Forum

Platinum & 100% tråden

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Erroneus » ons 26 jan 2022 00:27

Platin i Far Cry 6

Dårlig intro på et super godt spil. Tog 46 timer, kunne nok klares 10 timer hurtigere, hvis jeg havde optimerede collectible delen lidt mere, men hyggede mig ved at gøre det mere ved udforskning.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+2

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf klatzen » ons 26 jan 2022 09:27

Erroneus skrev:Platin i Far Cry 6

Dårlig intro på et super godt spil. Tog 46 timer, kunne nok klares 10 timer hurtigere, hvis jeg havde optimerede collectible delen lidt mere, men hyggede mig ved at gøre det mere ved udforskning.


Hvor mange trophies kræver coop? :)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Megajohn » ons 26 jan 2022 12:20

Spiderman Miles Morales til ps5.

Super spil. Synes gameplay er lidt mere skarpt end Spiderman.

Ser virkelig frem til både Spiderman 2 og Wolverine fra Insomniac!!
Megajohn
Niveau 2
 
Indlæg: 139
By: Greve


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf EvilNinjaMoby » ons 26 jan 2022 12:53

klatzen skrev:
Erroneus skrev:Platin i Far Cry 6

Dårlig intro på et super godt spil. Tog 46 timer, kunne nok klares 10 timer hurtigere, hvis jeg havde optimerede collectible delen lidt mere, men hyggede mig ved at gøre det mere ved udforskning.


Hvor mange trophies kræver coop? :)


1!
Billede
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Erroneus » ons 26 jan 2022 19:34

Yup, og man kan party op med tilfældige, så det er let at klare.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf klatzen » tirs 01 feb 2022 10:30

Så kom det sidste trophy jeg manglede for 100% i Astros Playroom. Hyggeligt spil! :)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf klatzen » søn 13 feb 2022 16:52

100% i Days Gone incl. DLC. What a ride! Kan virkelig anbefales :-)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438

+2

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf darkandel » man 21 feb 2022 21:27

Platin i uncharted drakes fortune remastered. Håber uncharted 2 er lige så godt!
darkandel
Niveau 5
 
Indlæg: 806
By: 9400 Nørresundby

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Cena » søn 20 mar 2022 16:25

Platin i Elden Ring! Wooohooo :D
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+2

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Maethiel » man 21 mar 2022 04:18

Cena skrev:Platin i Elden Ring! Wooohooo :D


Stærkt! :) =D>



Jeg selv har lige fået platinum i FIFA 20. Det tog næsten 2 år :lol: Mit mest sjældne platinum. Det er faktisk kun mit GTA 5 100% på PS4 som er mere sjældent :D
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar
+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Cena » man 21 mar 2022 08:31

Maethiel skrev:
Cena skrev:Platin i Elden Ring! Wooohooo :D


Stærkt! :) =D>



Jeg selv har lige fået platinum i FIFA 20. Det tog næsten 2 år :lol: Mit mest sjældne platinum. Det er faktisk kun mit GTA 5 100% på PS4 som er mere sjældent :D


Jeg har platin i Fifa 14. Eneste Fifa spil jeg har platin i. Det er også et af mine mest rare. Der var specielt ét trofæ der var helt umuligt. Man skulle klare en ugentlig challenge på én af de sværeste sværhedsgrader. Og de var ofte helt umulige. Den jeg klarede skulle jeg lave et comeback fra 0-1 i 88. minut og jeg havde hjørne da den startede. Jeg har ikke tal på hvor mange jeg prøvede før det endeligt lykkedes :P

Jeg har også Platin i Driveclub. Det er også ret sjælendt :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Maethiel » man 21 mar 2022 15:04

Cena skrev:
Maethiel skrev:
Cena skrev:Platin i Elden Ring! Wooohooo :D


Stærkt! :) =D>



Jeg selv har lige fået platinum i FIFA 20. Det tog næsten 2 år :lol: Mit mest sjældne platinum. Det er faktisk kun mit GTA 5 100% på PS4 som er mere sjældent :D


Jeg har platin i Fifa 14. Eneste Fifa spil jeg har platin i. Det er også et af mine mest rare. Der var specielt ét trofæ der var helt umuligt. Man skulle klare en ugentlig challenge på én af de sværeste sværhedsgrader. Og de var ofte helt umulige. Den jeg klarede skulle jeg lave et comeback fra 0-1 i 88. minut og jeg havde hjørne da den startede. Jeg har ikke tal på hvor mange jeg prøvede før det endeligt lykkedes :P

Jeg har også Platin i Driveclub. Det er også ret sjælendt :)



Jeg har platinum i FIFA 20, 21 og 22 nu :D

De nyere fifa spil har meget online, og især rivals (online mod andre spillere), hvor man skal nå en bestemt division, kan virkelig være en bitch, da folk har ret vanvittige hold så snart spillet er 14 dage gammelt, og folk i højere divisioner har en tendens til at finde det sjovt at deranke sig selv, så de kan spille i lavere divisioner og ødelægge spillet for os andre :lol:

Jeg kan godt huske Fifa 14 havde et par slemme trofæer :D

Kan se du er i gang med Gran Turismo 7, hvad tænker du om det? (er selv i gang nemlig).
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Cena » man 21 mar 2022 16:33

Maethiel skrev:
Jeg har platinum i FIFA 20, 21 og 22 nu :D

De nyere fifa spil har meget online, og især rivals (online mod andre spillere), hvor man skal nå en bestemt division, kan virkelig være en bitch, da folk har ret vanvittige hold så snart spillet er 14 dage gammelt, og folk i højere divisioner har en tendens til at finde det sjovt at deranke sig selv, så de kan spille i lavere divisioner og ødelægge spillet for os andre :lol:

Jeg kan godt huske Fifa 14 havde et par slemme trofæer :D

Kan se du er i gang med Gran Turismo 7, hvad tænker du om det? (er selv i gang nemlig).


Jeg har også spillet en del FUT i år. Solgte dog mit hold da Elden Ring, Horizon og GT7 kom. Har 5 mio stående, men tror sku ikke jeg kommer tilbage i år, da jeg har mistet lysten.

Jamen selve Gameplay hvor man kører er mega fedt. Virkelig flot spil, fed styring mm. Jeg har primært købt det for at spille MP med min far - og der har vi det fedt.

Men selve SP delen er lidt træls synes jeg. Man skal jo meget ind og ude af menuer hele tiden. Det er meget fastlåst hvilke typer biler man skal køre i bestemte løb for at låse op for nye biler. Det er der jo som sådan ikke noget nyt i - synes bare man skal alt for meget ind og ud af menuer hele tiden for at skifte bil, skifte dele mm. Så ja. Man bruger sku meget tid på andet end at køre.

Selve løbene i SP er også lidt træls synes jeg fordi man starter som Nr. 16 hver gang og skal køre op i Top 3 på 3-5 omgange. Spiller man på lidt højere sværhedsgrad kan det godt være ret træls fordi Top 3 er stukket langt af inden man kommer forbi de andre.

Men altså. Synes spillet er fedt nok - men glæder mig til at jeg er færdig med "Story" da den virkelig er langhåret og kedelig efter min mening. Når det er gjort så kan jeg køre nogle af de andre ting man ellers kan lave :)

Hvad synes du?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf morfar » tors 24 mar 2022 09:29

Platin i Deep Rock Galactic

239 timers spil. Halvdelen som grind!

Et af mine mest sjældne platin. 29 spillere ud af 11500 har 100% :D
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus

+5

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Erroneus » tors 24 mar 2022 12:02

Platin i Ghost of Tsushima, tog 50 timer, en af de lettere.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+2

ForegåendeNæste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 4 gæster