Forum

Watch Dogs (Det første spil)

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Watch Dogs (Det første spil)

Indlægaf HEADSTAR » lør 08 jan 2022 14:07

Er der nogen der har en rigtig god forklaring på hvorfor jeg bliver rendt over ende af online spiller i Watch Dogs når jeg ikke har PlayStation plus?

Jeg har prøvet at finde forklaringen på hvad der sker med hensyn til den udgave jeg har købt over PSN og spillet giver ikke nogen form for gratis adgang til online delen af PSN. Det lykkedes ikke og jeg aner simpelthen ikke hvilken udgave af spillet jeg har.

Jeg kan selvfølgelig godt slå online på min PlayStation 4 fra men det ligner at jeg kan få mindst 1 online trofæ.

Jeg kan se inde i vennelisten på PlayStation 4eren at der har været rigtig mange forbi mit spil.

Fordi jeg ikke har PlayStation plus kan jeg ikke deltage i nogen som helst online spil men kan åbenbart stadig spille imod andre.

Med hensyn til den udgave jeg har af Watch Dog så mener jeg at Bad Blood dlc'et var med men jeg tør ikke købe mere fordi jeg frygter at resten af dlc'et gemmer sig et eller andet sted i spillet.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Watch Dogs (Det første spil)

Indlægaf Erroneus » lør 08 jan 2022 14:27

Du kan slå det fra, det kræver ikke ps plus at bruge invasion delen: https://www.ubisoft.com/en-gb/help/watc ... /000077154
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Watch Dogs (Det første spil)

Indlægaf HEADSTAR » søn 09 jan 2022 10:14

Jeg fik et indtryk at mit Watch Dog var en salgs platform for PlayStation plus fordi der mulighed for at få dette ene trofæ uden PlayStation plus og nu er jeg nød til at lave abonnement på PlayStation plus.

Men ellers, Watch Dog blev et fedt spil her i julen.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Watch Dogs (Det første spil)

Indlægaf enfen » søn 09 jan 2022 10:56

jeg kan huske at den nemmeste måde at finde ud af, om nogen var inde i ens spil, var at forsøge at pause spillet. Hvis spillet kørte videre i baggrunden, var der en intruder.
enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245

+1

Re: Watch Dogs (Det første spil)

Indlægaf HEADSTAR » man 10 jan 2022 13:46

enfen skrev:jeg kan huske at den nemmeste måde at finde ud af, om nogen var inde i ens spil, var at forsøge at pause spillet. Hvis spillet kørte videre i baggrunden, var der en intruder.


Hahaha lyder meget bekendt for er det alle UbiSoft spil der gør det. kan ikke pause The Division.
Anyway, jeg har brugt 100vis af timer på det første Watch Dogs og hatten af for den underholdning spillet lever.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster

cron