Forum

Elden Ring

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Elden Ring

Indlægaf Cena » man 21 mar 2022 16:26

thomsen83 skrev:Hvordan er spillet sammenlignet med eksempelvis demons souls?


Jeg har ikke spillet Demon eller Dark Souls men kender genren :)

Jeg TROR den største forskel er spillet er mere open world (Absurd stort map, hvor man hurtigt får et mount at ridde på) end Demon Souls. Der er nogle veje man skal gå ift. at klare historien, men en stor del af hele mappet er åbent fra start - og man kan bruge RIGTIG mange timer før man kæmper med den første rigtige story boss. Man kan også "snyde" sig til dele af mappet som ellers er låst ift. story hvis man laver nogle side quest.

Der er virkelig mange optional bosses man kan tage før man starter rigtigt på historien. Den måde greb jeg spillet an på - og derfor havde jeg aldrig rigtig problemer med story bosses fordi jeg var meget højt lvl da jeg gik i gang med historien sådan rigtigt. Dog steg sværhedsgraden i sidste 1/3 af spillet hvor jeg virkelig var udfordret af nogle bosser. Præcis som genren er kendt for.

En anden forskel denne gang er man kan hoppe - hvilket man mig bekendt ikke kan i Demon/Dark souls serien. Det giver nogle nye muligheder i boss fights.

Jeg kan skrive stolpe og ned om spillet - men det er nok nemmere hvis du spørger til nogle specifikke ting du vil vide udover ovenstående :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Elden Ring

Indlægaf Martinw » ons 30 mar 2022 10:54

Er der nogen der har lootet et våben der hedder Bolt of Gransax? Jeg har overset det og skal bruge det til et trophy, så hvis nogen ville droppe det til mig i coop vil jeg blive glad. :)

I får det selvfølgeligt tilbage igen.

EDIT:
Tak den er klaret!
Senest rettet af Martinw lør 02 apr 2022 08:44, rettet i alt 1 gang.
Martinw
Niveau 0
 
Indlæg: 15
By: Strasbourg


Re: Elden Ring

Indlægaf Cena » ons 30 mar 2022 21:53

Martinw skrev:Er der nogen der har lootet et våben der hedder Bolt of Gransax? Jeg har overset det og skal bruge det til et trophy, så hvis nogen ville droppe det til mig i coop vil jeg blive glad. :)

I får det selvfølgeligt tilbage igen.


Jeg kan godt låne dig det til trophy, men ved ikke lige hvornår jeg er på igen. Men tilføj mig bare :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster