Forum

Platinum & 100% tråden

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Cena » fre 25 mar 2022 19:50

morfar skrev:Platin i Deep Rock Galactic

239 timers spil. Halvdelen som grind!

Et af mine mest sjældne platin. 29 spillere ud af 11500 har 100% :D


Congratz. Har en kammerat som fik det for et par uger siden. Han brugte også 200+ timer.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Cena » fre 25 mar 2022 19:51

Erroneus skrev:Platin i Ghost of Tsushima, tog 50 timer, en af de lettere.


Men et af de bedre :) For mig var det et ret fedt spil platin at få :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Erroneus » lør 26 mar 2022 13:53

Cena skrev:
Erroneus skrev:Platin i Ghost of Tsushima, tog 50 timer, en af de lettere.


Men et af de bedre :) For mig var det et ret fedt spil platin at få :)

Yeah bestemt, der var ingen tvivl om det var et af de spil, hvor man bare skulle opleve det hele, så fantastisk et spil. Jeg har heldigvis stadigvæk Iki udvidelsen at lege med :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Cena » lør 26 mar 2022 15:05

Erroneus skrev:
Cena skrev:
Erroneus skrev:Platin i Ghost of Tsushima, tog 50 timer, en af de lettere.


Men et af de bedre :) For mig var det et ret fedt spil platin at få :)

Yeah bestemt, der var ingen tvivl om det var et af de spil, hvor man bare skulle opleve det hele, så fantastisk et spil. Jeg har heldigvis stadigvæk Iki udvidelsen at lege med :)


Den var også ret fed. Væsentlig anderledes end main game - men synes det var en fed nok historie :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Maethiel » tirs 29 mar 2022 07:32

Cena skrev:
Maethiel skrev:
Jeg har platinum i FIFA 20, 21 og 22 nu :D

De nyere fifa spil har meget online, og især rivals (online mod andre spillere), hvor man skal nå en bestemt division, kan virkelig være en bitch, da folk har ret vanvittige hold så snart spillet er 14 dage gammelt, og folk i højere divisioner har en tendens til at finde det sjovt at deranke sig selv, så de kan spille i lavere divisioner og ødelægge spillet for os andre :lol:

Jeg kan godt huske Fifa 14 havde et par slemme trofæer :D

Kan se du er i gang med Gran Turismo 7, hvad tænker du om det? (er selv i gang nemlig).


Jeg har også spillet en del FUT i år. Solgte dog mit hold da Elden Ring, Horizon og GT7 kom. Har 5 mio stående, men tror sku ikke jeg kommer tilbage i år, da jeg har mistet lysten.

Jamen selve Gameplay hvor man kører er mega fedt. Virkelig flot spil, fed styring mm. Jeg har primært købt det for at spille MP med min far - og der har vi det fedt.

Men selve SP delen er lidt træls synes jeg. Man skal jo meget ind og ude af menuer hele tiden. Det er meget fastlåst hvilke typer biler man skal køre i bestemte løb for at låse op for nye biler. Det er der jo som sådan ikke noget nyt i - synes bare man skal alt for meget ind og ud af menuer hele tiden for at skifte bil, skifte dele mm. Så ja. Man bruger sku meget tid på andet end at køre.

Selve løbene i SP er også lidt træls synes jeg fordi man starter som Nr. 16 hver gang og skal køre op i Top 3 på 3-5 omgange. Spiller man på lidt højere sværhedsgrad kan det godt være ret træls fordi Top 3 er stukket langt af inden man kommer forbi de andre.

Men altså. Synes spillet er fedt nok - men glæder mig til at jeg er færdig med "Story" da den virkelig er langhåret og kedelig efter min mening. Når det er gjort så kan jeg køre nogle af de andre ting man ellers kan lave :)

Hvad synes du?


Jeg kan godt følge dig i forhold til menuerne, de er lidt tunge at danse med. Men så igen, det har de altid været i GT synes jeg :lol: Det er en del af charmen

Jamen jeg er helt vild med spillet. Det giver mig GT1 Vibes, så det er jo kun godt. Håber at kunne platinumme det, men de der licences på guld, det skræmmer mig en smule :lol:
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Erroneus » søn 03 apr 2022 13:59

100% i Iki Island: Story og Iki Island: Exploration DLC trofæerne til Ghost of Tsushima.

Tip:
"A Few Splinters
Complete all bokken duels at the Hidden Cove Tournament."
Kan godt være lidt tricky, og den er også nødvendig til "Blood on Your Hands" trophy.

Specielt den sidste man slås imod, er lidt en satan, da han mixer sine angreb godt op. Men man kan "cheese" den lidt, ved at vælge water stance og så bruge Flurry Strike, så løber han ind i ens angreb :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+3

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Cena » tors 07 apr 2022 11:00

Platin i Horizon: Forbidden West. Nr 33. i rækken.

I forhold til hvor godt et spil det egentlig er - så føler jeg simpelthen ikke jeg satte nok pris på det. Primært pga. Elden Ring. Det tog alt mit fokus :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+2

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf JanR » tors 07 apr 2022 11:33

Cena skrev:Platin i Horizon: Forbidden West. Nr 33. i rækken.

I forhold til hvor godt et spil det egentlig er - så føler jeg simpelthen ikke jeg satte nok pris på det. Primært pga. Elden Ring. Det tog alt mit fokus :)


Du er blevet lidt af en trofæjæger :D
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Cena » tors 07 apr 2022 11:43

JanR skrev:
Cena skrev:Platin i Horizon: Forbidden West. Nr 33. i rækken.

I forhold til hvor godt et spil det egentlig er - så føler jeg simpelthen ikke jeg satte nok pris på det. Primært pga. Elden Ring. Det tog alt mit fokus :)


Du er blevet lidt af en trofæjæger :D


Ja jeg synes det er meget hyggeligt. Føler jeg får mere ud af spillene :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Maethiel » lør 09 apr 2022 07:54

FIFA 19 :)

Nu har jeg platinum i FIFA 19, 20, 21 og 22! :D

Resten af mine FIFA spil, er desværre ikke muligt at platinumme, da jeg missede nogle online trofæer dengang, som er uopnåelige nu, pga nogle events der ikke er tilgængelige.
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar
+2

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Hades » tors 14 apr 2022 22:56

Platinum nummer 28 blev Hades, et virkelig fedt rouge-like.

En spændende og velkonstrueret fortælling, flot artwork og et gameplay som er utroligt varieret
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg

+3

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Dasiima » lør 16 apr 2022 11:15

Platinum i Horizon Forbidden West. Ca 70 timer sammenlagt. Jeg lod mig ikke friste af Elden Ring, så jeg kunne få den bedste oplevelse ud af HFW:-) Nu kan jeg til gengæld endelig komme igang med noget andet
Billede
Dasiima
Niveau 2
 
Indlæg: 174
By: København

Brugeravatar

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Maethiel » lør 25 jun 2022 06:55

Plat+100% i GTA V på PS5.
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar
+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf klatzen » man 04 jul 2022 10:17

Platin i Ghost of Tushima main game. Nu videre til 100% i det resterende DLC. :)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Maethiel » tirs 05 jul 2022 14:49

Platinum i FIFA 22 på PS5 :)

Jeg havde det i forvejen på PS4, og regnede med alt online ville autopoppe, men nej :D haha.

Så fik lov at lave det meste igen. Men det er ok, jeg er vild med FIFA :)
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron