Forum

Cyberpunk 2077 tråden

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf BizzyVaping » man 13 dec 2021 14:32

Viking skrev:Jeg droppede det eksemplar jeg fik tilbudt, og købte istedet Collectors på CDon til 599 kr inkl porto. Kæft en kæmpe muddafucka kasse.

Jeg har spillet i en 2 timers tid, og jeg synes sgu det holder. Jeg oplever dog drift på min venstre analog. Det er kun når jeg spiller Cyberpunk, ikke i andre spil.

De andre spil du spiller må have deadzone sat højere end Cyberpunk.

Prøv at tjekke deadzone indstillinger i options.

Eller bare send din controller ind til Sony. Jeg har fået nok af deres manglende kvalitetskontrol på dualsense og er begyndt at sende dem ind, så snart der er bare antydningen af noget. Jeg har haft sendt mine 2 controllere ind 4 gange i alt allerede.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf klatzen » man 13 dec 2021 15:38

BizzyVaping skrev:
Viking skrev:Jeg droppede det eksemplar jeg fik tilbudt, og købte istedet Collectors på CDon til 599 kr inkl porto. Kæft en kæmpe muddafucka kasse.

Jeg har spillet i en 2 timers tid, og jeg synes sgu det holder. Jeg oplever dog drift på min venstre analog. Det er kun når jeg spiller Cyberpunk, ikke i andre spil.

De andre spil du spiller må have deadzone sat højere end Cyberpunk.

Prøv at tjekke deadzone indstillinger i options.

Eller bare send din controller ind til Sony. Jeg har fået nok af deres manglende kvalitetskontrol på dualsense og er begyndt at sende dem ind, så snart der er bare antydningen af noget. Jeg har haft sendt mine 2 controllere ind 4 gange i alt allerede.


Hvordan er processen her? Kunne godt tænke mig at sende den ene af mine ind nemmerlig.
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438


Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf BizzyVaping » man 13 dec 2021 15:54

klatzen skrev:
BizzyVaping skrev:
Viking skrev:Jeg droppede det eksemplar jeg fik tilbudt, og købte istedet Collectors på CDon til 599 kr inkl porto. Kæft en kæmpe muddafucka kasse.

Jeg har spillet i en 2 timers tid, og jeg synes sgu det holder. Jeg oplever dog drift på min venstre analog. Det er kun når jeg spiller Cyberpunk, ikke i andre spil.

De andre spil du spiller må have deadzone sat højere end Cyberpunk.

Prøv at tjekke deadzone indstillinger i options.

Eller bare send din controller ind til Sony. Jeg har fået nok af deres manglende kvalitetskontrol på dualsense og er begyndt at sende dem ind, så snart der er bare antydningen af noget. Jeg har haft sendt mine 2 controllere ind 4 gange i alt allerede.


Hvordan er processen her? Kunne godt tænke mig at sende den ene af mine ind nemmerlig.


Jeg har bare ringet til deres support (89 88 35 76) Så opretter de en sag og sender et pakkelabel.

De siger hver gang at det tager en måned inden man har den igen, men jeg har aldrig ventet mere end 14 dage. 2 af gangene tog det under en uge og en enkelt gang 10 dage.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922

+1

Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf Viking » man 13 dec 2021 16:21

BizzyVaping skrev:
Viking skrev:Jeg droppede det eksemplar jeg fik tilbudt, og købte istedet Collectors på CDon til 599 kr inkl porto. Kæft en kæmpe muddafucka kasse.

Jeg har spillet i en 2 timers tid, og jeg synes sgu det holder. Jeg oplever dog drift på min venstre analog. Det er kun når jeg spiller Cyberpunk, ikke i andre spil.

De andre spil du spiller må have deadzone sat højere end Cyberpunk.

Prøv at tjekke deadzone indstillinger i options.

Eller bare send din controller ind til Sony. Jeg har fået nok af deres manglende kvalitetskontrol på dualsense og er begyndt at sende dem ind, så snart der er bare antydningen af noget. Jeg har haft sendt mine 2 controllere ind 4 gange i alt allerede.


Det må jeg lige undersøge. Problemet opstår ingen andre steder. Hverken i spil eller Playstation menuen.
Viking
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf Dasiima » man 13 dec 2021 16:55

Viking skrev:Jeg droppede det eksemplar jeg fik tilbudt, og købte istedet Collectors på CDon til 599 kr inkl porto. Kæft en kæmpe muddafucka kasse.

Jeg har spillet i en 2 timers tid, og jeg synes sgu det holder. Jeg oplever dog drift på min venstre analog. Det er kun når jeg spiller Cyberpunk, ikke i andre spil.


Jeg oplevede samme problem. Havde drift i Cyberpunk, men det opstod ikke i andre spil eller i menuen. For hver opdatering af Cyberpunk der kom håbede jeg på et "drift fix".

Det viste sig at Cyberpunk var hurtigere til at opfange drifting i min analog stick end andre spil, for senere opstod det også i Assasins. Hvis du åbner et andet spil og langsomt bevæger sticken i den retning den drifter kan du tjekke om bevægelsen fortsætter efter du er stoppet.

Jeg sendte min retur til Sony, fik en ny, og så kunne jeg spille Cyberpunk igen uden problemer.
Billede
Dasiima
Niveau 2
 
Indlæg: 174
By: København

Brugeravatar

Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf Erroneus » man 13 dec 2021 22:45

Hvis man har Doom, er det også godt at teste med.

Ellers tag controlleren og smid den til en PC, og åben hjemmesiden https://gamepad-tester.com der kan man let se det.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf Erroneus » tirs 15 feb 2022 10:29

PS5 udgaven bliver fremvist og sandsynligvis også frigivet i dag eller meget snart.

CD PROJEKT RED snakker om det i dag kl. 16 https://twitter.com/CyberpunkGame/statu ... 1666028554
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf Dasiima » tirs 15 feb 2022 10:45

Jeg håber at de tilføjer et NG+ samtidig, ellers må jeg vente med next gen udgaven. Håber også på at få lidt forsmag på noget DLC
Billede
Dasiima
Niveau 2
 
Indlæg: 174
By: København

Brugeravatar

Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf BizzyVaping » tirs 15 feb 2022 18:18

Andre der har problemer med at hente Ps5 versionen?

Når jeg sætter disken i, så kan jeg kun installere Ps4 versionen. Jeg får ingen mulighed for at hente installere Ps5 versionen, selvom jeg kan se at man kan hente en Ps5 prøve version. Den fulde version burde vel også ligge der et sted, uden at man skal til at købe det igen?
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf Erroneus » tirs 15 feb 2022 18:23

Kan se andre melder om det, jeg tror ikke PS Store er opdateret 100%
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf Dasiima » tirs 15 feb 2022 18:53

166gb - det var alligevel en pæn sjat
Billede
Dasiima
Niveau 2
 
Indlæg: 174
By: København

Brugeravatar

Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf Erroneus » tirs 15 feb 2022 18:59

166gb O_o Meldingen er at det skulle være 99gb.

Det er i øvrigt på tilbud på PSN, til kun 184,5 kr.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf Palle Havshøi-Jensen » tirs 15 feb 2022 19:57

Er PS5 updaten stadig ikke kommet på den danske store? Jeg kan ikke opdatere min disk version.
Palle Havshøi-Jensen
Niveau 2
 
Indlæg: 142


Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf Erroneus » tirs 15 feb 2022 20:21

Nej desværre ikke, ser ud til at være et problem for meste af EU. Der er ikke meget andet at gøre, end at vente på PlayStation Europe får det fixed.

Prøv dog, at vælge de 3 små prikker ved siden af spillet, når du har disken i og vælg "vis version", og se hvad muligheder der kommer frem der. Det har har jeg oplevet før at man kan få adgang til opgraderinger af spil, inden det helt er slået igennem på PS Store.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Cyberpunk 2077 tråden

Indlægaf BizzyVaping » tirs 15 feb 2022 21:01

Erroneus skrev:Nej desværre ikke, ser ud til at være et problem for meste af EU. Der er ikke meget andet at gøre, end at vente på PlayStation Europe får det fixed.

Prøv dog, at vælge de 3 små prikker ved siden af spillet, når du har disken i og vælg "vis version", og se hvad muligheder der kommer frem der. Det har har jeg oplevet før at man kan få adgang til opgraderinger af spil, inden det helt er slået igennem på PS Store.


Når jeg prøver det, så finder den godt nok en Ps5 version, men når man sætter den i gang, så er det trial versionen som bliver hentet.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 50 gæster