Forum

Battlefield 2042

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Battlefield 2042

Indlægaf BizzyVaping » ons 06 okt 2021 11:12

Nu hvor Betaen er ude synes jeg der manglede en Battlefield 2042 tråd.

Jeg er godt nok overrasket over betaen. Der skal gå et eller andet helt galt imellem nu og release for det her ikke bliver det bedste Battlefield til dato.

Controls og bevægelse generelt føles så meget bedre end det har gjort tidligere på konsol. Det var ikke dårligt i de tidligere spil, men det føles bare så meget bedre 2042. Grafikken er imo ikke mind blowing, men den god taget i betragtning hvor kæmpe banerne er på Ps5 versionen.

Mit eneste minus indtil videre er den nye HUD, som jeg synes bliver en smule irriterende
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922

+2

Re: Battlefield 2042

Indlægaf Erroneus » ons 06 okt 2021 12:39

Det lyder sq godt. Jeg har holdt mig fra betaen, men planlægger at spille det på PC.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Battlefield 2042

Indlægaf BizzyVaping » ons 06 okt 2021 13:08

Erroneus skrev:Det lyder sq godt. Jeg har holdt mig fra betaen, men planlægger at spille det på PC.


Jeg starter på PS4 og Ps5. Det er lidt irriterende at Ps4 og Ps5 ikke kan spille sammen, da de par stykker jeg plejer spille battlefield med stadig er på Ps4, så bliver nødt til at hente begge versioner.

Jeg plejer købe battlefield spillene på både konsol og PC, og ender da nok med at før eller siden at købe pc version denne gang også :lol:
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Battlefield 2042

Indlægaf Racermus » ons 06 okt 2021 13:40

BizzyVaping skrev:
Erroneus skrev:Det lyder sq godt. Jeg har holdt mig fra betaen, men planlægger at spille det på PC.


Jeg starter på PS4 og Ps5. Det er lidt irriterende at Ps4 og Ps5 ikke kan spille sammen, da de par stykker jeg plejer spille battlefield med stadig er på Ps4, så bliver nødt til at hente begge versioner.

Jeg plejer købe battlefield spillene på både konsol og PC, og ender da nok med at før eller siden at købe pc version denne gang også :lol:


Det er da elendigt de ikke har lavet crossplay.. Men rart at vide så man ikke sidder på fredag og ikke skal til at hente ps4 versionen så vi kan spille sammen #-o
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 318
By: Rødovre


Re: Battlefield 2042

Indlægaf BizzyVaping » ons 06 okt 2021 13:47

Racermus skrev:
BizzyVaping skrev:
Erroneus skrev:Det lyder sq godt. Jeg har holdt mig fra betaen, men planlægger at spille det på PC.


Jeg starter på PS4 og Ps5. Det er lidt irriterende at Ps4 og Ps5 ikke kan spille sammen, da de par stykker jeg plejer spille battlefield med stadig er på Ps4, så bliver nødt til at hente begge versioner.

Jeg plejer købe battlefield spillene på både konsol og PC, og ender da nok med at før eller siden at købe pc version denne gang også :lol:


Det er da elendigt de ikke har lavet crossplay.. Men rart at vide så man ikke sidder på fredag og ikke skal til at hente ps4 versionen så vi kan spille sammen #-o


Ja der er kun crossplay imellem ps4 og xbox one. Ps5, series X og PC kan spille sammen hvis crossplay er aktiveret.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Battlefield 2042

Indlægaf Odyzeus » ons 06 okt 2021 16:18

Hvor fremtidsagtigt er det? Desværre er sci-fi ikke min kop te, men hvis alt andet er godt, kan det måske få et skud alligevel..
Når nok ikke at prøve betaen.
Odyzeus
Niveau 4
 
Indlæg: 689
By: København


Re: Battlefield 2042

Indlægaf BizzyVaping » ons 06 okt 2021 16:50

Odyzeus skrev:Hvor fremtidsagtigt er det? Desværre er sci-fi ikke min kop te, men hvis alt andet er godt, kan det måske få et skud alligevel..
Når nok ikke at prøve betaen.


Der er nærmest intet "fremtidsagtigt". Hvis jeg ikke vidste det foregik lidt ude i fremtiden ville jeg ikke havde gættet det.

Våbenene er alle så vidt jeg har kunne se noget man ville kunne få i dag. Det eneste der giver et hint om det er lidt ude i fremtiden er nogen gadgets til de forskellige klasser.

Assault klassen har en grapling hook som virker lidt urealistisk, og de andre klassers gadgets er blandt andet end gående hundeagtig drone eller et turret der kan placeres hvor man har lyst.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922

+1

Re: Battlefield 2042

Indlægaf BizzyVaping » ons 06 okt 2021 17:50

Jeg har fået prøvet alle 3 betaer nu.

Ps4 - Ser ud til at køre meget lave quality settings og har derud over meget lav draw distance. Opløsning er som forventet ikke den bedste. Gameplayet er dog med undtagelse af meget mindre baner og halvt playercount identisk med de 2 andre. Spillet kører super smooth på Ps5

PS5 - Ligner PC versionen til forveksling. Klart den mest buggy af betaerne (tekstur glitches er ret hyppige pg frameraten tager desuden ind imellem nogen dyk. PC versionen havde eftersigende samme problem i et tidligere build, så tænker de nok får det rettet inden release. Kunne godt få på fornemmelsen at next-gen versionen nok er grunden til spillet blev udskudt til november

PC - Klart den mest polerede af betaerne. Oplevede ingen bugs overhovedet i de par kampe jeg har spillet indtil nu.. Sidenote: Opdagede hvor meget aim-assist der rent faktisk er på konsol/med controller efter jeg startede PC versionen. Hold da op en forskel. Det er lige før jeg vil sige at en controller er at foretrække fremfor M/K i det spil her.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Battlefield 2042

Indlægaf Dasiima » fre 08 okt 2021 10:26

Øv, troede den åbne beta var for alle, men man skal åbenbart enten havde forudbestilt eller være aktiv EA Play medlem..
Billede
Dasiima
Niveau 2
 
Indlæg: 174
By: København

Brugeravatar

Re: Battlefield 2042

Indlægaf Viking » fre 08 okt 2021 10:55

Dasiima skrev:Øv, troede den åbne beta var for alle, men man skal åbenbart enten havde forudbestilt eller være aktiv EA Play medlem..


Ikke fra kl. 11 af i dag
Viking
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Re: Battlefield 2042

Indlægaf BizzyVaping » fre 08 okt 2021 10:56

:mrgreen:
Dasiima skrev:Øv, troede den åbne beta var for alle, men man skal åbenbart enten havde forudbestilt eller være aktiv EA Play medlem..


Det skulle være for alle her i weekenden.

Early access startede kl 11 forleden så det er nok omkring samme tidspunkt der bliver åbnet op i dag
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Battlefield 2042

Indlægaf Viking » fre 08 okt 2021 11:44

BizzyVaping skrev::mrgreen:
Dasiima skrev:Øv, troede den åbne beta var for alle, men man skal åbenbart enten havde forudbestilt eller være aktiv EA Play medlem..


Det skulle være for alle her i weekenden.

Early access startede kl 11 forleden så det er nok omkring samme tidspunkt der bliver åbnet op i dag


Er det også, den åbnede her kl. 11:00
Viking
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Re: Battlefield 2042

Indlægaf darkandel » fre 08 okt 2021 22:47

Er jeg den eneste som synes det nye scorebord er dybt latterligt?
darkandel
Niveau 5
 
Indlæg: 806
By: 9400 Nørresundby


Re: Battlefield 2042

Indlægaf BizzyVaping » fre 08 okt 2021 23:01

darkandel skrev:Er jeg den eneste som synes det nye scorebord er dybt latterligt?


Nej jeg har også undret mig over det. Jeg kan slet ikke se en score derpå. Jeg kan ikke gennemskue om det er en fejl, eller om det er meningen, at man ikke skal kunne se sin egen og andres score mere.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Battlefield 2042

Indlægaf darkandel » fre 08 okt 2021 23:12

BizzyVaping skrev:
darkandel skrev:Er jeg den eneste som synes det nye scorebord er dybt latterligt?


Nej jeg har også undret mig over det. Jeg kan slet ikke se en score derpå. Jeg kan ikke gennemskue om det er en fejl, eller om det er meningen, at man ikke skal kunne se sin egen og andres score mere.


Kan læse at mange åbenbart synes det er latterligt : ) synes det gamle scorebord var meget bedre hvor man kunne se sin score og andres og folks rank : )
darkandel
Niveau 5
 
Indlæg: 806
By: 9400 Nørresundby


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster