Forum

Hjælp til "Stuntmasta" i Dirt 5

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Hjælp til "Stuntmasta" i Dirt 5

Indlægaf glyr » tors 24 feb 2022 16:44

Hej :)
Som overskriften siger, så håber jeg på hjælp fra en dygtig drifter. Nu har jeg selv forsøgt ALT for længe og kan bare ikke kontrollere den dumme bil godt nok til at få de nødvendige 30.000 point.
Er der en venlig sjæl der vil hjælpe mig over Share play ?
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor


Re: Hjælp til "Stuntmasta" i Dirt 5

Indlægaf Maethiel » tirs 29 mar 2022 07:41

Ødelægger det ikke lidt meningen med trophies, hvis folk gør det for een? :)
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar

Re: Hjælp til "Stuntmasta" i Dirt 5

Indlægaf glyr » tirs 29 mar 2022 17:26

Jo det kan du for den sags skyld ha ret i.
Jeg ser mig som en ok Rally kører, men når det kommer til drift er jeg helt tabt. Og surt når man kun mangler dette ene trofæ, efter en lang og slidsom kamp mod platin.

Men hvor går grænsen ?
De fleste bruger guides til at finde collectible og andre elastikker på controlleren i andre sammenhæng ?
Ser jeg du spiller Fifa. Har du nogensiden brugt penge på kort til (forhåbenligt) bedre spiller ?
;)
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor


Re: Hjælp til "Stuntmasta" i Dirt 5

Indlægaf Erroneus » tirs 29 mar 2022 18:16

Det er fint, alle kan have brug for lidt hjælp engang imellem :D
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: Hjælp til "Stuntmasta" i Dirt 5

Indlægaf Maethiel » ons 30 mar 2022 01:00

glyr skrev:Jo det kan du for den sags skyld ha ret i.
Jeg ser mig som en ok Rally kører, men når det kommer til drift er jeg helt tabt. Og surt når man kun mangler dette ene trofæ, efter en lang og slidsom kamp mod platin.

Men hvor går grænsen ?
De fleste bruger guides til at finde collectible og andre elastikker på controlleren i andre sammenhæng ?
Ser jeg du spiller Fifa. Har du nogensiden brugt penge på kort til (forhåbenligt) bedre spiller ?
;)


Det var ikke for at angribe dig eller sige det du gør er forkert, det håber jeg ikke du tænker :)

Det er bare, for mig, vigtigt at jeg selv gør det der kræves, da jeg ikke vil have trofæer jeg ikke har, som minimum en anpart i via Co-op. Jeg tænker min trofæliste skal afspejle hvad JEG har præsteret, så jeg vil hellere være 1 trofæ fra platinum, end have et platinum en anden har skaffet mig. Men hey, hver sin tilgang og det er trods alt bare virtuelle trofæer :D

Jeg har brugt penge på Fifa jo, endda for mange hvis du spørger min kone :lol: :lol:
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar
+1

Re: Hjælp til "Stuntmasta" i Dirt 5

Indlægaf Redman DK » ons 30 mar 2022 09:22

Jeg har fået platin i Dirt 5, men kan ikke helt huske hvad man skal for det her trofæ. Er det den hvor man kører rundt i en playground og skal samle point på forskellige måder?
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Hjælp til "Stuntmasta" i Dirt 5

Indlægaf glyr » ons 30 mar 2022 14:16

Maethiel skrev:
Det var ikke for at angribe dig eller sige det du gør er forkert, det håber jeg ikke du tænker :)

Det er bare, for mig, vigtigt at jeg selv gør det der kræves, da jeg ikke vil have trofæer jeg ikke har, som minimum en anpart i via Co-op. Jeg tænker min trofæliste skal afspejle hvad JEG har præsteret, så jeg vil hellere være 1 trofæ fra platinum, end have et platinum en anden har skaffet mig. Men hey, hver sin tilgang og det er trods alt bare virtuelle trofæer :D

Jeg har brugt penge på Fifa jo, endda for mange hvis du spørger min kone :lol: :lol:


Ja du har helt ret i at det er virtuelt. Der går bare OCD i den for mig og jeg nægter at slette spillet før det er "færdigt" :lol:
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor

+1

Re: Hjælp til "Stuntmasta" i Dirt 5

Indlægaf glyr » ons 30 mar 2022 15:50

HaHa...... Så blev den gamle sku stædig og har lige klaret det.
Tak for motivation Maethiel :)
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor

+1

Re: Hjælp til "Stuntmasta" i Dirt 5

Indlægaf Maethiel » tors 31 mar 2022 12:54

glyr skrev:HaHa...... Så blev den gamle sku stædig og har lige klaret det.
Tak for motivation Maethiel :)


Stærkt! =D>

Det var så lidt :wink: :lol:
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar
+1


Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron