Forum

The Game Awards tilbud

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

The Game Awards tilbud

Indlægaf Moods » tors 09 dec 2021 20:59

Så er der sales igang i forbindelse med TGA:

https://store.playstation.com/da-dk/cat ... 0e393920/1
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning

+1

Re: The Game Awards tilbud

Indlægaf Rytteren » tors 09 dec 2021 22:04

Uh. kena på tilbud... Det kunne godt friste
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: The Game Awards tilbud

Indlægaf Maethiel » søn 12 dec 2021 04:32

"Sales"... Storen er grotesk overpriced, og selv når de laver 50% off, er de dyrere end fysisk salg...

Det er hovedgrunden til at jeg ALDRIG ville overveje en digital version ps5... Amen det er sygt.
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar
+1

Re: The Game Awards tilbud

Indlægaf Erroneus » søn 12 dec 2021 11:39

Både og, de fleste nyere spil falder ikke hurtigt nok i pris kontra fysiske. Jeg oplever dog tit at ældre spil kan i den digitale udgave komme rigtig langt ned i pris, hvor de på fysiske udgaver ikke kommer ned, bl.a. fordi de ender med at være udsolgt eller få på lagerene.

Og så er der da titler som har en rigtig god pris, f.eks. Deathloop, It takes two og Hitman 3 er alle under fysiske priser, både nu og hvad de nogle siden har været på.

Jeg vil heller ikke selv undvære fysiske titler, men jeg syntes faktisk at PS Store formår at have nogle fornuftige tilbud engang imellem. Som altid med tilbud, skal man sammenligne med alternativer og kigge på pris historik. Pricerunner for fysiske kopier, og til PS Store kan man bruge https://psprices.com/region-dk/index
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: The Game Awards tilbud

Indlægaf BizzyVaping » søn 12 dec 2021 22:46

Maethiel skrev:"Sales"... Storen er grotesk overpriced, og selv når de laver 50% off, er de dyrere end fysisk salg...

Det er hovedgrunden til at jeg ALDRIG ville overveje en digital version ps5... Amen det er sygt.


Ja der er tit når de kører f.eks 50% tilbud, at prisen stadig er 50% højere end samme spil fra forhandlere på pricerunner.

Jeg køber dog stadig ind imellem spil på storen, hvis det er online spil. Jeg ender tit med at spille dem så længe, at de intet er værd i gensalgsværdi når jeg er færdig med dem. Så er det sgu meget rart ikke at skulle skifte diske frem og tilbage.

9 ud af 10 spil køber jeg dog fysisk for at kunne sælge dem igen.

Et spil jeg er helt færdigt med efter 40-50 timer ville jeg aldrig købe på storen
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922

+1


Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron