Forum

God of War tråd

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: God of War tråd

Indlægaf Madskimo » tors 26 apr 2018 10:41

Helt fantastisk spil indtil nu :) dog synes jeg at det er en smule ærgerligt at der ikke er nogle trofæer for de forskellige sværhedsgrader.
Madskimo
Niveau 2
 
Indlæg: 157

+1

Re: God of War tråd

Indlægaf Cena » tors 26 apr 2018 10:45

Madskimo skrev:Helt fantastisk spil indtil nu :) dog synes jeg at det er en smule ærgerligt at der ikke er nogle trofæer for de forskellige sværhedsgrader.


Enig. Ville langt hellere have gennemført på sværere sværhedsgrad end at skulle grinde over 300 collectibles for platin. Uden at spoile noget er der andre steder man kunne have lavet bedre trofæer imo :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: God of War tråd

Indlægaf Scoring » tors 26 apr 2018 18:21

Hmm, jeg oplever at 'mangle' ca. 5 cm billede i kanterne af hele skærmen. Jeg har et LG B6, jeg får hele billedet når jeg går ud i PS hovedmenu, og har prøvet at lege lidt med billedinstillingerne i selve GoW.

Nogle der har prøvet noget lignende? Det irriteret mit øje voldsomt.

https://www.dropbox.com/s/tjavcgmtpgbho ... 4.png?dl=0
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Re: God of War tråd

Indlægaf Cena » tors 26 apr 2018 18:30

Scoring skrev:Hmm, jeg oplever at 'mangle' ca. 5 cm billede i kanterne af hele skærmen. Jeg har et LG B6, jeg får hele billedet når jeg går ud i PS hovedmenu, og har prøvet at lege lidt med billedinstillingerne i selve GoW.

Nogle der har prøvet noget lignende? Det irriteret mit øje voldsomt.

https://www.dropbox.com/s/tjavcgmtpgbho ... 4.png?dl=0


Prøv at tjekke inde på reddit i GOW tråden. Har set mange nævne det. Sidder lige på mobil så det er lidt bøvlet at finde link :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: God of War tråd

Indlægaf Scoring » tors 26 apr 2018 19:26

Fandt løsningen - tænkte desværre ikke langt nok til at gå ind i selve Playstations hovedmenus billedindstillinger. Det har aldrig været et problem i andre spil i hele den tid jeg har haft den, så tænkte det måtte være spillet.

Anywho - hvis nogle oplever samme problemer, så har i løsningen nu. Ellers tak for hjælpen :)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Re: God of War tråd

Indlægaf Rytteren » fre 27 apr 2018 00:44

UFF. Vi burde have en spoiler-tråd :)

Spillet var fedt. Når aldrig de "high points" som uncharted og the last of us. Men modsat de to titler. så keder man sig aldrig/har et low point. Flot. imponeret. Håber på mere Gow hurtigst muligt!!!!!
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: God of War tråd

Indlægaf Erroneus » fre 27 apr 2018 09:20

Rytteren skrev:UFF. Vi burde have en spoiler-tråd :)

Spillet var fedt. Når aldrig de "high points" som uncharted og the last of us. Men modsat de to titler. så keder man sig aldrig/har et low point. Flot. imponeret. Håber på mere Gow hurtigst muligt!!!!!


Ja tak, i giver den bare gas: viewtopic.php?f=13&t=25978 :lol:
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: God of War tråd

Indlægaf Erroneus » ons 20 okt 2021 17:37

Og 3 år senere udkommer det til PC :)
January 14, 2022

Kan naturligvis kun anbefales, bedste spil fra 2018 og et af de bedste spil nogle siden lavet.

https://blog.playstation.com/2021/10/20 ... ing-to-pc/
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron