Forum

Ekstern HD til PS5

Generelt snak om Playstation og services.

Ekstern HD til PS5

Indlægaf glyr » lør 08 maj 2021 13:05

Inden min Playstation fyldes op tænker jeg at anskaffe mig en HD til opbevaring af spil.
Er her nogle der kan anbefale en god ekstern HD ? Tænker at 2 TB er fint.
God weekend
Glyr :)
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor


Re: Ekstern HD til PS5

Indlægaf GlassMonkey » søn 06 feb 2022 17:22

Hej, har du købt en? Eller har du set der er mulighed for at tilføje en intern disk?
GlassMonkey
Niveau 0
 
Indlæg: 4
By: Nibe


Re: Ekstern HD til PS5

Indlægaf glyr » søn 06 feb 2022 19:30

Hej, nej det har jeg aldrig fået gjort. Har i stedet slettet når jeg har manglet plads. Tror jeg til fortrække en ekstern i stedet for en intern, hvis jeg nu skulle falde over et godt tilbud :)
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor


Re: Ekstern HD til PS5

Indlægaf Vreki » søn 06 feb 2022 19:37

GlassMonkey skrev:Hej, har du købt en? Eller har du set der er mulighed for at tilføje en intern disk?


Det er lidt to forskellige ting. Du kan udvide det interne SSD lager så du kan have flere PS5 spil installeret.
Men du kan også benytte en ekstern USB HDD til at installere PS4 spil og gemme PS5 spil, dog kan PS5 spillene ikke køre fra HDD.

Jeg tror det er det sidste der bliver spurgt om :D

Jeg har selv en ekstern disk, men det er lidt en sammenstrikket løsning så jeg kan ikke rigtigt give det som en anbefaling. Som jeg husker det er selve harddisk enclosure en jeg købte for at bruge disken til at opgradere min PS4´s interne lager, mens harddisken omvendt er den der blev tilovers fra min PS4Pro da jeg satte en SSD i den.
Lidt en Storm P løsning :lol:
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Ekstern HD til PS5

Indlægaf BingoDK » man 07 feb 2022 10:27

Jeg har sådan en her siddende i min, som jeg købte til Black Friday: https://www.proshop.dk/SSD/Samsung-Port ... GB/2611536

De findes også i 1 TB udgaven.

Jeg ved ikke hvor meget hurtigere det går med en ekstern SSD sammenlignet med ekstern HDD på PS5, hvis jeg skal være ærlig :D
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Re: Ekstern HD til PS5

Indlægaf Slimjay DK » man 07 feb 2022 16:16

Jeg bruger en WD Black P10 Game Drive på 4TB.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster