Forum

COD Black Ops - Cold War

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

COD Black Ops - Cold War

Indlægaf jimmidlx » ons 30 mar 2022 20:34

Er der nogen der kan fortælle mig hvad årsagen er til at købe denne på fysisk skive?

Den installere jo intet - jeg har måtte hente en 160 GB opdatering. Og nu skal jeg gudhjælpemig hente single player delen I tre etaper. Foruden en "high resolution" pakke til online.

Det er en ps5 skive og ps5 maskine.

Jeg forstår det simpelthen ikke
Billede
jimmidlx
Niveau 6
 
Indlæg: 1362
By: 7470 Karup (midtjylland)


Re: COD Black Ops - Cold War

Indlægaf Cena » ons 30 mar 2022 21:56

Installere den seriøst INGENTING fra skiven? Det er jo helt absurd.

Har mistet interessen for COD de seneste par år. Et kæmpe frustrationselement var når den skulle opdatere spillet på min PS4 Pro. Der var tit hvor jeg ikke fik spillet den aften fordi den skulle hente kæmpe updates på 50+ GB og så installere dem bagefter. Og så fylder spillet som du siger helt sindsygt meget også.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: COD Black Ops - Cold War

Indlægaf jimmidlx » ons 30 mar 2022 22:00

Det er som om den kun installere front end menu. Alt skal derefter hentes ned..
Først troede jeg at det skyldtes anti kopiering eller lignende.. Men jeg tvivler på om jeg orker at købe fysiske spil hvis det her er standarden
Billede
jimmidlx
Niveau 6
 
Indlæg: 1362
By: 7470 Karup (midtjylland)


Re: COD Black Ops - Cold War

Indlægaf enfen » tors 31 mar 2022 09:59

Problemet er at COD spillene bliver opdateret hele tiden - multiplayerdelen. Men der må alt andet lige ligge noget data på skiven.
Men den eneste grund til at købe en fysisk kopi af COD spil (eller andre med multiplayer som vægter højest) er at kunne sælge spillet igen bagefter. Samt at spillet oftest er billigst i fysisk udgave, lige når det udkommer.
Jeg har selv købt Cold War og Vanguard som digitale udgaver (PS4/PS5 udgaver), da jeg ikke gider bøvlet med disken :)
enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster

cron