Forum

All-new PlayStation Plus launches in June

Snak om Playstation relaterede nyheder.

All-new PlayStation Plus launches in June

Indlægaf Slimjay DK » tirs 29 mar 2022 14:33

Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454

+1

Re: All-new PlayStation Plus launches in June

Indlægaf Erroneus » tirs 29 mar 2022 14:57

PlayStation Plus Extra ser rigtigt interessant ud for mig, da jeg ikke har den store interesse i de ældre titler.

Hvis man både bruger PS Now og PS Plus nu, er Premium muligvis en fin sammenligning og det ser ud til at hvis man har Now nu, vil man blive gratis opgraderet til Premium. Hvordan de vil håndtere nuværende Plus kunder i forhold til Ekstra, ser ikke ud til at være afklaret.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: All-new PlayStation Plus launches in June

Indlægaf Viking » tirs 29 mar 2022 15:43

Hvorfor kunne de ikke samtidig lancere Playstation Plus Economy? Hvor man kun får adgang til at spille online, og så til en billig pris.

Spiller sjældent de spil de "giver".
Viking
Niveau 2
 
Indlæg: 115

+1

Re: All-new PlayStation Plus launches in June

Indlægaf Erroneus » tirs 29 mar 2022 15:54

Viking skrev:Hvorfor kunne de ikke samtidig lancere Playstation Plus Economy? Hvor man kun får adgang til at spille online, og så til en billig pris.

Spiller sjældent de spil de "giver".

Fordi det vil de tjene mindre på :D Men ja det kunne naturligvis være en rar mulighed, for dem som ikke så stor værdi i Plus spillene. Personligt spiller jeg en pæn del af plus spillene, så det er fint med mig.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: All-new PlayStation Plus launches in June

Indlægaf Viking » tirs 29 mar 2022 16:54

Erroneus skrev:
Viking skrev:Hvorfor kunne de ikke samtidig lancere Playstation Plus Economy? Hvor man kun får adgang til at spille online, og så til en billig pris.

Spiller sjældent de spil de "giver".

Fordi det vil de tjene mindre på :D Men ja det kunne naturligvis være en rar mulighed, for dem som ikke så stor værdi i Plus spillene. Personligt spiller jeg en pæn del af plus spillene, så det er fint med mig.


Der er helt klart også spil indimellem som jeg gerne vil have/eller spille... men hvis der var et alternativ, til billigere penge uden de spil, ville det i sidste ende give mere mening for mig.
Viking
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Re: All-new PlayStation Plus launches in June

Indlægaf HrDanish » ons 30 mar 2022 22:34

Erroneus skrev:PlayStation Plus Extra ser rigtigt interessant ud for mig, da jeg ikke har den store interesse i de ældre titler.

Hvis man både bruger PS Now og PS Plus nu, er Premium muligvis en fin sammenligning og det ser ud til at hvis man har Now nu, vil man blive gratis opgraderet til Premium. Hvordan de vil håndtere nuværende Plus kunder i forhold til Ekstra, ser ikke ud til at være afklaret.

Det er helt sikkert at både Ekstra og premium er bedre løsninger sammenlignet med Now lige nu.

Jeg har overvejet Now flere gange, og det ser helt sikkert ud til at med extra udgaven billigere pris end Plus + now lige nu er det nemmere at retfærdiggøre, det kommer dog stadig an på hvad vi helt præcist ender med at få og hvor hurtigt de vil ligge nye releases ud.

Ingen tvivl om at jeg ind i mellem måske vil tage et måned med premium da der er et par ældre spil jeg gerne vil spille igen/prøve for første gang.
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron