Forum

Black Friday 2021

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Re: Black Friday 2021

Indlægaf BizzyVaping » søn 28 nov 2021 19:02

armorking skrev:Er der nogen der har bestilt spil ved elgiganten ? Ved I hvornår man får spillene ?


Jeg har kun bestilt Riders Republic og der valgte jeg bare afhentning i butikken.

Du skal sikkert forvente noget længere levering end normalt. De får trods alt en del mere salg på sådan en dag, så det plejer godt kunne tage nogen dage at nå alle ordre igennem.

Postnord plejer også altid virke som om Black friday kommer helt uventet for dem.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922

+1

Re: Black Friday 2021

Indlægaf Maethiel » søn 28 nov 2021 21:35

BizzyVaping skrev:
armorking skrev:Er der nogen der har bestilt spil ved elgiganten ? Ved I hvornår man får spillene ?


Jeg har kun bestilt Riders Republic og der valgte jeg bare afhentning i butikken.

Du skal sikkert forvente noget længere levering end normalt. De får trods alt en del mere salg på sådan en dag, så det plejer godt kunne tage nogen dage at nå alle ordre igennem.

Postnord plejer også altid virke som om Black friday kommer helt uventet for dem.


Tror Postnord er ca lige så overrasket over Black friday, som DSB er over vi har årstider :lol: :lol:
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar
+3

Re: Black Friday 2021

Indlægaf armorking » man 29 nov 2021 09:35

Altså ikke fordi jeg har bestilt levering til postkassen, men til nærmeste afhentning sted , den er lige blevet afsendt fra elmutanten, siden d. 22 O_o det må være dem som er presset og ikke postnord denne gang :D
Play Fast € Die Hard £
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV


Re: Black Friday 2021

Indlægaf OmarE » man 29 nov 2021 13:33

Til PostNords forsvar, så er Elgiganten ikke deres kunde.
OmarE
Niveau 4
 
Indlæg: 615


Re: Black Friday 2021

Indlægaf armorking » man 29 nov 2021 16:00

OmarE skrev:Til PostNords forsvar, så er Elgiganten ikke deres kunde.


Nej det fandt jeg ud af i dag , har snakket med dem og den er slet ikke sendt fra deres lager , selvom der stod forventer levering d.26 . Som plaste på såret fik han returneret fragt som er 29kr #-o som han synes er fair
Play Fast € Die Hard £
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV


Foregående

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster