indlægaf Lasse085 » tirs 05 okt 2021 16:41

Erroneus skrev:
Lasse085 skrev:Jeg er kommet lidt sent med i ræset om at købe en PS5'er. Er der nogen steder hvor man kan blive skrevet op eller lignende?

Der er nogle muligheder:

https://ps5.stockstatus.dk/ (Ved ikke helt hvor opdateret den er mere)
https://www.facebook.com/groups/412935633374981
Meld dig ind i Elgigantens kundeklub, de kører lodtrækning engang imellem.
Hold øje med den her tråd og Tilbuds sektionen: viewforum.php?f=18


Fedt. Tak for det :)
Lasse085
Niveau 2
 
Indlæg: 125
By: Bagsværd


Re: PlayStation 5 - Debattråd

Indlægaf Jake242 » ons 06 okt 2021 19:34

Power sælger i aften(kl 20.00) hvis man er interesseret i at købe en PS5 til overpris

https://www.power.dk/kampagne/ps5powertv/
Jake242
Niveau 3
 
Indlæg: 236

+1

Re: PlayStation 5 - Debattråd

Indlægaf BizzyVaping » ons 06 okt 2021 19:53

Jake242 skrev:Power sælger i aften(kl 20.00) hvis man er interesseret i at købe en PS5 til overpris

https://www.power.dk/kampagne/ps5powertv/


Det er da rimelig pris imo.

Der står det er med en ekstra controller, så til 4800 er det da en OK pris.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922

+1

Re: PlayStation 5 - Debattråd

Indlægaf Jake242 » tors 07 okt 2021 07:30

Var det ikke en digital version med en ekstra controller? Anyways var der nogen der købte?
Jake242
Niveau 3
 
Indlæg: 236


Re: PlayStation 5 - Debattråd

Indlægaf BizzyVaping » tors 07 okt 2021 14:39

Jake242 skrev:Var det ikke en digital version med en ekstra controller? Anyways var der nogen der købte?

Der var begge modeller. Digital til ca 4000 og disc til ca 4800 med ekstra controller.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: PlayStation 5 - Debattråd

Indlægaf briskpla » søn 17 okt 2021 15:00

Nogen af jer ved. Hvorfor upload er så dårlig på ps5. Jeg har en 1000/1000 download er fint nok. Men upload er max 100 og ned af. Jeg har test den på speedtest. På ps5 så er den fine nok.
Så hvis nogen har nogle råde til det. Hvad man kan gøre?
briskpla
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Re: PlayStation 5 - Debattråd

Indlægaf BizzyVaping » søn 17 okt 2021 15:47

briskpla skrev:Nogen af jer ved. Hvorfor upload er så dårlig på ps5. Jeg har en 1000/1000 download er fint nok. Men upload er max 100 og ned af. Jeg har test den på speedtest. På ps5 så er den fine nok.
Så hvis nogen har nogle råde til det. Hvad man kan gøre?


Du kan ikke gøre noget.

Det har alle dage været sådan. Før i tiden var både download og upload hastighed helt i skoven. På Ps5 lader de dog til at have fået fixet et eller andet så man i det mindste kan downloade med noget der er tættere på den hastighed man burde få.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: PlayStation 5 - Debattråd

Indlægaf Jake242 » man 18 okt 2021 10:13

briskpla skrev:Nogen af jer ved. Hvorfor upload er så dårlig på ps5. Jeg har en 1000/1000 download er fint nok. Men upload er max 100 og ned af. Jeg har test den på speedtest. På ps5 så er den fine nok.
Så hvis nogen har nogle råde til det. Hvad man kan gøre?



Jeg har intet problem med at udnytte min download/upload på min PS5 - jeg har en kobberlednings forbindelse fra YouDon’tSee med den sindsyge fart —> 15/1!

Jeg tænker din problem stilling kan klasificeres som: First World Problems
Jake242
Niveau 3
 
Indlæg: 236


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron