Forum

Black Friday 2021

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Re: Black Friday 2021

Indlægaf Chaui » ons 24 nov 2021 10:02

Tak for tippet. Skulle ud og hente min B1 købt på black friday tilbud fra sidste uge til 10.000kr idag. Den får jeg annulleret, har netop lige bestilt C1'eren til afhentning nu.

Åndssvagt de ikke får bedre styr på de tilbud, så man ikke skulle holde så godt øje hver eneste dag
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057

+1

Re: Black Friday 2021

Indlægaf Redman DK » ons 24 nov 2021 11:28

Jeg kan huske da jeg i sin tid købe C8 65" til en black friday deal på 16k :D

Vanvittig god pris.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Black Friday 2021

Indlægaf Moods » ons 24 nov 2021 14:49

Så fik jeg købt det jeg skulle :)

Life is Strange True Colors
Demons Souls
Sackboy A Big Adventure
12 Måneders PS Plus

Så er det også slut for den her gang =)
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning


Re: Black Friday 2021

Indlægaf BizzyVaping » ons 24 nov 2021 15:25

Redman DK skrev:Jeg kan huske da jeg i sin tid købe C8 65" til en black friday deal på 16k :D

Vanvittig god pris.


Købte også mit første OLED (C7) på en black friday. Mit 3. købte jeg nogen uger efter en black friday, hvor det kostede det samme som på black friday.

Efter at have holdt øje med priserne hvert år, så vil jeg sige det faktisk ikke rigtigt kan betale sig at haste ud og købe OLED på black friday. Black friday prisen bliver som regel den nye standard pris fremad rettet. Jeg ville blive meget overrasket hvis C1 65" ikke stadig koster de 8888 de næste par uger og så måske ryger endnu længere ned.

De skal nå at have afsat deres lagre inden næste års modeller tager over. Normalt plejer næste års modeller dog allerede være ude omkring November året før, men de er vidst blevet forsinket til 2022, så kan da godt tænkes situationen er en anden i år.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922

+1

Re: Black Friday 2021

Indlægaf Viking » ons 24 nov 2021 19:24

Hoppede lige på en håndfuld 4K film på CDon.
5 stk for 600 kr
Viking
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Re: Black Friday 2021

Indlægaf HrDanish » ons 24 nov 2021 22:58

Siden en del når kigger på cdon, så tjek lige siden nu her. Jeg fik et tilbud om at få fri fragt på en order hvis jeg tilmeldte mig deres nyhedsbrev.
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Black Friday 2021

Indlægaf køberen » tors 25 nov 2021 17:20

Pas på når i handler hos cdon.dk / sælger mobileshop.se
Jeg havde købt en ps5 hos dem for 2 uger siden (6.195kr.) og leveringen var mellem 3-6 hverdage.
Idag har jeg modtaget et brev der er sendt som pakke fra dem, hvor de skriver at der er udfordringer med transport og levering men det er sikkert noget de finder på og frygter lidt at de sælger noget som de ikke har på lager selvom de i sidste uge skrev at de har dem på lager og de ville sende det i denne uge! Nu står der at de har leveret en ps5 på min cdon.dk profil… virkelig dårlig stil af dem
køberen
Niveau 0
 
Indlæg: 16
By: København


Re: Black Friday 2021

Indlægaf BizzyVaping » fre 26 nov 2021 00:05

køberen skrev:Pas på når i handler hos cdon.dk / sælger mobileshop.se
Jeg havde købt en ps5 hos dem for 2 uger siden (6.195kr.) og leveringen var mellem 3-6 hverdage.
Idag har jeg modtaget et brev der er sendt som pakke fra dem, hvor de skriver at der er udfordringer med transport og levering men det er sikkert noget de finder på og frygter lidt at de sælger noget som de ikke har på lager selvom de i sidste uge skrev at de har dem på lager og de ville sende det i denne uge! Nu står der at de har leveret en ps5 på min cdon.dk profil… virkelig dårlig stil af dem


Til den pris burde de sgu hoppe på et løbehjul og levere den til døren, hvis andet ikke er muligt. Håber da du får det ordnet
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922

+1

Re: Black Friday 2021

Indlægaf klatzen » fre 26 nov 2021 14:04

køberen skrev:Pas på når i handler hos cdon.dk / sælger mobileshop.se
Jeg havde købt en ps5 hos dem for 2 uger siden (6.195kr.) og leveringen var mellem 3-6 hverdage.
Idag har jeg modtaget et brev der er sendt som pakke fra dem, hvor de skriver at der er udfordringer med transport og levering men det er sikkert noget de finder på og frygter lidt at de sælger noget som de ikke har på lager selvom de i sidste uge skrev at de har dem på lager og de ville sende det i denne uge! Nu står der at de har leveret en ps5 på min cdon.dk profil… virkelig dårlig stil af dem


Hate to burst your bubble. Du får ikke den Playstation. Dette er et velkendt scam, hvor afsender sender en tom pakke hvorved de kan bevise de har sendt noget. Og da politiet eller anden interessent ikke kan se hvad indholdet har været er det jo ord mod ord om den har indeholdt en Playstation eller en sten. Hvis jeg var dig ville jeg kontakte din bank og gøre indsigelse hurtigst muligt. Husk at tjekke sider som trustpilot før man køber da de, selvom de også kan have falske anmeldelser, plejer at give en indikation på om man kan stole på sitet. Ærgerlig situation, men håber du får dine penge retur.
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438


Re: Black Friday 2021

Indlægaf Erroneus » fre 26 nov 2021 14:11

Fra CDON skal man kun handle med CDON selv og ikke mange af de mærkelige forhandlere som ligger på siden, dem er der desværre ofte problemer med. Men tag fat i CDON, de må jo også få klager over den forhandler.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Black Friday 2021

Indlægaf køberen » fre 26 nov 2021 16:06

Man kan heldigvis igennem PostNord se at pakken kun er 10gram :)
Jeg har skrevet til cdon og gjort dem opmærksom på at det nok er noget systematisk mobileshop.se har gang i, plus er der flere der har skrevet det samme som mig på den svenske trustpilot om dem.. så jeg har sendt alt link og dokumentation til dem… har også kontaktet banken men ærgerligt at man skal bruge så meget tid på sådan nogle svindler der bare udnytter situationer
køberen
Niveau 0
 
Indlæg: 16
By: København

+6

Re: Black Friday 2021

Indlægaf armorking » lør 27 nov 2021 18:23

Er der nogen der har bestilt spil ved elgiganten ? Ved I hvornår man får spillene ?
Play Fast € Die Hard £
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV


Re: Black Friday 2021

Indlægaf OmarE » lør 27 nov 2021 18:58

armorking skrev:Er der nogen der har bestilt spil ved elgiganten ? Ved I hvornår man får spillene ?


Jeg bestilte noget andet fra Elgiganten, og jeg fik det dagen efter.
OmarE
Niveau 4
 
Indlæg: 615


Re: Black Friday 2021

Indlægaf HrDanish » lør 27 nov 2021 20:25

armorking skrev:Er der nogen der har bestilt spil ved elgiganten ? Ved I hvornår man får spillene ?


Jeg bestilte mine som klik og collect så hentede mine dagen efter.
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Black Friday 2021

Indlægaf armorking » lør 27 nov 2021 21:49

HrDanish skrev:
armorking skrev:Er der nogen der har bestilt spil ved elgiganten ? Ved I hvornår man får spillene ?


Jeg bestilte mine som klik og collect så hentede mine dagen efter.


Der var ikke click and collect på de spil jeg bestilte siden d.22 #-o der står bare at de afsendt , men siden er der intet sket
Play Fast € Die Hard £
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron