Forum

Marvels Guardians of the Galaxy

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Marvels Guardians of the Galaxy

Indlægaf Moods » fre 22 okt 2021 12:18

Elgiganten kommer til at have det til 399 i næste uge:

https://www.elgiganten.dk/content/incit ... o=-qnPX2Kb

Jeg har forsøgt at få Coolshop til at prismatche, men det ville de ikke.
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning

+1

Re: Marvels Guardians of the Galaxy

Indlægaf OmarE » fre 22 okt 2021 12:53

Nu spørg jeg måske dumt. Hvorfor er det at man ønsker at coolshop prismatcher? De har gang på gang fucket op på release-day leveringer. Hvorfor går man ikke ned i Elgiganten og køber det der?
OmarE
Niveau 4
 
Indlæg: 615

+2

Re: Marvels Guardians of the Galaxy

Indlægaf Moods » fre 22 okt 2021 13:14

OmarE skrev:Nu spørg jeg måske dumt. Hvorfor er det at man ønsker at coolshop prismatcher? De har gang på gang fucket op på release-day leveringer. Hvorfor går man ikke ned i Elgiganten og køber det der?


Synes ikke du spørger dumt, du har helt ret 99% af tiden, jeg har bare omkring 400 kr i point hos Coolshop jeg skal have brugt, så er det slut med at handle hos dem.
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning


Re: Marvels Guardians of the Galaxy

Indlægaf Erroneus » fre 22 okt 2021 16:03

PS4 udgaven har gratis PS5 opgradering btw., hvis nogle skulle undre sig.

Jeg går ud fra at Coolshop ikke vil prismatche, fordi spillet ikke står til 399 online pt.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: Marvels Guardians of the Galaxy

Indlægaf Moods » lør 23 okt 2021 08:39

Erroneus skrev:PS4 udgaven har gratis PS5 opgradering btw., hvis nogle skulle undre sig.

Jeg går ud fra at Coolshop ikke vil prismatche, fordi spillet ikke står til 399 online pt.


Ja jeg har bare bestilt det til de 449 nu, havde 421 i point, så er det slut med at handle med dem, specielt fordi jeg bor indenfor 500 meter af både Elgiganten og Power :)
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning

+1

Re: Marvels Guardians of the Galaxy

Indlægaf Maethiel » søn 24 okt 2021 11:40

Moods skrev:Elgiganten kommer til at have det til 399 i næste uge:

https://www.elgiganten.dk/content/incit ... o=-qnPX2Kb

Jeg har forsøgt at få Coolshop til at prismatche, men det ville de ikke.


Coolshop er ikke hvad det var engang... Det er tydeligt de har fået storhedsvanvid :roll:

Jeg prøvede også at få dem til at prismatche Fifa 22, så jeg kunne bruge mine penge hos coolshop i stedet for i Elgiganten, men det nægtede de også. Hvad FANDEN skal man så med "prismatch"...

Så nu prøver jeg så vidt muligt at lægge mine penge alle andre steder end hos coolshop. Gider ikke deres falske reklame og arrogance [-X
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar

Re: Marvels Guardians of the Galaxy

Indlægaf Moods » man 25 okt 2021 16:24

Så skete det igen, Coolshop har ikke afsendt spillet..... så får det ikke imorgen, jeg er SÅ færdig med dem.
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning


Re: Marvels Guardians of the Galaxy

Indlægaf Moods » tirs 26 okt 2021 10:46

Nå fik annulleret hos Coolshop, de havde ikke engang begyndt at tænke på at pakke den, og gik i Power og hentede det.
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning


Re: Marvels Guardians of the Galaxy

Indlægaf Maethiel » ons 27 okt 2021 05:05

Moods skrev:Nå fik annulleret hos Coolshop, de havde ikke engang begyndt at tænke på at pakke den, og gik i Power og hentede det.


:lol:

Det er til grin.. Jeg mindes dengang Coolshop var BUTIKKEN når det kom til spil. Øv, ens gode minder :cry:
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar

Re: Marvels Guardians of the Galaxy

Indlægaf Moods » ons 27 okt 2021 10:54

Maethiel skrev:
Moods skrev:Nå fik annulleret hos Coolshop, de havde ikke engang begyndt at tænke på at pakke den, og gik i Power og hentede det.


:lol:

Det er til grin.. Jeg mindes dengang Coolshop var BUTIKKEN når det kom til spil. Øv, ens gode minder :cry:


Ved ikke om jeg skal grine eller græde lige nu, min kopi fra Coolshop er ankommet her til morgen, efter de igår bekræftede de havde annulleret ordren.
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning

+2

Re: Marvels Guardians of the Galaxy

Indlægaf BizzyVaping » ons 27 okt 2021 13:27

Moods skrev:
Maethiel skrev:
Moods skrev:Nå fik annulleret hos Coolshop, de havde ikke engang begyndt at tænke på at pakke den, og gik i Power og hentede det.


:lol:

Det er til grin.. Jeg mindes dengang Coolshop var BUTIKKEN når det kom til spil. Øv, ens gode minder :cry:


Ved ikke om jeg skal grine eller græde lige nu, min kopi fra Coolshop er ankommet her til morgen, efter de igår bekræftede de havde annulleret ordren.


Svaret afhænger vel af om de har trukket betalingen eller ej :mrgreen:
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Marvels Guardians of the Galaxy

Indlægaf BizzyVaping » ons 27 okt 2021 13:35

Maethiel skrev:
Moods skrev:Nå fik annulleret hos Coolshop, de havde ikke engang begyndt at tænke på at pakke den, og gik i Power og hentede det.


:lol:

Det er til grin.. Jeg mindes dengang Coolshop var BUTIKKEN når det kom til spil. Øv, ens gode minder :cry:


Ja de er gået fra altid at være klart det billigste sted, en shop som altid kunne få tingene frem, så man tit havde dem dagen før release. Til nu hvor man nærmest ikke vil bestille der, fordi man risikere at skulle vente til flere dage efter release på en pre-order.

Husker jeg forkert eller var de ikke også en ren spil butik i starten, dengang hvor der nærmest kun var dem og gamebits eller hvad de hed.

I dag er de jo nærmest bare AlibabaExpress med halv dårlige priser.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922

+1

Re: Marvels Guardians of the Galaxy

Indlægaf Maethiel » ons 27 okt 2021 22:43

Jeg husker det som om at de i starten kun handlede med spil. Det er jo en kæmpe rodebutik nu. synd og skam :(
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar

Re: Marvels Guardians of the Galaxy

Indlægaf philipnielsen93 » tors 28 okt 2021 10:55

Efter min levering af far cry 6 blev vildt forsinket, har jeg også helt givet op på Coolshop. Det røg tilbage til dem med det samme, og de sendte først refunderingen i tirsdags, så de har generelt været vildt langsomme.
Billede
philipnielsen93
Niveau 1
 
Indlæg: 94
By: Holbæk


Re: Marvels Guardians of the Galaxy

Indlægaf Megajohn » fre 29 okt 2021 17:30

Bestilte også altid i "gamle dage" hos Coolshop. Surt det er blevet et kineser-mellemled på crapware.
Megajohn
Niveau 2
 
Indlæg: 139
By: Greve

+1

Næste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron